Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZou ik dat kunnen doen?

Zou ik dat kunnen doen?

37 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
hahaha en je kan aan iedereen wel de liefde verklaren :sunglasses:

ja zeker het leukste om op stap te gaan :rockband:
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
hahaha en je kan aan iedereen wel de liefde verklaren :sunglasses:

ja zeker het leukste om op stap te gaan :rockband:

hé en wie weet onmoet je wel een leuke meid heb je gelijk nog een geweldige lekkere nacht erbij :hearteyes:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben van plan het vanavond te doen. Ik heb iemand gevonden die ook wel wil proberen. Een vriendin van mij gelukkig :wink: Haha.
Is het verstandig er ook bij te blowen...kan dat? Of niet ?
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#4
OKee ^^ Nu alleen nog even bedenken hoe ik dan thuis kom en me ouders onder ogen kom. :stoned:
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#5
1 tip van mij :grin:
Als je wilt solotrippen op x, maak dan een wandelingetje fzo.
Ik heb me op die manier toch goed kunne amusere.
Een wandelingetje van ong 10km denk ik, door bossen enz :hearteyes:

:wave:
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
nou kijk eens aan :grin: een leuke dame zelfs dat wordt vast wel gezellig :hearteyes:

Slik eerst maar eens die xtc en dan kan jevanzelf wel inschatten als je er bij wil blowen, ik deed het wel, maar vooral op het einde van de nacht zeg maar, als je waus bent hoef je namelijk niet perse te blowen, kijk maar vanzelf :wink:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb het geprobeerd, maar ik had weinig last van iets...vond ik best wel jammer...ik had me gericht op een leuke avond. Het was idd wel leuk, gezellig, maar van mijn pilletje merkte ik bijna niks.
Helaas..maar ik heb er nog 1 :P een andere, dus die kan ik ook gebruiken binnekort.
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
mooi toch, ik heb het ook nooit kennen begrijpen, hoe iemand op 1 pil helemaal van de wereld is en staat te spacen, zelfs al moest het zo sterke pil zijn , moest ik altijd een paar nemen op een nacht.

Mischien heb je ook een hoge tolorantie en heb je daarom niet zo veel gemerkt, als je ongeveer nou 2 uur pakt naar je 1 pil hebt genomen, en je merkt weinig , dan kan je gerust nog een 2e nemen. :grin:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja, ik neem zo mijn andere. Haha. Ik ga zo heerlijk binnen chillen bij een vriend van me.
Heerlijk warm.
Ik ben alleen benieuwd, als het écht gaat werken vanavond hoe lang het duurt voor het effect weg is. Of ik nog gewoon naar huis kan dan. :flushed:
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Extisi zei:
Ja, ik neem zo mijn andere. Haha. Ik ga zo heerlijk binnen chillen bij een vriend van me.
Heerlijk warm.
Ik ben alleen benieuwd, als het écht gaat werken vanavond hoe lang het duurt voor het effect weg is. Of ik nog gewoon naar huis kan dan. :flushed:
Klik om te vergroten...

Het effect kan zeker lang aanhouden, ben al vaak scheef thuis gekomen.
Je kan het normaal wel een beetje verbergen, als het natuurlijk niet TE erg is :tearsofjoy:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb hem rond tien over half 7 genomen, mijn laatste, en heb nog nergens last van..
Hoe kan dit nou? Het zijn dezelfde pillen die vriend van mij ook altijd gebruikt...en hij word helemaal gek bij eentje, en ik heb nergens last van..
Best jammer, zo mislukt het telkens. :openmouth:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zit nu binnen. Heerlijk warm. Bij vrienden. Super.
Ik voel me heel lekker als ik loop, mijn muziek klinkt echt geweldig in me oren...van mijn I Pod, en ik hou van mijn broer. HIj is thuis gekomen van een weekendje weg, en ik heb hem meteen geknuffeld. Ik hou van hem..
Ik voel me echt goed...volgens mij werkt ie beter als gister. Ik voel me heerlijk. En ik vind alles leuk. En ik ga nu weer even tijd door brengen met mijn vrienden :)
Ooh ik hou van het leven.
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
nou zo heb je niemand en dan zit je opeens in vol huis met vrienden!

zei toch dat lekkerste is om te gaan stappen met xtc dan wil je dansen,enz
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#14
En ik wil dansen. :P
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik dans al heel lang, en belde me moeder om te zeggen dat ik van haar hield.
OOh ik voel me zo lekker.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik zou als ik jou was ook alsje thuis bent heerlijk je mp3 speler aan zetten, op bed gaan liggen en lekker wegdromen.. :wink:

o ja en probeer wat leuke dingen zoals:

langzaam door je benen gaan en dan weer opstaan
labello op je lippen smeren
een massage krijgen :hearteyes:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb me heerlijk gevoeld gister. :)
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#18
Extisi zei:
Heb hem rond tien over half 7 genomen, mijn laatste, en heb nog nergens last van..
Hoe kan dit nou? Het zijn dezelfde pillen die vriend van mij ook altijd gebruikt...en hij word helemaal gek bij eentje, en ik heb nergens last van..
Best jammer, zo mislukt het telkens. :openmouth:
Klik om te vergroten...

haha je verwachtte die inslag iets te snel :P leuk om te lezen dat het daarna hartstikke leuk was :grin: :xtc: :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."