#1
Bloed heb ik al eens laten trekken en dat was ok net als bij neuroloog testen gedaan (was ook ok)
Iemand nog tips?
Iemand nog tips?
Als je naar de neuroloog bent geweest zou hij wel je evenwichtsorgaan gechecked hebben lijkt me. Geen idee hoe het komt, maar je kan door middel van fysiotherapie je evenwichtsproblemen wel compenseren. Als je veel je evenwicht oefent zullen je spieren sneller en adequater kunnen reageren en je dus beter in balans houden.Marco123 zei:Bloed heb ik al eens laten trekken en dat was ok net als bij neuroloog testen gedaan (was ook ok)
Iemand nog tips?
Ja ben al geweest en die zei dat het te wijten was aan stress en hyperventilatie.Petrovic zei:Bel de huisarts en maak een afspraak, dit is niet normaal.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."