Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPil of kristal?

Pil of kristal?

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Binnenkort sinds 3 maanden weer een spacefeest ^^

Heb nog spul over van vorige keer, alles getest en wel.
(Pillen van 80 mg)

Die keer heb ik voor het eerst kristal genomen.
Was moeilijk te doseren maar heb denk een bommetje van 120 mg genomen. (Pillen die ik gewend was van vorige keren zaten ook allemaal rond deze inhoud)

Ik was altijd gewend zo'n heerlijke opkomst te hebben waarbij je de adrenaline door je lichaam voelt gieren. Armen die licht worden, tintelingen, heerlijk. Maar bij dat kristal had ik dat dus veel minder leek wel. Het leek wel of het continu in de beginfase bleef zitten. Toen het eenmaal 20 minuten werkte nam ik nog eens 100 mg bij maar er veranderde niet veel. Het was wel erg chill maar ik miste toch een beetje de energie flows en de harde inslag en tintelingen

En dit ondanks m'n ruime assortiment aan voedingssuplementen en 2,5 maand tussentijd. Wel had ik vantevoren 2x 1000mg Vitamine C geslikt tegen de neurotoxiciteit. Misschien dat dit een dempend effect heeft gehad? Volgende keer neem ik dat alleen nog maar erna.

__________________________

In ieder geval...

Ik ben dus van plan (ondanks dat ik nog kristal heb en weet dat sommige mensen me misschien voor gek verklaren) om weer gewoon aan de pillen te gaan. Ik neem gewoon 1,5 dan zit ik op 120 en dan moet ik toch wel weer die inslag voelen hopelijk.

Zijn er meer mensen die pillen boven kristal verkiezen? Of spoor ik gewoon niet? :grin:
L
LekkerDingLid
01-01-2024, 00:00
#2
Was het wel zuiver spul, vraag ik me dan af.
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Mja ik had wel het MDMA gevoel

En ook met E-test kwam er MDMA uit.
En anderen hadden wel een vet MDMA gevoel zeiden ze.. dus tsja
Z
ZiggyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het MDMA gevoel is voor velen ook enkel het zeer chille love gevoel.

Zoals jij MDMA ervaart ervaar ik het ook .. :rock:

Als je dat aan mensen verteld gaan ze er vaak vanuit dat er speed in de pillen zat, wat in mijn geval nooit het geval is geweest.
p
pilliemonsterLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik vin pille gewoon handiger. met mdma moet je zo moeilijk doen en de smaak is ook zo vies :kots: . pilletjes stop je in je bek en slikt het door met een slokje water... maar als je egt de perfecte gevoel wil is mdma wel beter.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Is het dan zo moeilijk om je MDMA in een capsule of een vloeitje te stoppen?
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#7
J86 zei:
En dit ondanks m'n ruime assortiment aan voedingssuplementen en 2,5 maand tussentijd. Wel had ik vantevoren 2x 1000mg Vitamine C geslikt tegen de neurotoxiciteit. Misschien dat dit een dempend effect heeft gehad? Volgende keer neem ik dat alleen nog maar erna.
Klik om te vergroten...

vitamine C breekt juist mdma sneller af, dat verklaart waarschijnlijk jou milde space. Dus dan zou je meer nodig hebben voor hetzelfde effect, of voor dezelfde duur van het effect.
beter neem je de vitamines achteraf, en als je van te voren wat wil doen om schade te beperken kun je beter een 5htp of L-tryptofaan kuurtje nemen zodat je serotine goed zit. en een paar dagen vantevoren stoppen met vitamine c.

In ieder geval...

Ik ben dus van plan (ondanks dat ik nog kristal heb en weet dat sommige mensen me misschien voor gek verklaren) om weer gewoon aan de pillen te gaan. Ik neem gewoon 1,5 dan zit ik op 120 en dan moet ik toch wel weer die inslag voelen hopelijk.

Zijn er meer mensen die pillen boven kristal verkiezen? Of spoor ik gewoon niet? :grin:
Klik om te vergroten...
ik vind het allebei ze charmes hebben, maar prefereer pillen op feesten omdat de inslag op een of andere manier lekkerder is, terwijl het toch echt mdma pillen zijn inderdaad. met pure mdma word ik heel erg loom en krijg ik zitneigingen.
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja ik zal volgende keer idd de vit.c maar achteraf nemen.
En ik las vooral veel posts dat kristal echt geweldig was enzo, maar waarsch is het gewoon heel persoonlijk. Kristal is misschien wat meer voor mensen die van rustig spacen houden. Toch blijf ik het een beetje vreemd vinden aangezien het precies dezelfde stof is. Alleen de manier en snelheid van verteren en opnemen is volgens mij anders.

Toch maar voor de pillen weer dus :)
s
sincyLid
01-01-2024, 00:00
#9
liever kristal :grin:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik denk dat het gewoon bij iedereen anders valt.
als ik kijk naar het effect wat pillen en kristallen bij mij hadden, was er geen verschil te merken. en dan slik ik ook gewoon vitamine C van te voren.
ik heb hetzelfde gevoel qua energie, en love-gevoel enzo. sta net zo hard de hele avond te dansen enzo.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kristal vind ik makkelijker (doseren, makkelijker na te gaan wat je hebt), en ook lekkerder.

Beetje pep erbij in zo'n pil kan ook wel leuk zijn, maar van kristallen word ik al energiek genoeg, eigenlijk.

Olle

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."