Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZou ik dat kunnen doen?

Zou ik dat kunnen doen?

37 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, dat is zo...dan verveel je je ook... maar ik heb gewoon een rare omgeving. :confused: haha.
Ik ben de enige in mijn familie en vriendenkring die jointjes opsteekt, en dit dus ook wil proberen. Maar als niemand mee doet...dan is de lol er gauw af.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarom dan? Daarom wilde ik het doen als ze sliepen. Haha.
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je kan wel alleen doen, maar voor de eerste keer is het niet aanteraden.
Weet eerst hoe je eropreageert dan kan je inschatten als je alleen thuis kan zitten met xtc.
met xtc wil je graag praten, bewegen , dansen, enz.

Gaan je vrienden ook nooit op stap? dan kan je toch gewoon eentje nemen en niks zeggen,
en wel lol hebben?
Of ga naar een houseparty kom je vanzelf leuke gasten tegen!

als je bij je ouders woont is aftevragen als het verstandig is om je eerste keer xtc te gaan proberen naar mijn idee.
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
mmmm zat even natedenken''het is grootste tijd dat je je waardering gaat geven aan je ouders en zal trakteert op een weekendje center parcs

heb je alle tijd
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je hoeft toch niet zaterdag of zondag om 12uur in de middag thuis te komen :P
Desnoods ga je een uurtje eerder weg van het feest ofzo?

Daar zijn natuurlijk meer dan genoeg opties voor te bedenken.
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#6
In je eentje, 's nachts, op je kamer..?
dat is echt een heeeeeel sleeecht idee!

Ten eerste, als je pil begint te werken MOET je iets doen, op je stoel blijven zitten is geen optie. Het is wel ontzettend lekker om in je bed te krieoelen maar dat is na een kwartier wel weer leuk geweest natuurlijk.

Je wilt/moet muziek luisteren want dat klinkt ge-wel-dig. "s nachts kun je dat niet als iedereen slaapt tenzij je een mp3/ipod oid hebt natuurlijk.

Ik heb 1 keer in m'n uppie een pirkie gedropt puur om te weten hoe leuk het is. En het is zeker heel erg leuk, je hebt de tijd om allemaal dingen op een rijtje te zetten in je leven. Het is heerlijk om na te denken op de fiets bijv. met muziek. Ik weet niet of je rookt maar roken is op dat moment ook vet chill, blowen al helemaal.

Als je nou toch besluit het in je eentje te doen, doe het dan niet binnen maar buiten. Je moet de wereld van een andere kant zien en dat gaat in je kamertje moeilijker dan buiten denk ik. Plus dat je heel veel mensen tegen gaat komen en dat is echt lache :wink:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ook nog in je eentje rondlopen buiten? Jullie geven em rare ideeën :P

Ik blijf erbij dat je de first magic time niet moet verpesten door het alleen te doen.
Ga gewoon een keer uit, je ziet genoeg mensen die het ophebben waar mee je in contact komt dan. Desnoods doe je het als je vrienden ook meegaan als enigste. Je bent iig niet alleen dan.

Opties voor het ouders probleem heb ik al gegeven.
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Omdat je eerste ervaring is kan het wel heftig zijn als je mischien alleen bent, en het niet kan "delen"" om mooi te zeggen.
Mischien kan je dan in paniek raken, zoals iemand eerder al had gezegd, wat ga je doen dan naar papa en mama, zijn die ook gelijk op de hoogte.
EN zoals trippy shit al zei dacht ik, het kan je eerste keer echt verpesten dan.
Mag je nog niet op stap van je ouders?
Uit raam klimmen, bij vrienden zogenaamd gaan logeren, zijn mogelijkheden genoeg...
mmm :wink: of breng ik je nu op slecht ideeen.

ga gewoon naar een houseparty kan je wel alleen heen gaan . :rock: en iedereen (vroeger tenminste)
is onder invloed en daar krijg je vanzelf de leuktste contactien
s
steelpadLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je zal er achteraf spijt van hebben, de nood aan mensen om je heen & praten wordt altijd groot bij mij. wacht een andere keer af :wink:
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
hahaha en je kan aan iedereen wel de liefde verklaren :sunglasses:

ja zeker het leukste om op stap te gaan :rockband:
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
hahaha en je kan aan iedereen wel de liefde verklaren :sunglasses:

ja zeker het leukste om op stap te gaan :rockband:

hé en wie weet onmoet je wel een leuke meid heb je gelijk nog een geweldige lekkere nacht erbij :hearteyes:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben van plan het vanavond te doen. Ik heb iemand gevonden die ook wel wil proberen. Een vriendin van mij gelukkig :wink: Haha.
Is het verstandig er ook bij te blowen...kan dat? Of niet ?
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#13
OKee ^^ Nu alleen nog even bedenken hoe ik dan thuis kom en me ouders onder ogen kom. :stoned:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#14
Of het kan? Ja, waarom niet? :P Tiss wel verschrikkelijk saai vind ik zelf. Heb 1x een tijd in mn 1tje gezeten met mdma op en vond er barweinig aan. Zat heletijd mensen te bellen. Ook mensen die ik beter niet had kunnen bellen op zo'n moment :P Mdma moet je met je vriendin of met je beste vrienden doen. Of tijdens uitgaan natuurlijk. In je eentje vind ik HEEL erg zonde van je 1e keer mdma. Die is bij 90% van de mensen de allerbeste en mooiste keer. Zou zonde zijn als je dat verpest door een half pilletje te nemen en je op je kamer af te zonderen.

Je kan beter gewoon even wachten tot er mensen mee willen doen. Ik beveel het je bijna :P
S
ScorpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik kan me niet voorstellen dat XTC leuk is als je helemaal alleen bent. Ik denk dat je je dan eenzaam tot zelfs paniekerig gaat voelen. Neem het gewoon als er vrienden bij zijn desnoods nuchtere.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oke, dat vroeg ik me dus af. Maar ik kan het nooit doen..
Ik ben óf op school, óf werk, of gewoon thuis bij mijn ouders. Dat kan ik nooit verbergen..
Dus vond ik het wel een goed plan om in me eentje te doen als iedereen slaapt..
Maar dat is dus niet zo'n strak plan?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Alleen gebruiken doe ik het meest. Ik vermaak me prima met een beetje muziek luisteren, tv kijken, computeren. Het is wel lekker als je ook wat rond kunt lopen zonder dat je stress moet hebben van je ouders. Waarom niet wachten totdat ze eens een avondje weg gaan? Als ze wat vroeg op de avond vertrekken heb je toch lekker wat tijd voor jezelf.

Het enige probleempje: wat als je je niet lekker voelt of bang wordt? Dat zou mij dan weer bezig houden.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mijn ouders gaan nooit avondjes weg..Dat is mijn probleem. Plus ik heb nog een paar broers rondlopen..
Ik ben echt nooit alleen thuis...en ik wil gewoon de tijd hebben om te nemen, en ik dacht dat snachts perfect was. :) Haha.
Plus ik heb erg nette vrienden die niet aan de drugs zitten...dus als ik zo'n pilletje zou nemen met hun er bij, zouden ze dat niet kunnen waarderen denk ik ..
Ze hebben al iets tegen jointjes...
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#19
caatje zei:
Alleen gebruiken doe ik het meest. Ik vermaak me prima met een beetje muziek luisteren, tv kijken, computeren. Het is wel lekker als je ook wat rond kunt lopen zonder dat je stress moet hebben van je ouders. Waarom niet wachten totdat ze eens een avondje weg gaan? Als ze wat vroeg op de avond vertrekken heb je toch lekker wat tijd voor jezelf.

Het enige probleempje: wat als je je niet lekker voelt of bang wordt? Dat zou mij dan weer bezig houden.
Klik om te vergroten...

Maar vind je dat hij zijn 1e 'speciale' keer hieraan moet verneuken? Dat raad ik toch wel heel erg af. Tegen niemand kunnen zeggen hoe geweldig het wel niet is en dat met elkaar kunnen delen??

Wacht gewoon tot er andere meedoen OF doe het terwijl hun iets anders doen desnoods? In mn 1tje lijkt mij niks.. en strak plan? Ja strak wel, plan zelf vind ik niks :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het is wel mogelijk om het alleen te gebruiken, maar ik zou het je niet aanraden.
1) als het fout gaat voor jou gevoel en in paniek raakt ben je maar alleen
2) lekker in de discotheek / samen met je partner komt het denk ik de eerste keer beter tot zijn recht

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."