Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb nog nooit ayahuasca of peyote gedaan , maar toen je begon over die healing voelde ik direct welk gevoel dat was .. raar geweldig verhaal dit !"
"Goeiemiddag iedereen Ik heb namelijk zin om vanvond een feesje te bouwen maar , er is strenge controle. Wil ik nu namelijk voor het feestje al wat mdma in nemen.. Natuurlijk is mijn vraag hoeveel zou ik in nemen om toch enkele uurtjes te spacen ? Maar geen risico nemen op te veel. Hopelijk kunnen jullie me helpen mvg,"
"321123 zei: door Pietn op 07 feb 2009 13:45 Ik heb namelijk zin om vanvond een feesje te bouwen maar , er is strenge controle. Wil ik nu namelijk voor het feestje al wat mdma in nemen.. Natuurlijk is mijn vraag hoeveel zou ik in nemen om toch enkele uurtjes te spacen ? Maar geen risico nemen op te veel. Als ik jouw was zou ik een bommetje met ongeveer 150/200 mg nemen, althans ik niet weet hoe vaak je mdma hebt gedaan, voor het feest innemen kan. Ook al is er strenge controle bij een feest kan je wel iets meenemen. Capsule of bommetje in een zakje doen, strakke onderbroek aantrekken en onder je ballen doen. Innemen kan op de wc. Klik om te vergroten... ik heb al ongeveer 10 keer pillen gedaan , maar eerste keer mdma(poeder) hoelang zou ik ongeveer spacen van 200mg"
"super feest gehad , extreem love gevoel heb ik ong 250 naar binnen gegooid wss wel iets teveel maarja eerst wat warm gevoel daarna liep alles topic mag sleuteltje op"