#1
De een is er gevoeliger voor dan de ander.... Meestal treden dit soort bijwerkingen pas bij een hoge dosis op, maar sommige mensen hebben het al van een normale/lagere dosis. Nog minder nemen dus, is mijn advies.

iSmokex zei:Misschien neemt hij een te hoge dosering? Soms als ik echt veel heb genomen kan ik niet meer scherpstellen wat ook een beetje in scheel kijken en erg wazig zien resulteert. (je ziet had dan niet echt aan me, dat scheel kijken maar mn beeld is dan gewoon zo). Misschien moet hij wat minder nemen?

Apeldoorner zei:Ik kijk ook scheel als ik X slik.. Laatst bij een halve al.. Dus of et aan de dosering ligt, lijkt me dan niet, gezien mijn ervaring..Of ik kan gewoon minder goed tegen drugs haha![]()
Wacky zei:Scheel kijken klinkt wel echt als overdosering. (maar pillen waarbij een halve echt te veel is maken ze niet)
Wacky zei:Scheel kijken klinkt wel echt als overdosering. (maar pillen waarbij een halve echt te veel is maken ze niet) Maar zowieso lijkt me dat ook iets waar je je gewoon niet druk om moet maken als dat gebeurd
Pillen eerst laten testen, zodat je zeker weet dat je mdma hebt, en voor het geval je er erg gevoelig voor bent, begin met wat minder, 50mg ofzo.
Weedman94 zei:dis wel vaag. Ik ben geboren met scheelzien en mijn ogen staan juist kaarsrecht als ik X op heb :P.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."