Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2e keer Xtc slikken

2e keer Xtc slikken

39 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deze verplaats ik even naar de afdeling xtc... :wink:
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#2
alcoholist zei:
Extisi zei:
alcoholist zei:
dit is bij veel mensen zo, ik heb er zelf nooit last van gehad.. slechts 1keer,toe slikte ik bij, en dat was een ander merk pik.toen merkte ik niet eens dat ik moest kotsen.er kwam gwn 1 streep uit.was toevallig buiten..

ik zou gwn lekker kotsen,want daarna voel je je zooooooooo goed. het zelfde is wanneer je de griep hebt,en ziek bent, nadat je gekotst hebt,voel je je weer helemaal lekker.
Klik om te vergroten...


Zo, ik heb echt moeten lachen om jou post.
Een ander merk pik.
"Hallo, kan ik u helpen?"
"Ja, doet u mij dat merk maar, die pik."
:stoned:
Klik om te vergroten...
hahahahahahahahahahahahaha inderdaad man,zoo dit is echt erg ja
Klik om te vergroten...

Haha, dat hele verhaaltje stond meteen in een seksuele context. Slikken, pikken, er kwam 1 streep uit, kotsen, lekker. Hahaha.
S
SpinningRLid
01-01-2024, 00:00
#3
sjaak herremans zei:
en hoe was het ? :wink: Ik heb mij in iig prima vermaakt :grin:
Klik om te vergroten...

Het was super!, alleen hadde we een probleem en dat was dat we dus geen roze duifjes hadden want meneer was er niet. Dus wij maar die blauwe hartjes, ik met een maat van mij gedeeld en een maat een hele. Degene die de hele ophad die stond meer ziek te trippe dan relaxt en ik en de maat met de halve hadden precies genoeg op om los te kunnen gaan maar ook om gewoon nog normaal te kunnen doen.

:wave:
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kijk zo hoort het :wink:
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#5
en dan het gas erop :hearteyes:
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik zelf vind een goede bodem wel een vereiste, vooral omdat ik tijdens en erna niet veel naar binnen krijg :smoke:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
wie zegt dat het alleen een uitgang is?

ahahha nasty
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je zit in het verkeerde subforum, maar vooruit.

Als je niet wilt gaan kotsen moet je iets van drie uur voor gebruik voor het laatst gegeten hebben. Je maag is nog niet helemaal leeg dan, dus je hebt een bodempje waardoor je niet misselijk zal worden, maar je pil nog wel snel inwerkt.

Ook is het verstandig om eerst een halfje te slikken, in plaats van een hele.

Overigens, ik zou je pil eerst op pill reports opzoeken. Als het de groene swirl is die ik denk dat het is, dan heb je mephedrone. Heel leuk, maar een tikje verslavender en gevaarlijker.

Pill reports.

Nog beter is het om een pil naar een testcentrum te brengen, dan weet je wat je in handen hebt. Praatjes als "dit zijn de nieuwe blauwe mitsu's" moet je nooit geloven. Een dealer zal altijd zeggen dat z'n pillen goed zijn.

Olle
S
SpinningRLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hallo,

Ik weet niet of ik het zo goed doe maar ik heb een vraag.

maand geleden voor het eerst Xtc geslikt, Roze duifjes. Ik die pil ingenomen met 2 andere maten. Eentje had al eens gedaan andere ook eerste keer. Toen hij begon te werken voelde ik het naar mijn hoofd stijgen en werd het me gelijk teveel binnen. Ik ben toen met die vriend die al eens had gedaan ff naar buiten gelopen en ff rustig frisse lucht ingeademd. 2e keer binnen werd het me weer gelijk te teveel. Ik weer naar buiten hij mij moed ingepraat dat 'ik het op me af moest laten komen'. ik binnen en ben gaan ontspannen. net toen ik me goed begon te voelen liet ik een boer en kwam alles mee naar boven. ik boven de wc alles eruit gegooid en vanaf dat moment ben ik helemaal los gegaan en voelde me geweldig.

Nu gaan we met oud en nieuw weer slikken. maar nu Groene YingYang. Volgens de dealer ( die we persoonlijk ook goed kennen). Hij zegt dat het een opvolger is van blauw mitsubishi's. We hebben hem zelf ook gezien toen hij die pil ophad, maar hij heeft al vele pillen geslikt en hij tripte hem zowat het pand uit. Nu ben ik bang dat als ik voor de 2e keer die pil ga slikken dat ik weer alles onderkotst en helemaal van de plaat ga?

Heeft iemand misschien tips of ervaringen hoe ik dit kan voorkomen en gewoon lekker kan trippen met oud en nieuw?

Groetjes,
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je niet wilt gaan kotsen moet je iets van drie uur voor gebruik voor het laatst gegeten hebben. Je maag is nog niet helemaal leeg dan, dus je hebt een bodempje waardoor je niet misselijk zal worden, maar je pil nog wel snel inwerkt.
Klik om te vergroten...

kan ook wel tegenvallen...
als er iets in de maag zit kan er ook sneller iets uitkomen dan bij een lege maag.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#11
dit is bij veel mensen zo, ik heb er zelf nooit last van gehad.. slechts 1keer,toe slikte ik bij, en dat was een ander merk pil.toen merkte ik niet eens dat ik moest kotsen.er kwam gwn 1 streep uit.was toevallig buiten..

ik zou gwn lekker kotsen,want daarna voel je je zooooooooo goed. het zelfde is wanneer je de griep hebt,en ziek bent, nadat je gekotst hebt,voel je je weer helemaal lekker.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als ik xtc gebruik op een lege maag ga ik sowieso nekken. Een bodempje helpt bij mij. Maar inderdaad, als je op een volle maag moet braken is het allemaal wat onaangenamer.

Het is in ieder geval verstandig om met een halfje te beginnen, dan weet je zeker dat het niet te zwaar zal vallen. Als het dan nóg te zwaar valt heb je een zwakke maag, dat is jammer, maar dan moet je gewoon even 'n kotsmomentje pakken. Zoals je al zei, na het braken voel je je stukken beter en kan je lekker gaan.

Olle
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#13
anders neem je toch gewoon eerst een halve
S
SpinningRLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ollemann zei:
Praatjes als "dit zijn de nieuwe blauwe mitsu's" moet je nooit geloven. Een dealer zal altijd zeggen dat z'n pillen goed zijn.
Klik om te vergroten...

Ja maar, we kenne de dealer persoonlijk erg goed we wonen in een klein dorp waar iedereen elkaar wel kent en we kende hem ook al voordat we wisten dat hij dealde. Ik geloof eigenlijk niet dat hij ons verslavende rommel zal geven. omdat we wel wat jonger zijn dan hem en we kennen hem persoonlijk ook.

maar ik heb ook met die vriend die het vaker heeft gedaan afgesproken dat ik hem eerst laat slikke en toekijk hoe hij het er vanaf brengt en dan zelf eerst een halve neem.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#15
SpinningR zei:
Ollemann zei:
Praatjes als "dit zijn de nieuwe blauwe mitsu's" moet je nooit geloven. Een dealer zal altijd zeggen dat z'n pillen goed zijn.
Klik om te vergroten...

Ja maar, we kenne de dealer persoonlijk erg goed we wonen in een klein dorp waar iedereen elkaar wel kent en we kende hem ook al voordat we wisten dat hij dealde. Ik geloof eigenlijk niet dat hij ons verslavende rommel zal geven. omdat we wel wat jonger zijn dan hem en we kennen hem persoonlijk ook.

maar ik heb ook met die vriend die het vaker heeft gedaan afgesproken dat ik hem eerst laat slikke en toekijk hoe hij het er vanaf brengt en dan zelf eerst een halve neem.
Klik om te vergroten...

Bedenk wel dat Mephedrone ongeveer dezelfde effecten heeft als MDMA, iemand die dit nog nooit eerder heeft gedaan kan het makkelijker ervaren als 'normale' XTC.

En wat betreft de inslag: Lekker beginnen met een halfje, en je hem op voelt komen (of iets eerder) de andere helft pakken.
A
Astrix_7Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Je had het over Groene Swirls.

Kijk dit report ook even.http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=18987 Spreekt voorzich als het dezelfde Swirls zijn.

Testen is sowieso het beste zoals hier de meeste mensen jou adviseren. Drugs gebruiken is ook plannen :smoke: ... (laten testen, week wachten, lab results checken, tijd plannen om vitamines in huis te halen, tijd plannen om te spacen en de dag erna te relaxen van de eventuele " come off"). :stoned:

Om nu op zo'n korte termijn dit te plannen...tjah :kots:

Oja: wat bij mij werkt op een lege maag, is 2 krakkers met beleg, na ±25 minuten 1 tickel nemen.

Nogmaals: testen
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#17
alcoholist zei:
dit is bij veel mensen zo, ik heb er zelf nooit last van gehad.. slechts 1keer,toe slikte ik bij, en dat was een ander merk pik.toen merkte ik niet eens dat ik moest kotsen.er kwam gwn 1 streep uit.was toevallig buiten..

ik zou gwn lekker kotsen,want daarna voel je je zooooooooo goed. het zelfde is wanneer je de griep hebt,en ziek bent, nadat je gekotst hebt,voel je je weer helemaal lekker.
Klik om te vergroten...


Zo, ik heb echt moeten lachen om jou post.
Een ander merk pik.
"Hallo, kan ik u helpen?"
"Ja, doet u mij dat merk maar, die pik."
:stoned:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#18
Extisi zei:
alcoholist zei:
dit is bij veel mensen zo, ik heb er zelf nooit last van gehad.. slechts 1keer,toe slikte ik bij, en dat was een ander merk pik.toen merkte ik niet eens dat ik moest kotsen.er kwam gwn 1 streep uit.was toevallig buiten..

ik zou gwn lekker kotsen,want daarna voel je je zooooooooo goed. het zelfde is wanneer je de griep hebt,en ziek bent, nadat je gekotst hebt,voel je je weer helemaal lekker.
Klik om te vergroten...


Zo, ik heb echt moeten lachen om jou post.
Een ander merk pik.
"Hallo, kan ik u helpen?"
"Ja, doet u mij dat merk maar, die pik."
:stoned:
Klik om te vergroten...
hahahahahahahahahahahahaha inderdaad man,zoo dit is echt erg ja
S
SpinningRLid
01-01-2024, 00:00
#19
Astrix_7 zei:
Om nu op zo'n korte termijn dit te plannen...tjah :kots:
Klik om te vergroten...

ja daar ga ik de volgende keer ook rekening mee houden, testen etc.

Maar even over oud en nieuw, we krijgen die pillen vandaag of morgen, Donderdag is het oud en nieuw, dus testen is geen optie meer eigenlijk alleen slikken en kijken wat er gebeurd. Als het nu deze pillen zijn, wat zeggen jullie? slikken of weggooien? Tis pas me 2e keer dat ik slik.

:wave:
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb vrij recent ( ADE Cocoon 2009) nog groen/blauwe (ben beetje kleureblind volgens mij) Ying Yangs gehad en ik ging er zeer goed op mag ik wel zeggen. Vond ze persoonlijk zelfs bovengemiddeld goed. Ik had ze wel gekregen van een vriend die ik echt vertrouw en die ze ook al zelf had uitgetest. Maar ik heb ze nooit in een lab laten testen dat moet ik wel wel bij zeggen

Maarja uiteraard helemaal aan jouw zelf om te bedenken of je het doet of niet! En als je het dan toch wil gebruiken neem dan een halfje :wink:



dit waren de snackies

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."