#1
hey iedereen effe vraagje, ik kan tegen veel tegen de eerste keer dat ik xtc nam had ik 5 achtereen gepakt da was de beste tijd die ik gehad heb en nu voel ik er bijna niks meer van iemand tips voor mij ofzo
greats
greats
Angramar Temenos zei:Er zat niks in je pillen, wijsmuts.
tomz0r zei:Angramar Temenos zei:Er zat niks in je pillen, wijsmuts.
Knap dat je die conclusie kan trekken, wijsmuts.
TrippyShit zei:Hoeft niet eens hoor. Als je het echt te vaak doet. 1x per 1á2 weken bijv. dan krijg je er niet eens echt energie meer van. Dan wordt je gewoon vaag. Vaag op een manier die valt onder; niks voelen..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."