#1
Maar niet iedereen. Het is gewoon een informatief programma waarop ze op een eerlijke manier over drugs praten. Ze testen het vaak (alhoewel tegenwoordig vrij weinig
) en geven er een eerlijke recensie over. Ze bespreken negatieve en positieve kanten. Sommige weten er weinig van zoals paddo's en roze olifanten, maar sommige dingen zijn gewoon informatief. Als jij het niet wil zien is het voor veel andere alsnog informatief. En behalve dat is het gewoon leuke als ze drugs testen en is het entertainment :P
AHHAHA zelfs na 4x wijzigen gaat het fout. Ik alat de baco even staan
Juist..kiekert zei:Dan moet je ook niet je achterlijke mening komen verkondigen, als je het nog nooit hebt gekeken.ktja zei:Nee dank je, ik ontdek mijn eigen wereld wel, daar heb ik de tv niet voor nodig![]()
kiekert zei:Dan moet je ook niet je achterlijke mening komen verkondigen, als je het nog nooit hebt gekeken.
AHHAHA zelfs na 4x wijzigen gaat het fout. Ik alat de baco even staan
