Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZou ik dat kunnen doen?

Zou ik dat kunnen doen?

37 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben van plan het vanavond te doen. Ik heb iemand gevonden die ook wel wil proberen. Een vriendin van mij gelukkig :wink: Haha.
Is het verstandig er ook bij te blowen...kan dat? Of niet ?
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#2
1 tip van mij :grin:
Als je wilt solotrippen op x, maak dan een wandelingetje fzo.
Ik heb me op die manier toch goed kunne amusere.
Een wandelingetje van ong 10km denk ik, door bossen enz :hearteyes:

:wave:
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
nou kijk eens aan :grin: een leuke dame zelfs dat wordt vast wel gezellig :hearteyes:

Slik eerst maar eens die xtc en dan kan jevanzelf wel inschatten als je er bij wil blowen, ik deed het wel, maar vooral op het einde van de nacht zeg maar, als je waus bent hoef je namelijk niet perse te blowen, kijk maar vanzelf :wink:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb het geprobeerd, maar ik had weinig last van iets...vond ik best wel jammer...ik had me gericht op een leuke avond. Het was idd wel leuk, gezellig, maar van mijn pilletje merkte ik bijna niks.
Helaas..maar ik heb er nog 1 :P een andere, dus die kan ik ook gebruiken binnekort.
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
mooi toch, ik heb het ook nooit kennen begrijpen, hoe iemand op 1 pil helemaal van de wereld is en staat te spacen, zelfs al moest het zo sterke pil zijn , moest ik altijd een paar nemen op een nacht.

Mischien heb je ook een hoge tolorantie en heb je daarom niet zo veel gemerkt, als je ongeveer nou 2 uur pakt naar je 1 pil hebt genomen, en je merkt weinig , dan kan je gerust nog een 2e nemen. :grin:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, ik neem zo mijn andere. Haha. Ik ga zo heerlijk binnen chillen bij een vriend van me.
Heerlijk warm.
Ik ben alleen benieuwd, als het écht gaat werken vanavond hoe lang het duurt voor het effect weg is. Of ik nog gewoon naar huis kan dan. :flushed:
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Extisi zei:
Ja, ik neem zo mijn andere. Haha. Ik ga zo heerlijk binnen chillen bij een vriend van me.
Heerlijk warm.
Ik ben alleen benieuwd, als het écht gaat werken vanavond hoe lang het duurt voor het effect weg is. Of ik nog gewoon naar huis kan dan. :flushed:
Klik om te vergroten...

Het effect kan zeker lang aanhouden, ben al vaak scheef thuis gekomen.
Je kan het normaal wel een beetje verbergen, als het natuurlijk niet TE erg is :tearsofjoy:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb hem rond tien over half 7 genomen, mijn laatste, en heb nog nergens last van..
Hoe kan dit nou? Het zijn dezelfde pillen die vriend van mij ook altijd gebruikt...en hij word helemaal gek bij eentje, en ik heb nergens last van..
Best jammer, zo mislukt het telkens. :openmouth:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zit nu binnen. Heerlijk warm. Bij vrienden. Super.
Ik voel me heel lekker als ik loop, mijn muziek klinkt echt geweldig in me oren...van mijn I Pod, en ik hou van mijn broer. HIj is thuis gekomen van een weekendje weg, en ik heb hem meteen geknuffeld. Ik hou van hem..
Ik voel me echt goed...volgens mij werkt ie beter als gister. Ik voel me heerlijk. En ik vind alles leuk. En ik ga nu weer even tijd door brengen met mijn vrienden :)
Ooh ik hou van het leven.
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
nou zo heb je niemand en dan zit je opeens in vol huis met vrienden!

zei toch dat lekkerste is om te gaan stappen met xtc dan wil je dansen,enz
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#11
En ik wil dansen. :P
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik dans al heel lang, en belde me moeder om te zeggen dat ik van haar hield.
OOh ik voel me zo lekker.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik zou als ik jou was ook alsje thuis bent heerlijk je mp3 speler aan zetten, op bed gaan liggen en lekker wegdromen.. :wink:

o ja en probeer wat leuke dingen zoals:

langzaam door je benen gaan en dan weer opstaan
labello op je lippen smeren
een massage krijgen :hearteyes:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb me heerlijk gevoeld gister. :)
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#15
Extisi zei:
Heb hem rond tien over half 7 genomen, mijn laatste, en heb nog nergens last van..
Hoe kan dit nou? Het zijn dezelfde pillen die vriend van mij ook altijd gebruikt...en hij word helemaal gek bij eentje, en ik heb nergens last van..
Best jammer, zo mislukt het telkens. :openmouth:
Klik om te vergroten...

haha je verwachtte die inslag iets te snel :P leuk om te lezen dat het daarna hartstikke leuk was :grin: :xtc: :hearteyes:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#16
Of het kan? Ja, waarom niet? :P Tiss wel verschrikkelijk saai vind ik zelf. Heb 1x een tijd in mn 1tje gezeten met mdma op en vond er barweinig aan. Zat heletijd mensen te bellen. Ook mensen die ik beter niet had kunnen bellen op zo'n moment :P Mdma moet je met je vriendin of met je beste vrienden doen. Of tijdens uitgaan natuurlijk. In je eentje vind ik HEEL erg zonde van je 1e keer mdma. Die is bij 90% van de mensen de allerbeste en mooiste keer. Zou zonde zijn als je dat verpest door een half pilletje te nemen en je op je kamer af te zonderen.

Je kan beter gewoon even wachten tot er mensen mee willen doen. Ik beveel het je bijna :P
S
ScorpLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik kan me niet voorstellen dat XTC leuk is als je helemaal alleen bent. Ik denk dat je je dan eenzaam tot zelfs paniekerig gaat voelen. Neem het gewoon als er vrienden bij zijn desnoods nuchtere.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oke, dat vroeg ik me dus af. Maar ik kan het nooit doen..
Ik ben óf op school, óf werk, of gewoon thuis bij mijn ouders. Dat kan ik nooit verbergen..
Dus vond ik het wel een goed plan om in me eentje te doen als iedereen slaapt..
Maar dat is dus niet zo'n strak plan?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Alleen gebruiken doe ik het meest. Ik vermaak me prima met een beetje muziek luisteren, tv kijken, computeren. Het is wel lekker als je ook wat rond kunt lopen zonder dat je stress moet hebben van je ouders. Waarom niet wachten totdat ze eens een avondje weg gaan? Als ze wat vroeg op de avond vertrekken heb je toch lekker wat tijd voor jezelf.

Het enige probleempje: wat als je je niet lekker voelt of bang wordt? Dat zou mij dan weer bezig houden.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mijn ouders gaan nooit avondjes weg..Dat is mijn probleem. Plus ik heb nog een paar broers rondlopen..
Ik ben echt nooit alleen thuis...en ik wil gewoon de tijd hebben om te nemen, en ik dacht dat snachts perfect was. :) Haha.
Plus ik heb erg nette vrienden die niet aan de drugs zitten...dus als ik zo'n pilletje zou nemen met hun er bij, zouden ze dat niet kunnen waarderen denk ik ..
Ze hebben al iets tegen jointjes...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."