Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mooie hallucinaties dansende poppetjes op mijn hand (kinderpoppetjes weetjewel ) in laser stralen in alle kleuren van de regenboog Puinguis op de muur, starende katten Wel toevallig dat het bij mij dan altijd dingen zijn die ik mooi vind Mdma ga ik heel hard kan niet meer lezen bellen schrijven kijken, alles vervaagd en vervormd super cool op x ga ik ook maar bij 2 pillen op 1 ben ik relax mdma heeft de voorkeur is alleen jammer dat je het niet te vaak mag gebruiken dan maar coke als opvulling"
"ik zelf heb mijn eerste pil op toen ik 19 was, maar zou het absoluut niet eerder doen, want je schrikt je de ^%&%^#^%$@ van het effect kans is groot dat je doodsbang word!! (red je hersens kunnen het niet aan) ook inderdaad omdat je je nog gewoon bezig moet houden met het schoolfeest en de eerste biertjes .... wees blij dat je 15 bent jou tijd komt nog wel...Als stoerdoenderij de beweegreden i s is het per definitie niet goed! Ik ben zelf ook geen lieverdje..maar behoed je wel.. gr"