Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVervormingen/hallucinaties door XTC

Vervormingen/hallucinaties door XTC

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
Sander2Lid
01-01-2024, 00:00
Hallo mensen,

Ik heb nu drie of vier keer xtc gebruikt, en iedere keer het bekende, heerlijke gevoel gehad wat hier vaak beschreven is. Gisteren met een vriend een pil genomen die getest is op 80% MDMA. Een tijd geleden al een halve genomen, en gewoon het bekende xtc gevoel gehad. Maar nu was het heel anders dan normaal. Hij sloeg al heel snel in, na ongeveer 20-30 minuten, terwijl het bij mij meestal wel een uur duurt. Verder kreeg ik een soort hallucinaties. Ik ging scheel kijken, maar bleef alles nog gewoon scherp zien, scherper dan normaal zelfs. Ik zag alles dus gewoon echt dubbel. Als ik mijn handen bekeek, waren ze héél erg klein, en ik zag zowel mijn handen als de stoep anderhalve meter daaronder haarscherp. Ik kon dus ook voor geen meter meer afstand inschatten. Dingen als een deur openen was heel lastig omdat het eruit zag alsof de deur drie meter van me vandaan was terwijl ik er recht voor stond. Als ik op een stoel wilde gaan zitten moest ik dat puur op de tast doen, omdat die stoel op gelijke hoogte leek te zijn met de grond. In een muziekwinkel waar rijen gitaren stonden, werden die gitaren heel smal en heel lang, en de rijen leken oneindig. Ik had er echt nog nooit van gehoord dat je dat soort dingen kon gaan zien van xtc, en ook op internet kan ik er nergens iets over vinden. Weet iemand van jullie misschien hoe dit mogelijk is? Die vriend van me had dit trouwens totaal niet...

Sander
p
paulXTCLid
XTC heeft bij mij ook veel effect op me zicht inderdaad, met rare dingen zien en niet kloppende dingen, maar toch ben je er wel van bewust.
Misschien komt het vaker bij mensen voor die echt bewust zijn van hun zicht?
Ik kan je er verder niet mee helpen.
Maar als je een half pilletje inneemt klopt het wel dat het sneller inslaat want je lichaam hoeft geen hele pil af te breken, als je je pil bijvoorbeeld verkruimeld en in water doet slaat ook VEEL sneller aan dan als je een pil in je bek doet :sunglasses: :xtc:
O
Oom KlaasLid
Een pil die getest is op 80% mdma?

80% mdma van het totaal gewicht?

Ik begrijp het niet.
z
zaagmansLid
Dan heb je gewoon goede pillen gehad. En zoals je vast wel ergens op deze site hebt gelezen wordt +/- 8% van de MDMA omgezet in MDA, een licht hallucinerende stof. Maar je ervaring is zeker niet raar
k
kaboutertjeLid
Ik heb eergisteren een pilletje op (waren testers (blanco`s ) bij een goeie maat van me die er al 1 op had)

Waren nieuwe, en samen met een vriend van me hadden we er alle twee 1 op, denk om 20.00uur , en we zaten beetje in de auto te zitte, om 21.00 sloeg die tikkel er ineens echt super hard in gewoon!
Kan normaal best wat hebben maar ben nog nooit zo vaag geweest van 1 tikkel!

Geen idee wat het was maar ze waren echt helemaal geweldig!!!
u
underworldLid
Sander2 zei:
Ik had er echt nog nooit van gehoord dat je dat soort dingen kon gaan zien van xtc, en ook op internet kan ik er nergens iets over vinden. Weet iemand van jullie misschien hoe dit mogelijk is?
Klik om te vergroten...

heb je uberhaupt wel goed gezocht? er staat op dit forum genoeg informatie te vinden over xtc en halucinaties. probeer de zoek functie maar eens :rolleyes:

en om het even in een notendop uit te leggen, ja, van mdma (De werkzame stof in xtc) kun je gaan halucineren aangezien het in mda wordt omgezet, zoals zaagmans hierboven zegt.
f
fatsoen1Lid
Mijn laatste xtc pil was tien jaar terug. Ik slikte toen ook anti depressiva, maar ik heb nooit getript op mdma. Ik lees hier heel veel over op deze site , dat hallucinaties erbijhoren.
M
Mr.VanderkartLid
klinkt goed:grin:
Heb zelf ook een paar keer gehalucineerd van mdma, maar dat was meestal naar 2-3 snacks.
Wat ik wel ALTIJD heb als ik wappie ben, is dat wanneer ik 1 oog dicht doe, me hele gevoel voor afstand weg is.
Ik wilde bijvoorbeeld een keer sms, en zag alles vaag, dus deed ik 1 ogo dicht en me mobiel en hand leken ook super klein net zoals jij beschreef.
Normaal zie je diepte met 2 ogen en met 1 oog een stuk minder, maar omdat je hersenen niet meer optimaal werken wordt het verschil deste groter denk ik:P
M
Miss JLid
Mr.Vanderkart zei:
Ik wilde bijvoorbeeld een keer sms, en zag alles vaag, dus deed ik 1 ogo dicht en me mobiel en hand leken ook super klein net zoals jij beschreef.
Normaal zie je diepte met 2 ogen en met 1 oog een stuk minder, maar omdat je hersenen niet meer optimaal werken wordt het verschil deste groter denk ik:P
Klik om te vergroten...

Dat je moeite hebt met diepte zien en alles vaag is komt denk ik door grote pupillen. Toen ik bij de oogarts druppels in m'n ogen kreeg om grote pupillen op te wekken had ik precies hetzelfde als wanneer ik pillen heb. smsen gaat idd moeilijk en met een peuk aansteken hetzelfde verhaal.
J
J89Lid
uh neem een kijkje in mijn xtc hallucinatie topic zou ik zeggen
zul je zien dat je niet de enigste bent die last heeft van uh vage dingen zien :grin:
ofja last hebben, ik vind het meer genieten, maar dat is voor iedereen anders :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."