Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2e keer Xtc slikken

2e keer Xtc slikken

39 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deze verplaats ik even naar de afdeling xtc... :wink:
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#2
alcoholist zei:
Extisi zei:
alcoholist zei:
dit is bij veel mensen zo, ik heb er zelf nooit last van gehad.. slechts 1keer,toe slikte ik bij, en dat was een ander merk pik.toen merkte ik niet eens dat ik moest kotsen.er kwam gwn 1 streep uit.was toevallig buiten..

ik zou gwn lekker kotsen,want daarna voel je je zooooooooo goed. het zelfde is wanneer je de griep hebt,en ziek bent, nadat je gekotst hebt,voel je je weer helemaal lekker.
Klik om te vergroten...


Zo, ik heb echt moeten lachen om jou post.
Een ander merk pik.
"Hallo, kan ik u helpen?"
"Ja, doet u mij dat merk maar, die pik."
:stoned:
Klik om te vergroten...
hahahahahahahahahahahahaha inderdaad man,zoo dit is echt erg ja
Klik om te vergroten...

Haha, dat hele verhaaltje stond meteen in een seksuele context. Slikken, pikken, er kwam 1 streep uit, kotsen, lekker. Hahaha.
S
SpinningRLid
01-01-2024, 00:00
#3
sjaak herremans zei:
en hoe was het ? :wink: Ik heb mij in iig prima vermaakt :grin:
Klik om te vergroten...

Het was super!, alleen hadde we een probleem en dat was dat we dus geen roze duifjes hadden want meneer was er niet. Dus wij maar die blauwe hartjes, ik met een maat van mij gedeeld en een maat een hele. Degene die de hele ophad die stond meer ziek te trippe dan relaxt en ik en de maat met de halve hadden precies genoeg op om los te kunnen gaan maar ook om gewoon nog normaal te kunnen doen.

:wave:
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kijk zo hoort het :wink:
S
SpinningRLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ollemann zei:
Praatjes als "dit zijn de nieuwe blauwe mitsu's" moet je nooit geloven. Een dealer zal altijd zeggen dat z'n pillen goed zijn.
Klik om te vergroten...

Ja maar, we kenne de dealer persoonlijk erg goed we wonen in een klein dorp waar iedereen elkaar wel kent en we kende hem ook al voordat we wisten dat hij dealde. Ik geloof eigenlijk niet dat hij ons verslavende rommel zal geven. omdat we wel wat jonger zijn dan hem en we kennen hem persoonlijk ook.

maar ik heb ook met die vriend die het vaker heeft gedaan afgesproken dat ik hem eerst laat slikke en toekijk hoe hij het er vanaf brengt en dan zelf eerst een halve neem.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#6
SpinningR zei:
Ollemann zei:
Praatjes als "dit zijn de nieuwe blauwe mitsu's" moet je nooit geloven. Een dealer zal altijd zeggen dat z'n pillen goed zijn.
Klik om te vergroten...

Ja maar, we kenne de dealer persoonlijk erg goed we wonen in een klein dorp waar iedereen elkaar wel kent en we kende hem ook al voordat we wisten dat hij dealde. Ik geloof eigenlijk niet dat hij ons verslavende rommel zal geven. omdat we wel wat jonger zijn dan hem en we kennen hem persoonlijk ook.

maar ik heb ook met die vriend die het vaker heeft gedaan afgesproken dat ik hem eerst laat slikke en toekijk hoe hij het er vanaf brengt en dan zelf eerst een halve neem.
Klik om te vergroten...

Bedenk wel dat Mephedrone ongeveer dezelfde effecten heeft als MDMA, iemand die dit nog nooit eerder heeft gedaan kan het makkelijker ervaren als 'normale' XTC.

En wat betreft de inslag: Lekker beginnen met een halfje, en je hem op voelt komen (of iets eerder) de andere helft pakken.
A
Astrix_7Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Je had het over Groene Swirls.

Kijk dit report ook even.http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=18987 Spreekt voorzich als het dezelfde Swirls zijn.

Testen is sowieso het beste zoals hier de meeste mensen jou adviseren. Drugs gebruiken is ook plannen :smoke: ... (laten testen, week wachten, lab results checken, tijd plannen om vitamines in huis te halen, tijd plannen om te spacen en de dag erna te relaxen van de eventuele " come off"). :stoned:

Om nu op zo'n korte termijn dit te plannen...tjah :kots:

Oja: wat bij mij werkt op een lege maag, is 2 krakkers met beleg, na ±25 minuten 1 tickel nemen.

Nogmaals: testen
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#8
alcoholist zei:
dit is bij veel mensen zo, ik heb er zelf nooit last van gehad.. slechts 1keer,toe slikte ik bij, en dat was een ander merk pik.toen merkte ik niet eens dat ik moest kotsen.er kwam gwn 1 streep uit.was toevallig buiten..

ik zou gwn lekker kotsen,want daarna voel je je zooooooooo goed. het zelfde is wanneer je de griep hebt,en ziek bent, nadat je gekotst hebt,voel je je weer helemaal lekker.
Klik om te vergroten...


Zo, ik heb echt moeten lachen om jou post.
Een ander merk pik.
"Hallo, kan ik u helpen?"
"Ja, doet u mij dat merk maar, die pik."
:stoned:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Extisi zei:
alcoholist zei:
dit is bij veel mensen zo, ik heb er zelf nooit last van gehad.. slechts 1keer,toe slikte ik bij, en dat was een ander merk pik.toen merkte ik niet eens dat ik moest kotsen.er kwam gwn 1 streep uit.was toevallig buiten..

ik zou gwn lekker kotsen,want daarna voel je je zooooooooo goed. het zelfde is wanneer je de griep hebt,en ziek bent, nadat je gekotst hebt,voel je je weer helemaal lekker.
Klik om te vergroten...


Zo, ik heb echt moeten lachen om jou post.
Een ander merk pik.
"Hallo, kan ik u helpen?"
"Ja, doet u mij dat merk maar, die pik."
:stoned:
Klik om te vergroten...
hahahahahahahahahahahahaha inderdaad man,zoo dit is echt erg ja
S
SpinningRLid
01-01-2024, 00:00
#10
Astrix_7 zei:
Om nu op zo'n korte termijn dit te plannen...tjah :kots:
Klik om te vergroten...

ja daar ga ik de volgende keer ook rekening mee houden, testen etc.

Maar even over oud en nieuw, we krijgen die pillen vandaag of morgen, Donderdag is het oud en nieuw, dus testen is geen optie meer eigenlijk alleen slikken en kijken wat er gebeurd. Als het nu deze pillen zijn, wat zeggen jullie? slikken of weggooien? Tis pas me 2e keer dat ik slik.

:wave:
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb vrij recent ( ADE Cocoon 2009) nog groen/blauwe (ben beetje kleureblind volgens mij) Ying Yangs gehad en ik ging er zeer goed op mag ik wel zeggen. Vond ze persoonlijk zelfs bovengemiddeld goed. Ik had ze wel gekregen van een vriend die ik echt vertrouw en die ze ook al zelf had uitgetest. Maar ik heb ze nooit in een lab laten testen dat moet ik wel wel bij zeggen

Maarja uiteraard helemaal aan jouw zelf om te bedenken of je het doet of niet! En als je het dan toch wil gebruiken neem dan een halfje :wink:



dit waren de snackies
S
SpinningRLid
01-01-2024, 00:00
#12
sjaak herremans zei:
naja heb eerder groen/blauwe ying-yangs gehad en dat waren goede snackies, afgelopen keer bij ADE Cocoon nog getest en ging er lekker op :)

Maarja uiteraard helemaal aan jouw zelf om te bedenken of je het doet of niet!
Klik om te vergroten...

haha oke, ja ik denk wel dat ik er een ga slikken want het is wel van 00:30 tot 12:00.

Maar hoeveel later waren ze echt helemaal zichtbaar uitgewerkt?
want toen ik die roze duifjes op had. Ik had die om 01:00 geslikt en om 09:30 stond ik nog met grote ogen en knarsende tanden op mijn werk. dat was iets minder leuk want ik wil niet dat mijn ouders bijvoorbeeld of andere die er niks mee hebben het weten. En heb gehoord dat deze sterker zijn dan roze duifjes.

ik moet wel op nieuwjaarsdag gezellig langs opa's en oma's en hoop niet dat ik daar nog met een strakke kop zit weg te spacen. we nemen ze rond 1, 2 uur in en zal ongeveer 12 uurtjes later bij de opa's en oma's zitten.


:wave:
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#13
zou mijn stukkie nog een keer lezen want heb het een paar keer geedit :wink:

En ja hoe lang het werkt? Ligt denk ik compleet aan de persoon. En hoe veel je neemt uiteraard lastig te zeggen, al hoe wel ik ging wel de hele avond goed op 1 pil.
S
SpinningRLid
01-01-2024, 00:00
#14
oke,

ja ik had ook maar 1 pil op toen maar ik bleef toch wel lang grote ogen houden. maar ik liep niet meer te spacen want toen ik op dat feest stond liep ik alleen maar te draaien met mijn ogen.

maar ik neem (denk ik) eerst gewoon een halfje, en kijken wat dat doet en daarna de andere helft

en zal eerst wel is kijken of we het wel over dezelfde hebben straks:P
:wave:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Er zat pep in je pil als je zoveel later nog strak stond.
Een dealer kan je niet vertrouwen hoe goed je hem ook kent, want je kent hem helemaal niet.
S
SpinningRLid
01-01-2024, 00:00
#16
oke, maar dat spul wat in die groene ying yang/swirls zit in plaats van MDMA is dat erger dan pep of net zo erg ofzo?, want ik maak me eigenlijk meer zorgen om wat dat spul met me doet. Die dealer van die duifjes is opgepakt dus daar kunne we niks meer halen. ik slik het wel gewoon maar als ik lees is gevalijker en verslavender dan MDMA en ik lees ook dat het hetzelfde gevoeld geeft en je de dag erna geen dip hebt weet ik het ook niet meer :)

:wave:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mephedrone is niet per definitie slechter dan pep, dat is ook niet te vergelijken eigenlijk.
Mephedrone werkt korter als mdma en heeft een hardere crash plus craving.

tadaaaaaa

Doe lekker wat je niet laten kan, maar als je zo bezorgd ben kan je ook eens niet aan de drugs gaan en het laten testen. Die keuze is er ook altijd nog, en meestal de meest verstandige.

Maar aangezien pillreports hier als bron word gebruikt hoef ik het niet eens over verstandigheid te hebben.
S
SpinningRLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oom Klaas zei:
Doe lekker wat je niet laten kan, maar als je zo bezorgd ben kan je ook eens niet aan de drugs gaan en het laten testen.
Ik denk nu, da tjij denkt dat ik ieder weekend aan de drugs hang?:P
dat is niet zo, dit is de 2e keer dat ik xtc ga slikken en de 1ste keer is een maand geleden. ik blow af en toe ( 1 a 2 keer in de maand ofzo)

Dus een keer niet aan de drugs is niet echt van toepassing op mij, tismeer een keer wel aan de drugs.

maar ik wil je toch bedanken voor je reacties en hulp want ik heb er zeker wel wat aan!

:wave:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#19
wel nuchter het halfje nemen he en niet als je al een fles wodka achter de kiezen heb :P

Maar ff los van alle ongein, wat Ome Klaas zegt is idd wel het verstandigst, is erg lullig om O&N erachter te komen dat het zooi is, je wil niet :kots: het nieuwjaar ingaan lijkt me.
S
SpinningRLid
01-01-2024, 00:00
#20
sjaak herremans zei:
wel nuchter het halfje nemen he en niet als je al een fles wodka achter de kiezen heb :P

Maar ff los van alle ongein, wat Ome Klaas zegt is idd wel het verstandigst, is erg lullig om O&N erachter te komen dat het zooi is, je wil niet :kots: het nieuwjaar ingaan lijkt me.
Klik om te vergroten...

hahah ja dat klopt, maar ik kan toch wel ene paar pilsjes drinken van te voren of niet?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."