Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is er met m'n methylenedioxymethamfetamine gebeurd?:eek:

Wat is er met m'n methylenedioxymethamfetamine gebeurd?:eek:

14 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb laatst dus wat MDMA gekocht, en het was zacht poeder wat licht gelig uitsloeg, beetje kleverig, en had een extreem sterke chemische geur. Het was 82% en het werkte heel goed.. maar nu is het helemaal hard, kristalachtig geworden, en ruikt het helemaal nergens meer naar.. Is het nog goed, of is het gewoon opgedroogd? Het heeft niet in extreme omstandigheden gelegen, in een donkere la op kamertemperatuur..

Waar kan dit aan liggen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Was het in die la wel droog, misschien dat je er iets qua vocht in hebt laten vallen. Of vochtdoorlatende la. (Wat een woord!) Het lijkt echt dat het door vocht zo is geworden.
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Reukloze harde MDMA

geen idee, kwil het wel voor je testen :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is ook helemaal aan elkaar gekoekt, is geen poeder meer bijna, maar een soort korsten..
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Misschien heb je het te warm of in het licht bewaard en dat het weer is gaan smelten of iets?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nick de Neger zei:
Misschien heb je het te warm of in het licht bewaard en dat het weer is gaan smelten of iets?
Klik om te vergroten...

Denk het niet, het ligt altijd in een donkere la op kamertemperatuur..
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#7
probeer is een klein beetje? kijk of je je anders voelt, of gok et erop en neem alles op een avondje? mischien werkt et gewoon lekker + je hebt een excuus om te gebruiken.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mr.Vanderkart zei:
probeer is een klein beetje? kijk of je je anders voelt, of gok et erop en neem alles op een avondje? mischien werkt et gewoon lekker + je hebt een excuus om te gebruiken.
Klik om te vergroten...

Kan ik niet maken, 'k heb een maand geleden gebruikt en ik heb tegen mezelf gezworen om 2 maanden af te blijven :P. En het is ook niet erg veel meer, net genoeg om een lijn van te leggen, te weinig voor een goede orale dosis :(. Ik gok op 60-80 mg.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#9
Denk dat er vocht uit ontsnapt is. Misschien dat het ook minder MDMA lijkt dan dat het is.
En ik zou meer dan 2 maanden wachten aangezien je de vorige keer een kutgevoel op het einde beschreef. Normaal gebeurt dat niet zo snel dat je een kutgevoel krijgt na een paar uurtjes. Duidt op te weinig serotonine.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
tomz0r zei:
Denk dat er vocht uit ontsnapt is. Misschien dat het ook minder MDMA lijkt dan dat het is.
En ik zou meer dan 2 maanden wachten aangezien je de vorige keer een kutgevoel op het einde beschreef. Normaal gebeurt dat niet zo snel dat je een kutgevoel krijgt na een paar uurtjes. Duidt op te weinig serotonine.
Klik om te vergroten...

Kutgevoel was na ruim 8 uur en veel te veel pakken hé.. Minimaal 2 maanden heb ik voor mezelf besloten, waarschijnlijk wordt het langer. Ook elke dag 5-HTP slikken..

Ik ben blij dat ik die klap op m'n kop kreeg voor het te laat was, anders had ik de magie misschien wel voor altijd kwijtgeraakt :flushed:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#11
Angramar Temenos zei:
Het is ook helemaal aan elkaar gekoekt, is geen poeder meer bijna, maar een soort korsten..
Klik om te vergroten...

dit herken ik, had ik ook, komt volgens mij idd omdat er vocht uit word ontrokken, want bij mij had ik er een paar keer met een natte vinger een haal uit gehaald op een feestje, toen ik de volgende dag in het zakje keek was het allemaal droog en aangekoekt, lijkt een soort pastaachtig iets
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kun je gewoon gebruiken. MDMA is zeer stabiel. Gewoon weer crushen
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
zaagmans zei:
Kun je gewoon gebruiken. MDMA is zeer stabiel. Gewoon weer crushen of alle korsten in uwe poep deponeren.
Klik om te vergroten...

Wat een rare tip :confused:
S
SarzLid
01-01-2024, 00:00
#14
:beer:
p
pandaliciousLid
01-01-2024, 00:00
#15
als het een extreem chemische geur had in het begin, zat er misschien nog solvent in. ether ofzo. misschien was het nog maar pas geproduceerd of opgezuiverd. dat het dan weer in brokken uitkristalliseert is normaal. zolang het mooi wit is, zou ik het gewoon opeten :wave:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."