Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2e keer Xtc slikken

2e keer Xtc slikken

39 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mephedrone is niet per definitie slechter dan pep, dat is ook niet te vergelijken eigenlijk.
Mephedrone werkt korter als mdma en heeft een hardere crash plus craving.

tadaaaaaa

Doe lekker wat je niet laten kan, maar als je zo bezorgd ben kan je ook eens niet aan de drugs gaan en het laten testen. Die keuze is er ook altijd nog, en meestal de meest verstandige.

Maar aangezien pillreports hier als bron word gebruikt hoef ik het niet eens over verstandigheid te hebben.
S
SpinningRLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oom Klaas zei:
Doe lekker wat je niet laten kan, maar als je zo bezorgd ben kan je ook eens niet aan de drugs gaan en het laten testen.
Ik denk nu, da tjij denkt dat ik ieder weekend aan de drugs hang?:P
dat is niet zo, dit is de 2e keer dat ik xtc ga slikken en de 1ste keer is een maand geleden. ik blow af en toe ( 1 a 2 keer in de maand ofzo)

Dus een keer niet aan de drugs is niet echt van toepassing op mij, tismeer een keer wel aan de drugs.

maar ik wil je toch bedanken voor je reacties en hulp want ik heb er zeker wel wat aan!

:wave:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#3
wel nuchter het halfje nemen he en niet als je al een fles wodka achter de kiezen heb :P

Maar ff los van alle ongein, wat Ome Klaas zegt is idd wel het verstandigst, is erg lullig om O&N erachter te komen dat het zooi is, je wil niet :kots: het nieuwjaar ingaan lijkt me.
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#4
en dan het gas erop :hearteyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deze verplaats ik even naar de afdeling xtc... :wink:
S
SpinningRLid
01-01-2024, 00:00
#6
sjaak herremans zei:
wel nuchter het halfje nemen he en niet als je al een fles wodka achter de kiezen heb :P

Maar ff los van alle ongein, wat Ome Klaas zegt is idd wel het verstandigst, is erg lullig om O&N erachter te komen dat het zooi is, je wil niet :kots: het nieuwjaar ingaan lijkt me.
Klik om te vergroten...

hahah ja dat klopt, maar ik kan toch wel ene paar pilsjes drinken van te voren of niet?
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#7
sjaak herremans zei:


dit waren de snackies
Klik om te vergroten...

die zijn goed! eergister nog eentje van op, 140-150mg :)
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#8
Voor mij persoonlijk is xtc en alcohol geen leuke combo, slaat bij mij altijd erg hard in, vind het niet echt prettig. Neem wel heel af en toe een biertje voor de smaak maar meer ook niet, geef mij maar water. Vorig O&N had ik echt al flink wat wodka gedronken voordat ik uitging en later dus een pil genomen, ging er ff flink slecht op (steeds bijna nekken) en daarna ging ik echt te hard, vond niet zo chill. Je zal vast niet het loodje leggen als je al een biertje op hebt maar het kan verrassend hard inslaan, maar nogmaals dat ligt compleet aan de persoon, beetje zelfkennis helpt een boel denk ik. Maarja alchohol is zowieso niets voor mij dus mischien ben ik niet de persoon om erover te vertellen.
S
SpinningRLid
01-01-2024, 00:00
#9
sjaak herremans zei:
Voor mij persoonlijk is xtc en alcohol geen leuke combo, slaat bij mij altijd erg hard in, vind het niet echt prettig. Neem wel heel af en toe een biertje voor de smaak maar meer ook niet, geef mij maar water. Vorig O&N had ik echt al flink wat wodka gedronken voordat ik uitging en later dus een pil genomen, ging er ff flink slecht op (steeds bijna nekken) en daarna ging ik echt te hard, vond niet zo chill. Je zal vast niet het loodje leggen als je al een biertje op hebt maar het kan verrassend hard inslaan, maar nogmaals dat ligt compleet aan de persoon, beetje zelfkennis helpt een boel denk ik. Maarja alchohol is zowieso niets voor mij dus mischien ben ik niet de persoon om erover te vertellen.
Klik om te vergroten...

ja bij mijn eerste pil had ik ook nog geblowd en wat pilsjes op en een blikje redbull en dan mac donalds rommel, dus ik denk dat het eigenlijk wel vrij logisch was dat ik ging kotsen:tongueout: maar nu drink ik alleen wat pisljes en eet goed en dan gebeurt het niet denk ik
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#10
Goede bodem is inderdaad wel lekker en gezond, maar ga nou niet een half uur van te voren jezelf volstoppen. Als je dan een pilletje pakt kan het best wel eens langer als een uur gaan duren voordat je iets merkt, waardoor je waarschijnlijk bij gaat pakken omdat "je niet voelt".
En dat lijkt me (vooral niet gezien jou gevoeligheid voor inslag) niet de way to go.
S
SpinningRLid
01-01-2024, 00:00
#11
nee ik ga zeker mezelf niet een half uur van te voren volstoppe, Ik eet gewoon rond etenstijd en dan gaan we gewoon chill op de bank lamme en uitbuike en rond een uurtje of half 1,1 uur richting het feest.
S
SpinningRLid
01-01-2024, 00:00
#12
sjaak herremans zei:
en dan het gas erop :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Precies!, en goed ok want verveel me al heel de vakantie!
S
SpinningRLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hallooo,

Het is toch anders gelopen dan beschreven :P
we hebben 2 blauwe hartjes en 2 Roze duifjes weer, ik pak weer een roze schatje en hoop dat ik alles binnenhou en zal me aan jullie tips houden!

Fijne jaarwisseling!

:wave:
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#14
Anders moet je hem gewoon twee vingerkootjes diep in je anus rammen. :rock:

(no kidding)
S
SpinningRLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dubz zei:
Anders moet je hem gewoon twee vingerkootjes diep in je anus rammen. :rock:

(no kidding)
Klik om te vergroten...

haha ja ik heb ook ergens gelzen dat het ook anaal kan ja :P
maar kdoe he ttoch liever oraal want een uitgang moet een uitgang blijven he
S
SpinningRLid
01-01-2024, 00:00
#16
gNuxx zei:
wie zegt dat het alleen een uitgang is?

ahahha nasty
Klik om te vergroten...

Laat ik het anders zeggen: nou bij mij is het alleen een uitgang:P
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#17
en hoe was het ? :wink: Ik heb mij in iig prima vermaakt :grin:
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#18
alcoholist zei:
Extisi zei:
alcoholist zei:
dit is bij veel mensen zo, ik heb er zelf nooit last van gehad.. slechts 1keer,toe slikte ik bij, en dat was een ander merk pik.toen merkte ik niet eens dat ik moest kotsen.er kwam gwn 1 streep uit.was toevallig buiten..

ik zou gwn lekker kotsen,want daarna voel je je zooooooooo goed. het zelfde is wanneer je de griep hebt,en ziek bent, nadat je gekotst hebt,voel je je weer helemaal lekker.
Klik om te vergroten...


Zo, ik heb echt moeten lachen om jou post.
Een ander merk pik.
"Hallo, kan ik u helpen?"
"Ja, doet u mij dat merk maar, die pik."
:stoned:
Klik om te vergroten...
hahahahahahahahahahahahaha inderdaad man,zoo dit is echt erg ja
Klik om te vergroten...

Haha, dat hele verhaaltje stond meteen in een seksuele context. Slikken, pikken, er kwam 1 streep uit, kotsen, lekker. Hahaha.
S
SpinningRLid
01-01-2024, 00:00
#19
sjaak herremans zei:
en hoe was het ? :wink: Ik heb mij in iig prima vermaakt :grin:
Klik om te vergroten...

Het was super!, alleen hadde we een probleem en dat was dat we dus geen roze duifjes hadden want meneer was er niet. Dus wij maar die blauwe hartjes, ik met een maat van mij gedeeld en een maat een hele. Degene die de hele ophad die stond meer ziek te trippe dan relaxt en ik en de maat met de halve hadden precies genoeg op om los te kunnen gaan maar ook om gewoon nog normaal te kunnen doen.

:wave:
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kijk zo hoort het :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."