#1
Nee dank je, ik ontdek mijn eigen wereld wel, daar heb ik de tv niet voor nodig 


Das een goeie iddhenkie84 zei:Zelf hoef ik niet zo hard op TV, maar behandel ook hoe deze dip te voorkomen is? Banaan, chocolade, L-tryptofaam, andere voedingssupplementen?
En zeker niet op dinsdag (:TrippyShit zei:Das een goeie iddZelf heb ik niet zo de behoefte om op tv over drugsgebruik te praten :P
Het kán ermee te maken hebben dat de mdma na 3dagen, dinsdag dus meestal, pas helemaal uit je bloed is. Kan het helemaal fout hebben maar lijkt me ergens logisch :PSerenity zei:Waarom komt zo iets eigenlijk pas op dinsdag? Zijn je hersenen er op zondag en maandag zich nog niet van bewust dat je serotonine op is, of? Interresant wel!

Heb jij het wel eens gekeken? Oh en iedereen wil geld verdienen.ktja zei:Spuiten en slikken zijn losers en willen alleen maar geld verdienen.
Laat mensen gewoon lekker zelf hun drugs ontdekken. Volgens mij heeft de TV nog nooit ergens een goede invloed op gehad.![]()
ktja zei:Ik ben een losers en wil alleen maar geld verdienen.
Laat mensen gewoon lekker aan mij zitten voor de kost. Volgens mij hebben mij ouders nergens een goede invloed op gehad.![]()
ktja zei:Spuiten en slikken zijn losers en willen alleen maar geld verdienen.
Laat mensen gewoon lekker zelf hun drugs ontdekken. Volgens mij heeft de TV nog nooit ergens een goede invloed op gehad.![]()
Flikker toch op man. Als er één programma drugs op een objectieve manier behandeld is het spuiten en slikken wel. Heb je het ooit wel eens gekeken?ktja zei:Spuiten en slikken zijn losers en willen alleen maar geld verdienen.
Laat mensen gewoon lekker zelf hun drugs ontdekken. Volgens mij heeft de TV nog nooit ergens een goede invloed op gehad.![]()
Dan moet je ook niet je achterlijke mening komen verkondigen, als je het nog nooit hebt gekeken.ktja zei:Nee dank je, ik ontdek mijn eigen wereld wel, daar heb ik de tv niet voor nodig![]()
Juist..kiekert zei:Dan moet je ook niet je achterlijke mening komen verkondigen, als je het nog nooit hebt gekeken.ktja zei:Nee dank je, ik ontdek mijn eigen wereld wel, daar heb ik de tv niet voor nodig![]()
kiekert zei:Dan moet je ook niet je achterlijke mening komen verkondigen, als je het nog nooit hebt gekeken.


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."