#1
groote problemen hier
ik krijg niks te pakken!!!!!!!!!
niemand van mijn contacten neemt op
het wordt dus een teleurstellende avond want ik keek er zo naar uit
twerdt men derde keer![:(]()
ik krijg niks te pakken!!!!!!!!!
niemand van mijn contacten neemt op
het wordt dus een teleurstellende avond want ik keek er zo naar uit
twerdt men derde keer
