#1
Deze verplaats ik even naar de afdeling xtc... ![:wink:]()
alcoholist zei:hahahahahahahahahahahahaha inderdaad man,zoo dit is echt erg jaExtisi zei:alcoholist zei:dit is bij veel mensen zo, ik heb er zelf nooit last van gehad.. slechts 1keer,toe slikte ik bij, en dat was een ander merk pik.toen merkte ik niet eens dat ik moest kotsen.er kwam gwn 1 streep uit.was toevallig buiten..
ik zou gwn lekker kotsen,want daarna voel je je zooooooooo goed. het zelfde is wanneer je de griep hebt,en ziek bent, nadat je gekotst hebt,voel je je weer helemaal lekker.
Zo, ik heb echt moeten lachen om jou post.
Een ander merk pik.
"Hallo, kan ik u helpen?"
"Ja, doet u mij dat merk maar, die pik."
![]()
sjaak herremans zei:en hoe was het ?Ik heb mij in iig prima vermaakt
![]()


Als je niet wilt gaan kotsen moet je iets van drie uur voor gebruik voor het laatst gegeten hebben. Je maag is nog niet helemaal leeg dan, dus je hebt een bodempje waardoor je niet misselijk zal worden, maar je pil nog wel snel inwerkt.
Ollemann zei:Praatjes als "dit zijn de nieuwe blauwe mitsu's" moet je nooit geloven. Een dealer zal altijd zeggen dat z'n pillen goed zijn.
SpinningR zei:Ollemann zei:Praatjes als "dit zijn de nieuwe blauwe mitsu's" moet je nooit geloven. Een dealer zal altijd zeggen dat z'n pillen goed zijn.
Ja maar, we kenne de dealer persoonlijk erg goed we wonen in een klein dorp waar iedereen elkaar wel kent en we kende hem ook al voordat we wisten dat hij dealde. Ik geloof eigenlijk niet dat hij ons verslavende rommel zal geven. omdat we wel wat jonger zijn dan hem en we kennen hem persoonlijk ook.
maar ik heb ook met die vriend die het vaker heeft gedaan afgesproken dat ik hem eerst laat slikke en toekijk hoe hij het er vanaf brengt en dan zelf eerst een halve neem.
... (laten testen, week wachten, lab results checken, tijd plannen om vitamines in huis te halen, tijd plannen om te spacen en de dag erna te relaxen van de eventuele " come off").
alcoholist zei:dit is bij veel mensen zo, ik heb er zelf nooit last van gehad.. slechts 1keer,toe slikte ik bij, en dat was een ander merk pik.toen merkte ik niet eens dat ik moest kotsen.er kwam gwn 1 streep uit.was toevallig buiten..
ik zou gwn lekker kotsen,want daarna voel je je zooooooooo goed. het zelfde is wanneer je de griep hebt,en ziek bent, nadat je gekotst hebt,voel je je weer helemaal lekker.

hahahahahahahahahahahahaha inderdaad man,zoo dit is echt erg jaExtisi zei:alcoholist zei:dit is bij veel mensen zo, ik heb er zelf nooit last van gehad.. slechts 1keer,toe slikte ik bij, en dat was een ander merk pik.toen merkte ik niet eens dat ik moest kotsen.er kwam gwn 1 streep uit.was toevallig buiten..
ik zou gwn lekker kotsen,want daarna voel je je zooooooooo goed. het zelfde is wanneer je de griep hebt,en ziek bent, nadat je gekotst hebt,voel je je weer helemaal lekker.
Zo, ik heb echt moeten lachen om jou post.
Een ander merk pik.
"Hallo, kan ik u helpen?"
"Ja, doet u mij dat merk maar, die pik."
![]()
Astrix_7 zei:Om nu op zo'n korte termijn dit te plannen...tjah![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."