#1
Binnenkort sinds 3 maanden weer een spacefeest ^^
Heb nog spul over van vorige keer, alles getest en wel.
(Pillen van 80 mg)
Die keer heb ik voor het eerst kristal genomen.
Was moeilijk te doseren maar heb denk een bommetje van 120 mg genomen. (Pillen die ik gewend was van vorige keren zaten ook allemaal rond deze inhoud)
Ik was altijd gewend zo'n heerlijke opkomst te hebben waarbij je de adrenaline door je lichaam voelt gieren. Armen die licht worden, tintelingen, heerlijk. Maar bij dat kristal had ik dat dus veel minder leek wel. Het leek wel of het continu in de beginfase bleef zitten. Toen het eenmaal 20 minuten werkte nam ik nog eens 100 mg bij maar er veranderde niet veel. Het was wel erg chill maar ik miste toch een beetje de energie flows en de harde inslag en tintelingen
En dit ondanks m'n ruime assortiment aan voedingssuplementen en 2,5 maand tussentijd. Wel had ik vantevoren 2x 1000mg Vitamine C geslikt tegen de neurotoxiciteit. Misschien dat dit een dempend effect heeft gehad? Volgende keer neem ik dat alleen nog maar erna.
__________________________
In ieder geval...
Ik ben dus van plan (ondanks dat ik nog kristal heb en weet dat sommige mensen me misschien voor gek verklaren) om weer gewoon aan de pillen te gaan. Ik neem gewoon 1,5 dan zit ik op 120 en dan moet ik toch wel weer die inslag voelen hopelijk.
Zijn er meer mensen die pillen boven kristal verkiezen? Of spoor ik gewoon niet?![:grin:]()
Heb nog spul over van vorige keer, alles getest en wel.
(Pillen van 80 mg)
Die keer heb ik voor het eerst kristal genomen.
Was moeilijk te doseren maar heb denk een bommetje van 120 mg genomen. (Pillen die ik gewend was van vorige keren zaten ook allemaal rond deze inhoud)
Ik was altijd gewend zo'n heerlijke opkomst te hebben waarbij je de adrenaline door je lichaam voelt gieren. Armen die licht worden, tintelingen, heerlijk. Maar bij dat kristal had ik dat dus veel minder leek wel. Het leek wel of het continu in de beginfase bleef zitten. Toen het eenmaal 20 minuten werkte nam ik nog eens 100 mg bij maar er veranderde niet veel. Het was wel erg chill maar ik miste toch een beetje de energie flows en de harde inslag en tintelingen
En dit ondanks m'n ruime assortiment aan voedingssuplementen en 2,5 maand tussentijd. Wel had ik vantevoren 2x 1000mg Vitamine C geslikt tegen de neurotoxiciteit. Misschien dat dit een dempend effect heeft gehad? Volgende keer neem ik dat alleen nog maar erna.
__________________________
In ieder geval...
Ik ben dus van plan (ondanks dat ik nog kristal heb en weet dat sommige mensen me misschien voor gek verklaren) om weer gewoon aan de pillen te gaan. Ik neem gewoon 1,5 dan zit ik op 120 en dan moet ik toch wel weer die inslag voelen hopelijk.
Zijn er meer mensen die pillen boven kristal verkiezen? Of spoor ik gewoon niet?
. pilletjes stop je in je bek en slikt het door met een slokje water... maar als je egt de perfecte gevoel wil is mdma wel beter.