Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpuiten & Slikken zoekt dinsdagdipper

Spuiten & Slikken zoekt dinsdagdipper

26 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
k
ktjaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee dank je, ik ontdek mijn eigen wereld wel, daar heb ik de tv niet voor nodig :wave:
d
dollieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Voor Spuiten&Slikken behandelen we in de vraagrubriek de welbekende tuesday blues oftewel: de dinsdag dip!

Als je op zaterdag een pilletje geslikt hebt, heb je daar vaak op dinsdag last van.

Wil jij vertellen hoe je die ervaart en vooral: wat doe je er tegen??

Bel of mail dan als het je leuk lijkt of als je meer info wilt!

Graag voor woensdag a.s!

[email protected]
035-6555333
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#3
pfff.. moet er niet aan denken om met je slome met zelfmedelijden overgoten kop op tv te komen :wink:

E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kan je hier ook wel vertellen hoe dat voelt; Gaar. Dat is geen leuke televisie joh (:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Zelf hoef ik niet zo hard op TV, maar behandel ook hoe deze dip te voorkomen is? Banaan, chocolade, L-tryptofaam, andere voedingssupplementen?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
henkie84 zei:
Zelf hoef ik niet zo hard op TV, maar behandel ook hoe deze dip te voorkomen is? Banaan, chocolade, L-tryptofaam, andere voedingssupplementen?
Klik om te vergroten...
Das een goeie idd :openmouth: Zelf heb ik niet zo de behoefte om op tv over drugsgebruik te praten :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
TrippyShit zei:
Das een goeie idd :openmouth: Zelf heb ik niet zo de behoefte om op tv over drugsgebruik te praten :P
Klik om te vergroten...
En zeker niet op dinsdag (:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waarom komt zo iets eigenlijk pas op dinsdag? Zijn je hersenen er op zondag en maandag zich nog niet van bewust dat je serotonine op is, of? Interresant wel!

Maar ik hoef ook niet op tv verder.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Serenity zei:
Waarom komt zo iets eigenlijk pas op dinsdag? Zijn je hersenen er op zondag en maandag zich nog niet van bewust dat je serotonine op is, of? Interresant wel!
Klik om te vergroten...
Het kán ermee te maken hebben dat de mdma na 3dagen, dinsdag dus meestal, pas helemaal uit je bloed is. Kan het helemaal fout hebben maar lijkt me ergens logisch :P
k
ktjaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spuiten en slikken zijn losers en willen alleen maar geld verdienen.
Laat mensen gewoon lekker zelf hun drugs ontdekken. Volgens mij heeft de TV nog nooit ergens een goede invloed op gehad. :wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
ktja zei:
Spuiten en slikken zijn losers en willen alleen maar geld verdienen.
Laat mensen gewoon lekker zelf hun drugs ontdekken. Volgens mij heeft de TV nog nooit ergens een goede invloed op gehad. :wave:
Klik om te vergroten...
Heb jij het wel eens gekeken? Oh en iedereen wil geld verdienen.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#12
ktja zei:
Ik ben een losers en wil alleen maar geld verdienen.
Laat mensen gewoon lekker aan mij zitten voor de kost. Volgens mij hebben mij ouders nergens een goede invloed op gehad. :wave:
Klik om te vergroten...

Ik kan er zelf wel om lachen :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Volgens mij zei ze dat niet :openmouth:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#14
hihi :flushed:
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#15
ktja zei:
Spuiten en slikken zijn losers en willen alleen maar geld verdienen.
Laat mensen gewoon lekker zelf hun drugs ontdekken. Volgens mij heeft de TV nog nooit ergens een goede invloed op gehad. :wave:
Klik om te vergroten...

^^ Mindcontrol
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#16
ktja zei:
Spuiten en slikken zijn losers en willen alleen maar geld verdienen.
Laat mensen gewoon lekker zelf hun drugs ontdekken. Volgens mij heeft de TV nog nooit ergens een goede invloed op gehad. :wave:
Klik om te vergroten...
Flikker toch op man. Als er één programma drugs op een objectieve manier behandeld is het spuiten en slikken wel. Heb je het ooit wel eens gekeken?
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#17
ktja zei:
Nee dank je, ik ontdek mijn eigen wereld wel, daar heb ik de tv niet voor nodig :wave:
Klik om te vergroten...
Dan moet je ook niet je achterlijke mening komen verkondigen, als je het nog nooit hebt gekeken.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#18
Maar niet iedereen. Het is gewoon een informatief programma waarop ze op een eerlijke manier over drugs praten. Ze testen het vaak (alhoewel tegenwoordig vrij weinig :( ) en geven er een eerlijke recensie over. Ze bespreken negatieve en positieve kanten. Sommige weten er weinig van zoals paddo's en roze olifanten, maar sommige dingen zijn gewoon informatief. Als jij het niet wil zien is het voor veel andere alsnog informatief. En behalve dat is het gewoon leuke als ze drugs testen en is het entertainment :P
kiekert zei:
ktja zei:
Nee dank je, ik ontdek mijn eigen wereld wel, daar heb ik de tv niet voor nodig :wave:
Klik om te vergroten...
Dan moet je ook niet je achterlijke mening komen verkondigen, als je het nog nooit hebt gekeken.

kiekert zei:
Dan moet je ook niet je achterlijke mening komen verkondigen, als je het nog nooit hebt gekeken.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Juist..


AHHAHA zelfs na 4x wijzigen gaat het fout. Ik alat de baco even staan :beer:
k
ktjaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik uit mijn mening wanneer ik wil, we leven hier in nederland. Ooit weleens van vrijheid van meningsuiting gehoord :wave:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hahaha jij bent echt een tjappie :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."