Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"probeer eens het gevoel te beschrijven toen je je wel goed voelde met de mdma. Ja je zei meerdere malen sorry tegen iemand, maar verder? Wat voelde je? Mijn eerste keren x vond ik ook niet super. ( lang niet zo erg als bij jou ) ik was er teveel mee bezig, steeds naar de tijd kijken hoelang het nog zou duren voordat hij in zou moeten slaan. Veel te veel denken van, ik heb x op. Ik was er veel te veel mee bezig. Totdat mijn 3e keer x voordat ik ging slikken mijn maatje zei, niet aan denken en just go with the flow! Dat heeft mij echt goed geholpen en ik kan nu echt heerlijk genieten van x. Iig een fijne vakantie en ik hoop dat snel alles weer goed is met je."
"niet strak na je maaltijd die pil gooien... Gewoon lekker eten en na 2 uurtjes happie tikken... Oh en een paar zijn niet aan te raden maar ik doe het meestal wel.. Verder sowieso ook regelmatig wat water."
"Als jij oud en verlept bent en mee doet aan de bingo in het bejaardenhuis dan zal de pil nogsteeds zijn werk doen. Xtc gaat niet overstuur en is onbeperkt houdbaar. Dus maak je geen zorgen en have fun."
"Is voor iedereen anders. Sommige houden van een giga inslag en sommige vinden het niks... Ik zou voor optie 2 gaan maar nogmaals je moet zelf kiezen wat het best bij jou past en niet alleen op onze meningen afgaan. Veel plezier igg. ciao"
"knots zei: 30uur? je ljikt wel gek Na een uurtje of 8 a 10 is de motor wel aardig leeg in je koppie, meestal maak ik er dan een eind aan. + het lange doorgaan sloopt je alleen maar... Klik om te vergroten... Uurtje of 8 a 10?? Hoevel snoep je er dan weg? Als ik naar een feest ga dan loop ik altijd eerst een tijdje nuchter rond. Als het feest b.v van 21 uur tot 6 uur is dan snoep ik me eerste pil rond 00uur en dan kan ik het heerlijk tot het eind vol houden zonder dat ik ook tussen al die brakke koppe langs de kant beland. Ikzelf gebruik trouwens altijd 2 max 3 pillen per feest. Ligt eraan hoe sterk ze zijn maar meer als drie zijn tegen mijn eigen regels."
"blauwe diamant 168mg hahaha meen te herrinderen dat ze 75mg zijn... is ook nog een 2e batch van en daar zit compleet niks in... heb je zeker niet zelf naar testcentrum gebracht?? Wel fijn dat jullie lekker hebben geneukt... Doet me goed dat te horen."