Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat te doen op een zaterdagavond?

Wat te doen op een zaterdagavond?

23 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#1
mikkelk zei:
underworld zei:
gewoon door de stad dwalen, heerlijk is dat altijd. her en der een kroeg in om een colaatje te drinken, poolen of lekker thuis met allemaal verwennerijen wegkwijnen op de mooiste muziek die je hebt.
bowlen met pillen op is ook geniaal :')
Klik om te vergroten...

Kijk.. dit zijn de reacties waar we op hebben gewacht! :)
Bowlen vind ik zelf niet echt heel speciaal.. maar zou dat onder invloed geweldig zijn dan? :grin:
Thanks!
Klik om te vergroten...

nja bowlen heb ik een keer gedaan met 2 pillen op, het is ongelovelijk grappig, je moet alleen zorgen datje niet te gek gaat doen, het gooien van de bal geeft een heel apart gevoel waardoor je aardig de slappe lach kan krijgen. maar ik zou toch maar voor andere mogelijkheiden gaan.

wat ik zelf ook weleens doe als ik in een thuissituatie ga spacen, is een chill techno livesetje opzetten en dan naar de winamp 'milkdrop' visualisatie kijken. aanrader!

maar ik zou zowieso een grote tocht door de stad gaan houden, dat is altijd heel erg mooi, maar dan moet het niet te koud zijn :wink:

en als je thuis blijft heb je ook hele leuke dingen om te doen, je hoeft niet persee uit te gaan.
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Thuis blijven is geen optie aangezien we met ouders zitten.
Op straat gaat het sowieso gebeuren en we zijn van plan te gaan darten/poolen :)
Natuurlijk stoppen we daar wel mee zodra we hard beginnen te gaan uit veiligheidsmaatregelen :grin:

Jullie nog andere leuke ideeen?
Weens ens creatief! :stoned:

LATEERS..PIKKKKK
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Moahhh

K ben van plan samen met een vriend van me a.s. zaterdag beide 2 blauwe mitsus te droppen.
Nou is het probleem dat er niet veel leuke uitgaansgelegenheden zijn hiero in de buurt waar je lekker ken spacen.

Wat we hebbe voor de avond is:
*Beide 2 mitsus
*Veel wiet
*Bieeeeerrrrr!

Weet iemand wat we kunnen doen onder invloed van het snoep?
Uitgaan hebben we geen zin in, maar zwemmen of karten lijkt ons leuk :)
Hebben jullie nog chille ideeen?

Laaaatesss!
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
sowieso niet drinken icm xtc... voor de rest gewoon droppen en kijken waar je uit komt :smoke:
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spec87 zei:
Brokeback Mountain kijken :wink:
Klik om te vergroten...

:grin: :grin: :grin:


OT: Lekker thuis zitten, dan kun je je eigen muziek kiezen, doen wat wilt en er vreselijk verneukt uitzien zonder je te hoeven schamen de volgende dag! (tenzij je nog bij je ouders woont natuurlijk)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lekker op het forum gaan zoeken naar nog zo'n topic als dit.
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bedankt voor de reacties, maar we hebben geen beschikking van een huis :(

caatje zei:
Lekker op het forum gaan zoeken naar nog zo'n topic als dit.
Klik om te vergroten...
Ok baas.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Buiten lopen in een park ?
Heerlijk praten met je vrienden?
Gewoon een rustig cafe in? :grin:
Ik heb echt geluk met mijn woonplaats. Er leeft altijd iets, en er zijn 100 plekken waar niemand komt of juist plekken waar heel veel mensen komen :)
Ga je gewoon ergens zitten met muziek er bij. En lekker los gaan.
Met feest zou leuker zijn misschien, maar je kan het zonder feest ook leuk hebben.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
mikkelk zei:
Bedankt voor de reacties, maar we hebben geen beschikking van een huis :(

caatje zei:
Lekker op het forum gaan zoeken naar nog zo'n topic als dit.
Klik om te vergroten...
Ok baas.
Klik om te vergroten...


Goedzo knul, jij kent je plaats!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
verwen elkaar ?

:hearteyes:
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Karten tijdens 2 blauwe mitsu's??? :P Zal ik persoonlijk niet doen :mrgreen:

Als thuis spacen een optie is moet je dat gewoon doen... En dan een jointje roken na de inslag :hearteyes: Alcohol lekker achterwegen laten :P Luister je favoriete muziek, zorg voor een mooie verlichting en spacen maar :hearteyes:
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#12
lol @ karten (hoe kom je erop?), iets minder lol maar nog altijd lol @ zwemmen : kbedoel, als je een privé zwembad hebt lijkt me dat wel chill ja muziekje aan enz maar ga je daar nu echt in het gemeentezwembad met je spacend hoofd tussen al die andere mensen zwemmen?

nee denk dat je best ofwel naar leuk feestje gaat ofwel nog een andere mogelijkheid onderzoekt
S
SennaTZRLid
01-01-2024, 00:00
#13
best goeie ideeen xD :grin:
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tja we wille best naar een feest gaan ofzo.. maar we wille gewoon niet da iedereen weet wat wij op een zaterdagavond naar binne werken snap je? :P
Vandaar gaat het allemaal een stuk moeilijker,, aangezien het hier allemaal niet zo groot is en iedereen elkaar wel kent.
Geruchten gaan als warme broodjes door het dorp heen hiero.. :openmouth:
T
T-ShortyLid
01-01-2024, 00:00
#15
zeg gwn dat je altijd grote doppen krijgt als er met lucht wordt gespeeld :tongueout:(tijdens het uigaan natuurlijk :wink: )
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#16
T-Shorty zei:
zeg gwn dat je altijd grote doppen krijgt als er met lucht wordt gespeeld :tongueout:(tijdens het uigaan natuurlijk :wink: )
Klik om te vergroten...

haha ja zou kunnen, maar de meeste mensen kennen mij redelijk goed in de lokale club hiero. dus met dat smoesje komen we niet weg ben ik bang.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zo'n mooie zonnebril op? Shuttershades brillen doen het goed.
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#18
Karten lijkt me niet zo'n top iedee.
je wilt niet dat mensen jullie zien, maar je wil wel zwemmen met de hele bevolking, dan ga ik tog liefer uit.
of heb je een prive zwembad?
maar als je gewoon thuis zit.
zet een lekker muziekje op, voer goeie gesprekken met elkaar, en zorg dat je alle ruimte hebt en niet opgesloten zit in één kamertje omdat papa en mama beneden zitten.
Ga naar buiten, en slenter een eind door de stad en het park heen ofzo, ga dingen bewonderen, gebruik je fantasie.
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zwemmen lijkt me wel erg vet eigenlijk :mrgreen: Het is dan alleen zo´n gedoe om je gebruik dan verborgen te houden. (En daar hou ik persoonlijk niet van)
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ok er sijn een paar aanpassingen voor zaterdag... :P
We hebben geen 4 maar 10 blauwe mitsu en bier nemen we wel mee, maar wel met mate.
Ongeveer 2 of 3 biertjes p.p.

Kom op met de ideeen jongens want het is al bijna zaterdag en we willen echt iets gaan doen in plaats van over straat rennen :stoned:

Greetss

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."