Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMdma innemen voor een feest

Mdma innemen voor een feest

20 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
P
PietnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goeiemiddag iedereen

Ik heb namelijk zin om vanvond een feesje te bouwen maar , er is strenge controle.
Wil ik nu namelijk voor het feestje al wat mdma in nemen..
Natuurlijk is mijn vraag hoeveel zou ik in nemen om toch enkele uurtjes te spacen ?
Maar geen risico nemen op te veel.

Hopelijk kunnen jullie me helpen :hearteyes:
mvg,
3
321123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
door Pietn op 07 feb 2009 13:45

Ik heb namelijk zin om vanvond een feesje te bouwen maar , er is strenge controle.
Wil ik nu namelijk voor het feestje al wat mdma in nemen..
Natuurlijk is mijn vraag hoeveel zou ik in nemen om toch enkele uurtjes te spacen ?
Maar geen risico nemen op te veel.

Als ik jouw was zou ik een bommetje met ongeveer 150/200 mg nemen, althans ik niet weet hoe vaak je mdma hebt gedaan, voor het feest innemen kan. Ook al is er strenge controle bij een feest kan je wel iets meenemen. Capsule of bommetje in een zakje doen, strakke onderbroek aantrekken en onder je ballen doen. Innemen kan op de wc. :mrgreen:
:wave:
P
PietnLid
01-01-2024, 00:00
#3
321123 zei:
door Pietn op 07 feb 2009 13:45

Ik heb namelijk zin om vanvond een feesje te bouwen maar , er is strenge controle.
Wil ik nu namelijk voor het feestje al wat mdma in nemen..
Natuurlijk is mijn vraag hoeveel zou ik in nemen om toch enkele uurtjes te spacen ?
Maar geen risico nemen op te veel.

Als ik jouw was zou ik een bommetje met ongeveer 150/200 mg nemen, althans ik niet weet hoe vaak je mdma hebt gedaan, voor het feest innemen kan. Ook al is er strenge controle bij een feest kan je wel iets meenemen. Capsule of bommetje in een zakje doen, strakke onderbroek aantrekken en onder je ballen doen. Innemen kan op de wc. :mrgreen:
:wave:
Klik om te vergroten...
ik heb al ongeveer 10 keer pillen gedaan , maar eerste keer mdma(poeder) hoelang zou ik ongeveer spacen van 200mg
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
ligt aan jou tolerantie... pillen zeggen niets omdat je niet weet hoeveel MDMA er in zit.
als ik 200mg in 1x naar binnen gooi zit ik de komende 3-4 uur zeker goed.

ik vind het fijner om het te verspreide over de avond maar dat gaat helaas niet dus..
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik begin altijd met 250 mg, en dan 3 uur later elk uur 80 mg erin, als ik alleen op mdma feest. Als ik MDMA bij een tripmiddel doe, begin ik met 120-150 mg, en dan om de uur 100 mg bijpakken.
K
Koos-MatroosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Angramar Temenos zei:
Ik begin altijd met 250 mg, en dan 3 uur later elk uur 80 mg erin, als ik alleen op mdma feest. Als ik MDMA bij een tripmiddel doe, begin ik met 120-150 mg, en dan om de uur 100 mg bijpakken.
Klik om te vergroten...

die kerel vraagt wat verstandig is, heeft 10x x gedaan en dan begin jij van ik begin altijd met 250 mg, of dat zo normaal is...
Ik denk als je 10x pillen heb gedaan en je gooit een bommetje mdma van 250 mg in je donder, dat je binnen 1 uur tijd bij de ehbo lig...als je teminste goede mdma heb, kristallen..
Poeder zou ik niet eens aan beginnen..

Wat is ook de rede om van mdma poeder te maken ??? ik kan alleen bedenken dat je er dan iets tussen wil gooien

Geef ff zinnig antwoord niet van die junkiepraat, mdma is om het feest aantrekkelijker te maken, leuker te hebben, niet om als een zombie daar rond te lopen en dat je de volgende dag niet eens meer weet wat voor muziek je gehoord heb..
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Koos-Matroos zei:
Angramar Temenos zei:
Ik begin altijd met 250 mg, en dan 3 uur later elk uur 80 mg erin, als ik alleen op mdma feest. Als ik MDMA bij een tripmiddel doe, begin ik met 120-150 mg, en dan om de uur 100 mg bijpakken.
Klik om te vergroten...

die kerel vraagt wat verstandig is, heeft 10x x gedaan en dan begin jij van ik begin altijd met 250 mg, of dat zo normaal is...
Ik denk als je 10x pillen heb gedaan en je gooit een bommetje mdma van 250 mg in je donder, dat je binnen 1 uur tijd bij de ehbo lig...als je teminste goede mdma heb, kristallen..
Poeder zou ik niet eens aan beginnen..

Wat is ook de rede om van mdma poeder te maken ??? ik kan alleen bedenken dat je er dan iets tussen wil gooien

Geef ff zinnig antwoord niet van die junkiepraat, mdma is om het feest aantrekkelijker te maken, leuker te hebben, niet om als een zombie daar rond te lopen en dat je de volgende dag niet eens meer weet wat voor muziek je gehoord heb..
Klik om te vergroten...

Nog nooit als een zombie rondgelopen of me niks kunnen herinneren... Heb meestal dan een extra chill, sociaal avondje waar ik lekker zit te dansen en nieuwe mensen leer kennen. Ben de dag erna meestal wel wat gaar, maar dat valt nog reuze mee vaak. Ik doe het ook niet te vaak (hou het ongeveer op eens in de 3 maanden nu), en ik slik elke dag 5-htp (werkt sowieso goed niet alleen voor de mdma, maar krikt m'n stemming gewoon op.)
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoe weet je in godsnaam nu al dat er strenge controle gaat zijn?
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#9
Angramar Temenos zei:
en ik slik elke dag 5-htp (werkt sowieso goed niet alleen voor de mdma, maar krikt m'n stemming gewoon op.)
Klik om te vergroten...
ZEER onverstandig...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
kiekert zei:
Angramar Temenos zei:
en ik slik elke dag 5-htp (werkt sowieso goed niet alleen voor de mdma, maar krikt m'n stemming gewoon op.)
Klik om te vergroten...
ZEER onverstandig...
Klik om te vergroten...

Uhm, hoezo? Ik voel me er een stuk beter bij sinds ik dat doe.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#11
Angramar Temenos zei:
kiekert zei:
Angramar Temenos zei:
en ik slik elke dag 5-htp (werkt sowieso goed niet alleen voor de mdma, maar krikt m'n stemming gewoon op.)
Klik om te vergroten...
ZEER onverstandig...
Klik om te vergroten...

Uhm, hoezo? Ik voel me er een stuk beter bij sinds ik dat doe.
Klik om te vergroten...
Je neurotransmitters worden lui en gaan die stoffen niet meer zelf aanmaken op een gegeven moment. Langdurig gebruik van die middelen is echt schadelijk.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zou voor een dosis rond de 100 mg gaan. Het effect is op die dosis gegarandeerd heel erg aanwezig, en je maakt alles nog bewust mee.
Het love gevoel wordt na een bepaalde dosis toch niet groter, alleen het vaagheidsgevoel neemt dan nog toe. En dat is niet heel erg prettig op een feest. Gewoon rustig doen. :)
J
JohnnyQLid
01-01-2024, 00:00
#13
kiekert zei:
Angramar Temenos zei:
Uhm, hoezo? Ik voel me er een stuk beter bij sinds ik dat doe.
Klik om te vergroten...
Je neurotransmitters worden lui en gaan die stoffen niet meer zelf aanmaken op een gegeven moment. Langdurig gebruik van die middelen is echt schadelijk.
Klik om te vergroten...
denk dat hij meer het "ik voel me nu toch prima"-type is :rolleyes:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Uhm, schat, je lichaam maakt de stoffen aan van 5-HTP, die weer gemaakt wordt van L-Tryptofaan, wat van nature in je eten zit. Wat ik doe kan ik evengoed bereiken door heel veel noten te eten. Dan krijg ik ook heel veel L-Tryptofaan binnen, waar 5-HTP van wordt gemaakt, waar weer serotonine van wordt gemaakt. Of ga je me vertellen dat ik niet meer zo vaak m'n oma's walnotentaart mag eten, omdat daar m'n receptoren lui van worden? :wink:
3
321123Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Mdma innemen voor een feest

Nieuw berichtdoor Angramar Temenos op 07 feb 2009 22:43

Uhm, schat, je lichaam maakt de stoffen aan van 5-HTP, die weer gemaakt wordt van L-Tryptofaan, wat van nature in je eten zit. Wat ik doe kan ik evengoed bereiken door heel veel noten te eten. Dan krijg ik ook heel veel L-Tryptofaan binnen, waar 5-HTP van wordt gemaakt, waar weer serotonine van wordt gemaakt. Of ga je me vertellen dat ik niet meer zo vaak m'n oma's walnotentaart mag eten, omdat daar m'n receptoren lui van worden? :wink:

De topic openaar vraagt hoelang hij ongeveer van 200mg mdma(poeder) stak zal staan en niet wat voor antidepresivas of wat dan ook voor walnotentaarten jij slikt en wat de effecten daarvan zijn. :confused:

Ik zou zeggen dat je van 200 mg ongeveer 4/5 uurtjes trip, het licht er wel aan hoe goed het spul is, soms kan het iets minder zijn of iets meer. :stoned: veel plezier op het feest!:hearteyes:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb de neiging om me vast te bijten in details, mijn excuses.
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Koos-Matroos zei:
Angramar Temenos

Geef ff zinnig antwoord niet van die junkiepraat
Klik om te vergroten...

niet slecht bedoeld maar dit moest ik echt eens quoten, sorry
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
DreamerOfDreams zei:
Koos-Matroos zei:
Angramar Temenos

Geef ff zinnig antwoord niet van die junkiepraat
Klik om te vergroten...

niet slecht bedoeld maar dit moest ik echt eens quoten, sorry
Klik om te vergroten...

Volgens mij is een junkie iemand die zwaar drugsverslaafd is, niet iemand die op een feestje een hoge dosis mdma neemt.
D
DeRozeOlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Angramar Temenos zei:
DreamerOfDreams zei:
Koos-Matroos zei:
Angramar Temenos

Geef ff zinnig antwoord niet van die junkiepraat
Klik om te vergroten...

niet slecht bedoeld maar dit moest ik echt eens quoten, sorry
Klik om te vergroten...

Volgens mij is een junkie iemand die zwaar drugsverslaafd is, niet iemand die op een feestje een hoge dosis mdma neemt.
Klik om te vergroten...

een Junk neemt vaak en veel drugs [:
dat maakt jou wel een beetje een junk AT.
P
PietnLid
01-01-2024, 00:00
#20
super feest gehad , extreem love gevoel heb ik ong 250 naar binnen gegooid wss wel iets teveel maarja eerst wat warm gevoel :openmouth: daarna liep alles :hearteyes:


topic mag sleuteltje op

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."