#1
Ik ben van plan het vanavond te doen. Ik heb iemand gevonden die ook wel wil proberen. Een vriendin van mij gelukkig
Haha.
Is het verstandig er ook bij te blowen...kan dat? Of niet ?
Is het verstandig er ook bij te blowen...kan dat? Of niet ?
