Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc werkt niet!

Xtc werkt niet!

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
m
missexy1989Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hey iedereen effe vraagje, ik kan tegen veel tegen de eerste keer dat ik xtc nam had ik 5 achtereen gepakt da was de beste tijd die ik gehad heb en nu voel ik er bijna niks meer van iemand tips voor mij ofzo :)
greats
a
aapje31Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb je ze getest? Misschien neem je wel waspoeder + bindmiddel :tearsofjoy:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Er zat niks in je pillen, wijsmuts.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#4
Angramar Temenos zei:
Er zat niks in je pillen, wijsmuts.
Klik om te vergroten...

Knap dat je die conclusie kan trekken, wijsmuts.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Serotonine is misschien gewoon op, ik zou zeggen wacht 3-6 maanden voordat je het weer probeert, en laat je pillen testen, dan weet je of ze uberhaubt horen te werken.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:
Er zat niks in je pillen, wijsmuts.
Klik om te vergroten...

Knap dat je die conclusie kan trekken, wijsmuts.
Klik om te vergroten...


Dat lijkt mij toch ook. Als er ook maar iets had ingezeten had je op z'n minst iets moeten voelen. Serotonine verbruikt of niet. Mdma laat je behalve het liefdes gevoel ook strak staan en energie krijgen.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoeft niet eens hoor. Als je het echt te vaak doet. 1x per 1á2 weken bijv. dan krijg je er niet eens echt energie meer van. Dan wordt je gewoon vaag. Vaag op een manier die valt onder; niks voelen..
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
TrippyShit zei:
Hoeft niet eens hoor. Als je het echt te vaak doet. 1x per 1á2 weken bijv. dan krijg je er niet eens echt energie meer van. Dan wordt je gewoon vaag. Vaag op een manier die valt onder; niks voelen..
Klik om te vergroten...

Daar zijn de ervaringen dan over verdeeld. Maar wat je zegt: vaag is ook een ander gevoel als helemaal niks toch?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja maar vaag op een manier dat je al heel erg snel roept. Ik voel helemaal niks. Of je moet er 8/10 in gooien. Dat zie ik deze mensen dan ook vaak doen..
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ik dagelijks gebruikte (2 weekjes gedaan vroeger)
Voelde ik altijd wel iets van me pillen dan hoefde ik er maar 1/2 te nemen.Het gevoel was bijna niks maar wel aanwezig en grote doppen.
Als ik er er dan weer een dag(en) tussen liet voelde ik het veel beter en ging ik alweer 'hard'.
Ik ging altijd wel goed van een pil of 3 in me tijd met tolerantie.
Testen is een van de beste optie's lijkt me,met al die baggerzooi die er is.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
wat denk je van tolerantie? hoeveel tijd laat je tussen elke keer zitten dan ?
en anders heb je gewoon kut pillen... probeer MDMA kristallen te scoren, dan zit je wel goed.
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb het ook een tijdje elke week gedaan en moest er altijd ong. 3 nemen wilde ik wat voelen maar als ik gewoon 1tje nam was het gevoel er wel, maar onbewust.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."