Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEvenwichtsstoornissen

Evenwichtsstoornissen

26 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
Marco123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo

Ik heb ook een hele tijd xtc gebruikt nu definitief gestopt sinds paar maanden.
Ik heb al hele tijd last van evenwichtsstoornissen in benen bij het lopen.
Precies of je linker en rechter voet wat scheef lopen.
Heb ook last van duizeligheid vooral in winkels en op werk en zo.
Licht gevoel op achterhoofd.
Iemand nog deze ervaring en tips om dit te bestrijden (welke middeltjes?)
Graag uw reactie
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bel de huisarts en maak een afspraak, dit is niet normaal.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind het ook niet helemaal geruststellend klinken, dus net zoals petrovic al zegt: even een afspraak met je huisarts maken!

Succes!
M
Marco123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Petrovic zei:
Bel de huisarts en maak een afspraak, dit is niet normaal.
Klik om te vergroten...
Ja ben al geweest en die zei dat het te wijten was aan stress en hyperventilatie.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Marco123 zei:
Petrovic zei:
Bel de huisarts en maak een afspraak, dit is niet normaal.
Klik om te vergroten...
Ja ben al geweest en die zei dat het te wijten was aan stress en hyperventilatie.
Klik om te vergroten...
En wat zeiden ze dan je moest doen?

Om stress te bestrijden werkt hardlopen zéér goed.
M
Marco123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Petrovic zei:
Marco123 zei:
Petrovic zei:
Bel de huisarts en maak een afspraak, dit is niet normaal.
Klik om te vergroten...
Ja ben al geweest en die zei dat het te wijten was aan stress en hyperventilatie.
Klik om te vergroten...
En wat zeiden ze dan je moest doen?

Om stress te bestrijden werkt hardlopen zéér goed.
Klik om te vergroten...
Hij zei om naar kinesist te gaan voor mijn benen.
M
Marco123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Iemand nog tips?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ga naar de kinesist, die kan je helpen om de symtomen wat te bestrijden en dan doel ik op je evenwichtsproblemen. Loop je er al, en hoe gaat dat?

Door stress en hyperventilatie lijkt mij me een vage reden voor de evenwichtsproblemen. MDMA verneukt je neurotransmitterhuishousding en het is dus redelijk logisch lijkt me dat dat de oorzaak is. Heb je al eens eerder evenwichtsproblemen gehad?

Ga anders naar een andere huisarts voor een second opignion. Het lijkt erop dat hij het niet wist en het maar op de hyperventilatie en stress gooide.
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb snel even het topic doorgenomen, en ben met de beste man boven mij eens dat het een
kort-door-de-bocht diagnose is. Zo is alles wel aan stress te wijten; het is idd te vaag.

Vraag een second opinion aan, bij een andere huisarts.
M
Marco123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Petrovic zei:
Ga naar de kinesist, die kan je helpen om de symtomen wat te bestrijden en dan doel ik op je evenwichtsproblemen. Loop je er al, en hoe gaat dat?

Door stress en hyperventilatie lijkt mij me een vage reden voor de evenwichtsproblemen. MDMA verneukt je neurotransmitterhuishousding en het is dus redelijk logisch lijkt me dat dat de oorzaak is. Heb je al eens eerder evenwichtsproblemen gehad?

Ga anders naar een andere huisarts voor een second opignion. Het lijkt erop dat hij het niet wist en het maar op de hyperventilatie en stress gooide.
Klik om te vergroten...
Ja effe kinesist geweest en dan ging het wat beter.
Als ik promagnor neem (grote hoeveelheid magnesium) of zeer veel water drink heb ik er minder last van.
Hoe kan je je neurotransmittersysteem dan terug in orde krijgen?
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kort gesteld door gezond te eten, te bewegen en vooral niet te gebruiken.
M
Marco123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Cooper zei:
Kort gesteld door gezond te eten, te bewegen en vooral niet te gebruiken.
Klik om te vergroten...
Mischien is het allemaal veel minder erg dan ik denk .
Nu al maanden gestopt, toch nog last van maar ja.
Als iemand nog tips heeft laat maar komen.
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#13
mischien vergezocht maar je kan het altijd even lezen

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van ... ni%C3%A8re

= evenwichtsstoornis
M
Marco123Lid
01-01-2024, 00:00
#14
sjaak herremans zei:
mischien vergezocht maar je kan het altijd even lezen

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van ... ni%C3%A8re

= evenwichtsstoornis
Klik om te vergroten...
Ja dat is wel heel ver gezocht lijkt me
M
Marco123Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Iemand nog tips?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kun je misschien iets meer vertellen en hoe het verloop ervan is?
Edit: en vraag een 2nd opignion aan!
M
Marco123Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Nog iemand last van dergelijke verschijnselen?
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#18
kan van alles zijn.. laat je onderzoeken,mischien heb je wel bloed armoede,iemand die ik ken had dat,en de klachten waren ong. hetzelfde
M
Marco123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Petrovic zei:
Kun je misschien iets meer vertellen en hoe het verloop ervan is?
Edit: en vraag een 2nd opignion aan!
Klik om te vergroten...
Gewoon evenwichtsproblemen in benen en licht gevoel op achterhoofd en soms wat duizelig.
Kan mischien ook soort van hyperventilatie zijn.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Marco123 zei:
Nog iemand last van dergelijke verschijnselen?
Klik om te vergroten...

Jij wel nog steeds?? Zo ja, dan zou ik toch eens langs de huisarts gaan hoor!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."