Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Neuro zei: Mooi verhaal, maar waarom plan je het ffs zo dat je de volgende dag weer moet werken man! :P Volgende keer gewoon een paar dagen chillen voordat je weer maatschappelijke dingetjes gaat doen Klik om te vergroten... ja dat klopt, daar heb ik wel van geleerd maar ik denk dat ik het had onderschat wat het effect zou zijn. maar vrijdag en zaterdag kan ik gewoon relaxen dus komt goed"
"sjaak herremans zei: lekker waus bij oma zitten Klik om te vergroten... hhaha ja wie weet"
"WappieWappie zei: SpinningR zei: Vrijdag nog, een kasteelachtig huis gezien toen we aan het trippen waren op de mdma kristallen. verder wel eens een loungebank gezien, brillen bij mensen die geen bril hebben, eenden die wel lopend bewogen met hun poten maar niet liepen en eenden op driewielers, 3 armen bij iemand noem maar op maar dat gebeurd eigenlijk alleen als we in het bos gaan trippen. dat is echt een aanrader wat je dan allemaal ziet en tegenkomt. Een maat van me heeft een keer 5 minuten met mij staan praten terwijl ik op dat moment niet op die plek in het bos was...... Klik om te vergroten... Eenden op driewielers geniaal Maar in navolging van mijn vraag een post hierboven.. Gebruik je dan alleen MDMA? Hoeveel mg en in wat voor tijdsbestek gemiddeld? Klik om te vergroten... Nou vrijdag was het eigenlijk wel echt ernstig, het was alleen mdma maar dan puur in kristalvorm dus geen pillen ofzo. We hadden 2 gram met 5 man dus zeg ongeveer 400 mg per man, nou laten we voor het gemak zeggen dat dat 4 redelijk goeie pillen zijn zonder die andere stoffen zoals bindmiddel etc. we waren daar rond 9 uur en toen hebbe we denk ik met zijn alle 1 gram opgemaakt. en die andere gram opgemaakt verdeeld over 5 uur. om 5 uur hadden we alles op."
"Hallo, Ik had even een vraagje, Een paar maten en ik hebben gisteren voor ht eerst MDMA kristallen uitgeprobeerd. We hebben al wel is vaker xtc op maar wouden dit ook eens proberen. We hadden in totaal 2 gram kristallen voor 5 man. Die 2 gram is ook helemaalopgegaan. na een paar uurtjes steeds maar bijgetankt te hebben begonnen er hallucianties op te treden. Op het begin had iedereen andere hallucinaties, iedereen zag zelf iets wat de andere niet zagen. Toen rond een uur of 4-5 kregen we ineenkeer allemaal dezelfde hallucinatie. We stonden met zijn 4e (de 5e was naar huis) op een berg en keken allemaal achter ons en zagen met zijn 4e dat er een groot kasteelachtig huis midden in het bos stond, dat werd ook door iedereen bevestigd. Nu is mijn vraag: Hoe kan het dat we met zijn 4e dezelfde hallucinatie gekregen hebben? Terwijl we daarvoor nog allemaal apart dingen zagen. Groetjes"
"Vrijdag nog, een kasteelachtig huis gezien toen we aan het trippen waren op de mdma kristallen. verder wel eens een loungebank gezien, brillen bij mensen die geen bril hebben, eenden die wel lopend bewogen met hun poten maar niet liepen en eenden op driewielers, 3 armen bij iemand noem maar op maar dat gebeurd eigenlijk alleen als we in het bos gaan trippen. dat is echt een aanrader wat je dan allemaal ziet en tegenkomt. Een maat van me heeft een keer 5 minuten met mij staan praten terwijl ik op dat moment niet op die plek in het bos was......"
"Nee, het stond er echt niet want die plek kennen wij heel goed. Maar het kan ook niet dat het door elkaar kwam zeg maar want we zeiden het vrijwel tegelijk tegen elkaar. dus we hadden echt alle 4 dezelfde hallucinatie todat een van ons er naartoe liep en door de muur liep en toen was het weg."
"KoxBox zei: SpinningR zei: Nee, het stond er echt niet want die plek kennen wij heel goed. Maar het kan ook niet dat het door elkaar kwam zeg maar want we zeiden het vrijwel tegelijk tegen elkaar. dus we hadden echt alle 4 dezelfde hallucinatie todat een van ons er naartoe liep en door de muur liep en toen was het weg. Klik om te vergroten... Je zou nog verschieten wat het onderbewustzijn kan verrichten. Klik om te vergroten... nja ik weet het niet, ik vond het echt raar dat we dat alle 4 vrijwel tegelijk zagen en ook weer tegelijk zagen verdwijnen. ik weet wel dat wel goed van de pad waren :P"
"Hallo, Ik weet niet of ik het zo goed doe maar ik heb een vraag. maand geleden voor het eerst Xtc geslikt, Roze duifjes. Ik die pil ingenomen met 2 andere maten. Eentje had al eens gedaan andere ook eerste keer. Toen hij begon te werken voelde ik het naar mijn hoofd stijgen en werd het me gelijk teveel binnen. Ik ben toen met die vriend die al eens had gedaan ff naar buiten gelopen en ff rustig frisse lucht ingeademd. 2e keer binnen werd het me weer gelijk te teveel. Ik weer naar buiten hij mij moed ingepraat dat 'ik het op me af moest laten komen'. ik binnen en ben gaan ontspannen. net toen ik me goed begon te voelen liet ik een boer en kwam alles mee naar boven. ik boven de wc alles eruit gegooid en vanaf dat moment ben ik helemaal los gegaan en voelde me geweldig. Nu gaan we met oud en nieuw weer slikken. maar nu Groene YingYang. Volgens de dealer ( die we persoonlijk ook goed kennen). Hij zegt dat het een opvolger is van blauw mitsubishi's. We hebben hem zelf ook gezien toen hij die pil ophad, maar hij heeft al vele pillen geslikt en hij tripte hem zowat het pand uit. Nu ben ik bang dat als ik voor de 2e keer die pil ga slikken dat ik weer alles onderkotst en helemaal van de plaat ga? Heeft iemand misschien tips of ervaringen hoe ik dit kan voorkomen en gewoon lekker kan trippen met oud en nieuw? Groetjes,"
"Ollemann zei: Praatjes als "dit zijn de nieuwe blauwe mitsu's" moet je nooit geloven. Een dealer zal altijd zeggen dat z'n pillen goed zijn. Klik om te vergroten... Ja maar, we kenne de dealer persoonlijk erg goed we wonen in een klein dorp waar iedereen elkaar wel kent en we kende hem ook al voordat we wisten dat hij dealde. Ik geloof eigenlijk niet dat hij ons verslavende rommel zal geven. omdat we wel wat jonger zijn dan hem en we kennen hem persoonlijk ook. maar ik heb ook met die vriend die het vaker heeft gedaan afgesproken dat ik hem eerst laat slikke en toekijk hoe hij het er vanaf brengt en dan zelf eerst een halve neem."
"Astrix_7 zei: Om nu op zo'n korte termijn dit te plannen...tjah Klik om te vergroten... ja daar ga ik de volgende keer ook rekening mee houden, testen etc. Maar even over oud en nieuw, we krijgen die pillen vandaag of morgen, Donderdag is het oud en nieuw, dus testen is geen optie meer eigenlijk alleen slikken en kijken wat er gebeurd. Als het nu deze pillen zijn, wat zeggen jullie? slikken of weggooien? Tis pas me 2e keer dat ik slik."