#1
Hallo mensen,
Ik heb nu drie of vier keer xtc gebruikt, en iedere keer het bekende, heerlijke gevoel gehad wat hier vaak beschreven is. Gisteren met een vriend een pil genomen die getest is op 80% MDMA. Een tijd geleden al een halve genomen, en gewoon het bekende xtc gevoel gehad. Maar nu was het heel anders dan normaal. Hij sloeg al heel snel in, na ongeveer 20-30 minuten, terwijl het bij mij meestal wel een uur duurt. Verder kreeg ik een soort hallucinaties. Ik ging scheel kijken, maar bleef alles nog gewoon scherp zien, scherper dan normaal zelfs. Ik zag alles dus gewoon echt dubbel. Als ik mijn handen bekeek, waren ze héél erg klein, en ik zag zowel mijn handen als de stoep anderhalve meter daaronder haarscherp. Ik kon dus ook voor geen meter meer afstand inschatten. Dingen als een deur openen was heel lastig omdat het eruit zag alsof de deur drie meter van me vandaan was terwijl ik er recht voor stond. Als ik op een stoel wilde gaan zitten moest ik dat puur op de tast doen, omdat die stoel op gelijke hoogte leek te zijn met de grond. In een muziekwinkel waar rijen gitaren stonden, werden die gitaren heel smal en heel lang, en de rijen leken oneindig. Ik had er echt nog nooit van gehoord dat je dat soort dingen kon gaan zien van xtc, en ook op internet kan ik er nergens iets over vinden. Weet iemand van jullie misschien hoe dit mogelijk is? Die vriend van me had dit trouwens totaal niet...
Sander
Ik heb nu drie of vier keer xtc gebruikt, en iedere keer het bekende, heerlijke gevoel gehad wat hier vaak beschreven is. Gisteren met een vriend een pil genomen die getest is op 80% MDMA. Een tijd geleden al een halve genomen, en gewoon het bekende xtc gevoel gehad. Maar nu was het heel anders dan normaal. Hij sloeg al heel snel in, na ongeveer 20-30 minuten, terwijl het bij mij meestal wel een uur duurt. Verder kreeg ik een soort hallucinaties. Ik ging scheel kijken, maar bleef alles nog gewoon scherp zien, scherper dan normaal zelfs. Ik zag alles dus gewoon echt dubbel. Als ik mijn handen bekeek, waren ze héél erg klein, en ik zag zowel mijn handen als de stoep anderhalve meter daaronder haarscherp. Ik kon dus ook voor geen meter meer afstand inschatten. Dingen als een deur openen was heel lastig omdat het eruit zag alsof de deur drie meter van me vandaan was terwijl ik er recht voor stond. Als ik op een stoel wilde gaan zitten moest ik dat puur op de tast doen, omdat die stoel op gelijke hoogte leek te zijn met de grond. In een muziekwinkel waar rijen gitaren stonden, werden die gitaren heel smal en heel lang, en de rijen leken oneindig. Ik had er echt nog nooit van gehoord dat je dat soort dingen kon gaan zien van xtc, en ook op internet kan ik er nergens iets over vinden. Weet iemand van jullie misschien hoe dit mogelijk is? Die vriend van me had dit trouwens totaal niet...
Sander
