#1
mikkelk zei:underworld zei:gewoon door de stad dwalen, heerlijk is dat altijd. her en der een kroeg in om een colaatje te drinken, poolen of lekker thuis met allemaal verwennerijen wegkwijnen op de mooiste muziek die je hebt.
bowlen met pillen op is ook geniaal :')
Kijk.. dit zijn de reacties waar we op hebben gewacht!
Bowlen vind ik zelf niet echt heel speciaal.. maar zou dat onder invloed geweldig zijn dan?
Thanks!
nja bowlen heb ik een keer gedaan met 2 pillen op, het is ongelovelijk grappig, je moet alleen zorgen datje niet te gek gaat doen, het gooien van de bal geeft een heel apart gevoel waardoor je aardig de slappe lach kan krijgen. maar ik zou toch maar voor andere mogelijkheiden gaan.
wat ik zelf ook weleens doe als ik in een thuissituatie ga spacen, is een chill techno livesetje opzetten en dan naar de winamp 'milkdrop' visualisatie kijken. aanrader!
maar ik zou zowieso een grote tocht door de stad gaan houden, dat is altijd heel erg mooi, maar dan moet het niet te koud zijn
en als je thuis blijft heb je ook hele leuke dingen om te doen, je hoeft niet persee uit te gaan.
