Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslang waus zijn ?

lang waus zijn ?

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
-
-house-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
he,

ik heb nou voor et weekend 1 pil van 130mg en een van 85 wat is nou het beste/lekkerste om te doen

beginnen met 80/90 dan die van 130
beginnen met 130 en dan van 85
beginnen met een van 85 en dan 2x halve 130\\\\]

??
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou 1/3 van de 130mg pil afbreken en dan dat stukje met de 85mg pil nemen.
En dan later de overgebleven 2/3 bijnemen.

Ik zou in ieder geval een grotere inslag willen als slechts die 85mg
l
lichtpuntLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is voor iedereen anders. Sommige houden van een giga inslag en sommige vinden het niks... Ik zou voor optie 2 gaan maar nogmaals je moet zelf kiezen wat het best bij jou past en niet alleen op onze meningen afgaan. Veel plezier igg.

ciao
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ga ook voor optie 3 :hearteyes:
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#5
-house- zei:
he,

ik heb nou voor et weekend 1 pil van 130mg en een van 85 wat is nou het beste/lekkerste om te doen

beginnen met 80/90 dan die van 130
beginnen met 130 en dan van 85
beginnen met een van 85 en dan 2x halve 130\\\\]

??
Klik om te vergroten...

Optie 3 :wave:

Tenzij je al een behoorlijke afweer hebt, dan ga je die 130 inslag willen.
p
pilliemonsterLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik zou optie 2 kieze. maar ik hou van een harde inslag. ik weet niet wat jij lekkerder vint.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Die inslag vind ik het lekkerste van de hele ervaring.
Op een hele fijne manier ongemakkelijk :P

Maar 'k zou zeggen optie 3 om zo lang mogelijk waus te zijn.
Anders optie 2, dan de 2e dosis (130) innemen als je bijna volledig effect hebt van de eerste dosis. Gegarandeerd hard gaan.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zou voor optie 1 gaan, maar ik heb een hekel aan de inslag van mdma.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."