#1
Ja, dat is zo...dan verveel je je ook... maar ik heb gewoon een rare omgeving.
haha.
Ik ben de enige in mijn familie en vriendenkring die jointjes opsteekt, en dit dus ook wil proberen. Maar als niemand mee doet...dan is de lol er gauw af.
Ik ben de enige in mijn familie en vriendenkring die jointjes opsteekt, en dit dus ook wil proberen. Maar als niemand mee doet...dan is de lol er gauw af.
en iedereen (vroeger tenminste)
