Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpuiten & Slikken zoekt dinsdagdipper

Spuiten & Slikken zoekt dinsdagdipper

26 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maar niet iedereen. Het is gewoon een informatief programma waarop ze op een eerlijke manier over drugs praten. Ze testen het vaak (alhoewel tegenwoordig vrij weinig :( ) en geven er een eerlijke recensie over. Ze bespreken negatieve en positieve kanten. Sommige weten er weinig van zoals paddo's en roze olifanten, maar sommige dingen zijn gewoon informatief. Als jij het niet wil zien is het voor veel andere alsnog informatief. En behalve dat is het gewoon leuke als ze drugs testen en is het entertainment :P
kiekert zei:
ktja zei:
Nee dank je, ik ontdek mijn eigen wereld wel, daar heb ik de tv niet voor nodig :wave:
Klik om te vergroten...
Dan moet je ook niet je achterlijke mening komen verkondigen, als je het nog nooit hebt gekeken.

kiekert zei:
Dan moet je ook niet je achterlijke mening komen verkondigen, als je het nog nooit hebt gekeken.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Juist..


AHHAHA zelfs na 4x wijzigen gaat het fout. Ik alat de baco even staan :beer:
k
ktjaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik uit mijn mening wanneer ik wil, we leven hier in nederland. Ooit weleens van vrijheid van meningsuiting gehoord :wave:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hahaha jij bent echt een tjappie :tearsofjoy:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#4
ktja zei:
Ik uit mijn mening wanneer ik wil, we leven hier in nederland. Ooit weleens van vrijheid van meningsuiting gehoord :wave:
Klik om te vergroten...
Ja hoor. En ook van vreselijk achterlijke mensen die een mening hebben zonder het te onderbouwen.
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#5
kiekert zei:
ktja zei:
Ik uit mijn mening wanneer ik wil, we leven hier in nederland. Ooit weleens van vrijheid van meningsuiting gehoord :wave:
Klik om te vergroten...
Ja hoor. En ook van vreselijk achterlijke mensen die een mening hebben zonder het te onderbouwen.
Klik om te vergroten...

Hahaha :grin: leuk :grin:

Spuiten en slikken is idd erg informatief, ze vertellen je alles wat je erover moet weten. En ja je kan natuurlijk ook zelf ervaren hoe het allemaal gaat. Maar als jij niet weet dat je elk half uur een beetje water moet drinken. Of jezelf per ongeluk juist helemaal dood drinkt (met water!!). Dan voel je je wel een beetje fucked, en had je toch liever geweten hoe je het moet gebruiken. Er zit namelijk geen bijsluiter bij je mooie gekleurde pilletje :hearteyes:
F
FronskeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vraagje : heb je van speed ook een dinsdagdipje?

Of heeft dat puur met de serotonine te maken en komt de kater van speed gewoon direct na het gebruik?

Dus bijvoorbeeld vrijdag en zaterdag doorgaan op speed, zondag overdag slapen, en misschien nog een beetje slapen in de nacht van zondag op maandag. Dan zit je maandag met een kater, maar is het mogelijk dat dinsdag dan nog erger is, zoals bij mdma? Bij mdma ben ik altijd nog wat 'zweverig' op maandag, dus dan valt de crash nog wel mee, itt dinsdag.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ktja zei:
Ik uit mijn mening wanneer ik wil, we leven hier in nederland. Ooit weleens van vrijheid van meningsuiting gehoord :wave:
Klik om te vergroten...
Iedereen heeft recht op jouw mening zeker?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."