#1
Sinds een jaar gebruik ik eens in de 2,5 á 3 maanden xtc.
Na de eerste keer heb ik me nog bijna een week een beetje licht in m'n hoofd gevoeld, en af en toe duizelingen gehad. NIks heel vervelends verder.
De tweede en derde keer was er niks aan de hand - ik had goede voorbereidingen getroffen: een week voor en na xtc-gebruik iedere dag multivitaminen, gezond eten, veel drinken, gebruik van 5-htp enzovoort. Kortom: ik was ervan overtuigd helemaal geen vervelende na-effecten meer te ervaren van xtc.
Tot ik een week geleden voor de vierde keer xtc gebruikte. Hoewel ik net zo goed voor mezelf heb gezorgd als anders voor en na xtc-gebruik, heb ik nu nog steeds duizelingen en voel me licht in m'n hoofd, en ik ben ook iedere dag gedurende bepaalde periodes misselijk. En wat ik nog vreemder vind: ik voel me voor het eerst in m'n leven benauwd. Heb absoluut geen astma en ik herkende het gevoel eerst niet, maar ik heb net ventolin genomen en het benauwende gevoel in m'n luchtwegen is verlicht. Ik vraag me af of dit gevoel van benauwdheid iets met xtc te maken heeft, ik heb nog nooit zoiets gehoord en kan het me niet voorstellen.
Daarom mijn vraag: herkent iemand dit? Benauwdheid na xtc-gebruik, of na-effecten die zo lang aanhouden?
Uiteraard ga ik langs de dokter als dit aanhoudt, maar liever eerst raad vragen aan de mede-drugsgebruikers natuurlijk.![:grin:]()
Na de eerste keer heb ik me nog bijna een week een beetje licht in m'n hoofd gevoeld, en af en toe duizelingen gehad. NIks heel vervelends verder.
De tweede en derde keer was er niks aan de hand - ik had goede voorbereidingen getroffen: een week voor en na xtc-gebruik iedere dag multivitaminen, gezond eten, veel drinken, gebruik van 5-htp enzovoort. Kortom: ik was ervan overtuigd helemaal geen vervelende na-effecten meer te ervaren van xtc.
Tot ik een week geleden voor de vierde keer xtc gebruikte. Hoewel ik net zo goed voor mezelf heb gezorgd als anders voor en na xtc-gebruik, heb ik nu nog steeds duizelingen en voel me licht in m'n hoofd, en ik ben ook iedere dag gedurende bepaalde periodes misselijk. En wat ik nog vreemder vind: ik voel me voor het eerst in m'n leven benauwd. Heb absoluut geen astma en ik herkende het gevoel eerst niet, maar ik heb net ventolin genomen en het benauwende gevoel in m'n luchtwegen is verlicht. Ik vraag me af of dit gevoel van benauwdheid iets met xtc te maken heeft, ik heb nog nooit zoiets gehoord en kan het me niet voorstellen.
Daarom mijn vraag: herkent iemand dit? Benauwdheid na xtc-gebruik, of na-effecten die zo lang aanhouden?
Uiteraard ga ik langs de dokter als dit aanhoudt, maar liever eerst raad vragen aan de mede-drugsgebruikers natuurlijk.
). Meestal trekken die 'klachten' na een weekje of anderhalf weg en functioneer ik dan weer normaal.