#1
Ik ben een normale jongen van 20. Ik ben de laatste tijd lusteloos, depressief en voel me echt niet goed. heb last van zware (niet snelle) hartkloppingen de laatste tijd als ik bijvoorbeel rustig op de bank lig ofzo. Voel me al een lange tijd lusteloos. Ik heb het verhaal wat ingekort trouwens.
Ik heb 2 keer harddrugs gebruikt. Nu veel spijt van, want ik heb het gevoel dat het daar begonnen is. De laatste keer heb ik teveel gedaan (xtc), ik dacht dat ik het gevoel alleen maar verlengde. maar ik ging veel te hard. Veel fris met suiker gehad toen ging het weer beter. Ik dacht dat mijn receptoren misschien beschadigd waren, of kan dat niet? alleen door veel gebruik? Ik hoop dat ik hier nog uit kom. dat het geen schade is van de drugs waar ik nu last van heb.
Ik heb het al een tijd niet meer gedaan. Zou het voor altijd wel willen opzeggen om dit te stoppen.
Ik heb 2 keer harddrugs gebruikt. Nu veel spijt van, want ik heb het gevoel dat het daar begonnen is. De laatste keer heb ik teveel gedaan (xtc), ik dacht dat ik het gevoel alleen maar verlengde. maar ik ging veel te hard. Veel fris met suiker gehad toen ging het weer beter. Ik dacht dat mijn receptoren misschien beschadigd waren, of kan dat niet? alleen door veel gebruik? Ik hoop dat ik hier nog uit kom. dat het geen schade is van de drugs waar ik nu last van heb.
Ik heb het al een tijd niet meer gedaan. Zou het voor altijd wel willen opzeggen om dit te stoppen.