#1
Deze verplaats ik even naar de afdeling xtc... ![:wink:]()
alcoholist zei:hahahahahahahahahahahahaha inderdaad man,zoo dit is echt erg jaExtisi zei:alcoholist zei:dit is bij veel mensen zo, ik heb er zelf nooit last van gehad.. slechts 1keer,toe slikte ik bij, en dat was een ander merk pik.toen merkte ik niet eens dat ik moest kotsen.er kwam gwn 1 streep uit.was toevallig buiten..
ik zou gwn lekker kotsen,want daarna voel je je zooooooooo goed. het zelfde is wanneer je de griep hebt,en ziek bent, nadat je gekotst hebt,voel je je weer helemaal lekker.
Zo, ik heb echt moeten lachen om jou post.
Een ander merk pik.
"Hallo, kan ik u helpen?"
"Ja, doet u mij dat merk maar, die pik."
![]()
sjaak herremans zei:en hoe was het ?Ik heb mij in iig prima vermaakt
![]()

Ollemann zei:Praatjes als "dit zijn de nieuwe blauwe mitsu's" moet je nooit geloven. Een dealer zal altijd zeggen dat z'n pillen goed zijn.
SpinningR zei:Ollemann zei:Praatjes als "dit zijn de nieuwe blauwe mitsu's" moet je nooit geloven. Een dealer zal altijd zeggen dat z'n pillen goed zijn.
Ja maar, we kenne de dealer persoonlijk erg goed we wonen in een klein dorp waar iedereen elkaar wel kent en we kende hem ook al voordat we wisten dat hij dealde. Ik geloof eigenlijk niet dat hij ons verslavende rommel zal geven. omdat we wel wat jonger zijn dan hem en we kennen hem persoonlijk ook.
maar ik heb ook met die vriend die het vaker heeft gedaan afgesproken dat ik hem eerst laat slikke en toekijk hoe hij het er vanaf brengt en dan zelf eerst een halve neem.
... (laten testen, week wachten, lab results checken, tijd plannen om vitamines in huis te halen, tijd plannen om te spacen en de dag erna te relaxen van de eventuele " come off").
alcoholist zei:dit is bij veel mensen zo, ik heb er zelf nooit last van gehad.. slechts 1keer,toe slikte ik bij, en dat was een ander merk pik.toen merkte ik niet eens dat ik moest kotsen.er kwam gwn 1 streep uit.was toevallig buiten..
ik zou gwn lekker kotsen,want daarna voel je je zooooooooo goed. het zelfde is wanneer je de griep hebt,en ziek bent, nadat je gekotst hebt,voel je je weer helemaal lekker.

hahahahahahahahahahahahaha inderdaad man,zoo dit is echt erg jaExtisi zei:alcoholist zei:dit is bij veel mensen zo, ik heb er zelf nooit last van gehad.. slechts 1keer,toe slikte ik bij, en dat was een ander merk pik.toen merkte ik niet eens dat ik moest kotsen.er kwam gwn 1 streep uit.was toevallig buiten..
ik zou gwn lekker kotsen,want daarna voel je je zooooooooo goed. het zelfde is wanneer je de griep hebt,en ziek bent, nadat je gekotst hebt,voel je je weer helemaal lekker.
Zo, ik heb echt moeten lachen om jou post.
Een ander merk pik.
"Hallo, kan ik u helpen?"
"Ja, doet u mij dat merk maar, die pik."
![]()
Astrix_7 zei:Om nu op zo'n korte termijn dit te plannen...tjah![]()

sjaak herremans zei:naja heb eerder groen/blauwe ying-yangs gehad en dat waren goede snackies, afgelopen keer bij ADE Cocoon nog getest en ging er lekker op![]()
Maarja uiteraard helemaal aan jouw zelf om te bedenken of je het doet of niet!



Oom Klaas zei:Doe lekker wat je niet laten kan, maar als je zo bezorgd ben kan je ook eens niet aan de drugs gaan en het laten testen.Ik denk nu, da tjij denkt dat ik ieder weekend aan de drugs hang?:P
dat is niet zo, dit is de 2e keer dat ik xtc ga slikken en de 1ste keer is een maand geleden. ik blow af en toe ( 1 a 2 keer in de maand ofzo)
Dus een keer niet aan de drugs is niet echt van toepassing op mij, tismeer een keer wel aan de drugs.
maar ik wil je toch bedanken voor je reacties en hulp want ik heb er zeker wel wat aan!
![]()
het nieuwjaar ingaan lijkt me.sjaak herremans zei:wel nuchter het halfje nemen he en niet als je al een fles wodka achter de kiezen heb :P
Maar ff los van alle ongein, wat Ome Klaas zegt is idd wel het verstandigst, is erg lullig om O&N erachter te komen dat het zooi is, je wil niethet nieuwjaar ingaan lijkt me.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."