#1
Zou je me eens in kindertaal (Limer zei:Provenzano zei:Idd, gewoon een kwestie van setting.Wacky zei:Bij zowel LSD als MDMA hoor ik veel mensen zeggen dat er verschil in zit omdat het effect anders was dan een andere keer.
Het verschil zit hoogst waarschijnlijk in jezelf ipv in de drugs.
Er is een zeer kleine kans dat de chemist 2 verschillende percentages van isomeren bij elkaar heeft gemixt. Bij een normale batch MDMA is het altijd 50%-50% r-MDMA en s-MDMA (racemisch). De chemist kan echter ook eerst een batch maken met alleen r-mdma, en daarna een van s-mdma, om ze vervolgens in een bepaalde verhouding de mengen.
Je snapt dat dit echt heel zelden gebeurt, aangezien de chemist dan twee verschillende batches moet maken en dit VEEL meer tijd/geld/moeite kost.
Dus het klopt idd dat het meestal aan de setting ligt![]()
![]()
Alvast bedankt!
