Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC en prestatie de dagen er na

XTC en prestatie de dagen er na

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Nja hij mag het toch zeker wel even vragen..

Maarre ik zou het gewoon doen!
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Blowen er niet bij, dat is idd een goede tip. Ben namelijk snel geneigd
wel te smoken onder X :P

Verder ga ik gewoon de dagen voor de 31ste goed leren, en niet te veel verwachten van de
dagen tussen het tentamen en het feest. We hebben het hier over wetenschapsfilosofie. Dat
is niet heel begrijpelijk met een kater. Ik doe het dus lekker rustig aan :wink:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik weet nog wel na een goede mdma/speed pil ,lag ik altijd de volgende dag met een gevoel op bed,dat in mn ergste vijand nie toewens. maar tegen de avonduren trekt dit wel weer weg,mischien een drankje voordat je gaat pitten..kom et wel goed
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#4
stel je niet aan...

na 4 dagen is het echt wel weg... al zou ik wel goed leren voor oud & nieuw want daarna zou ik er geen zin in hebben...

kies zelf maar
d
dark_ikkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#5
mwa niet aan de zuip gaan en dagje relaxen en goed uitrusten en volgende dagen moet je er toch wel weer wat tegenaan kunnen denk ik zo
gewoon niet TE zot doen
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#6
gewoon door gaan tot de 4e
zitten aantal dagen tussen alleen de dag erna voel je egt kut.
als je genoeg eet en rust neemt komt t wel goed

maar als je twijfelt of je iets wil nemen moet je t niet doen.
alleen gebruiken als je t egt wil (of je bezopen ben en verschrikkelijk zuchtig maar dat is weer een ander verhaal)
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dag mensen,


Ik ben op het idee gekomen dit topic te openen omdat ik voor een dilemma sta!
En eigenlijk ook gewoon benieuwd ben hoe jullie hier tegenover staan...:wink:

Hoe zit het met jullie motivatie en vooral prestatie de dagen nadat je mdma gehad hebt?
natuurlijk zal het er niet beter op worden, maar hoeveel slechter wordt het bij jullie? Merken jullie er veel van?

Er bestaat namelijk een dikke kans dat ik los zal gaan op dit goedje bij een
ondergronds techno/goafeest, tijdens de jaarwisseling. Punt is alleen, dat ik de vierde van januari een tentamen heb. Normaal zou ik het dan afkappen, maarja, het is oud en nieuw en het behoort een knallend feest te worden. :mrgreen:

Vandaar mijn interesse in jullie vermogen tot presteren de dagen na een speesfeest!
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je kan het doen, maar houd de dosis een beetje beschaafd. Als ik 't te gek maak kan ik gerust 'n week zo apathisch en moe als 'n overleden huismus zijn.

Het slaapgebrek speelt hier ook een rol in, maar de xtc maakt het er niet beter op.

Je kan natuurlijk ook gewoon lekker wat biertjes knallen, dan heb je maar één dag dat je naar de kloten bent.

Olle
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
nu al beginnen te leren zodat je de dagen na nieuwjaar niet meer veel hoeft te doen, buiten wat herhalen... en mijn ervaring is dat blowen nog al de leerprestaties verslechtert, en voor hetonthouden van de te leren stof, dus dat zou ik als ik jou was niet erbij doen, mocht je dat van plan zijn.

Persoonlijk heb ik ook neit echt last van kutheid dagen na xtc, eerder een heerlijke euforisch gevoel van tevredenheid en ik heb al vaker dagen na dat ik een pilletje heb gehad moeten blokken, en dit ging bij mijn weten ook nog redelijk goed ook! En als laatste tip zou je misschien ook kunnen slapen ipv de nacht doorhalen, dit vermindert bij ALLES de brakheid!

:xtc: :hearteyes:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#10
dat gaat wel lukken, gewoon lekker slapen na dat feest en de volgende dag jezelf vertroetelen, je bent een mooi feest rijker en je zult met plezier je tentamen maken!

hf Cooper! pm me over dat feest ;D
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#11
ligt aan hoe zwaar het examen is.

Sowieso niet op rekenen dat je iets aan voorbereiding kan doen tussen Nieuwjaar en het examen. Dus als je drugs gebruikt met Nieuwjaar, moet je het examen goed genoeg hebben voorbereid om het zo te kunnen maken. En dan zou ik het alleen doen als je er goed genoeg in bent / het makkelijk genoeg is dat je denkt er een 8 voor te kunnen halen, als het dan een beetje minder gaat heb je vast nog wel een 6je :)
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#12
knolselderij zei:
gewoon door gaan tot de 4e
zitten aantal dagen tussen alleen de dag erna voel je egt kut.
als je genoeg eet en rust neemt komt t wel goed

maar als je twijfelt of je iets wil nemen moet je t niet doen.
alleen gebruiken als je t egt wil (of je bezopen ben en verschrikkelijk zuchtig maar dat is weer een ander verhaal)
Klik om te vergroten...

Wat een onzin. Gewoon ff 3/4 dagen lang doorgaan? Wat een goed advies.... Ik denk eerlijk gezegd niet dat je zo naar de klote/brak goed je tentamen kan maken, moet je nagaan met wat voor brakke kutkop je daar in die les zit na 3 nachten geen slaap...

OT: Je tentamen(s) is op de 4e, ik heb meestal dat ik de dag na de nacht (snapje) waarop ik MDMA neem, zwaar brak ben, maar de volgende dag voel ik me gewoon helemaal goed. Het is toch je eigen keus denk ik, wat je het beste vind. Als je nu al goed hebt geleerd, kan je op de 2e en 3e ook nog gewoon goed leren toch?

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."