Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja zo kan ik er ook nog een paar, als hij nou wat zinnigs te melden heeft heeft hij recht van spreken, maar vertellen dat er DXM in xtc pillen zit? Kom nou toch! Ik heb genoeg vrienden die bij testcentra werken en als het waar zou zijn dan had ik het wel gehoord. Klik om te vergroten... Op dit moment circuleren er pillen met DXM. Wij hadden met een groepje wat pillen gekocht. Achteraf bleek dit een verkeerde aankoop te zijn. 1 van de groep werd serieus beroerd en we zijn naar het ziekenhuis gegaan met hem. Er bleek nogal wat DXM aanwezig te zijn. De oorzaak van zijn kortademigheid, hallucinaties en versnelde hartslag dat 6 uur aanhield. Geen van allen voelden we ons top, misselijkheid, duizelig en druk op de borst hadden we allemaal last van. Misschien dat je dit aan je vrienden van de testcentra kan doorgeven. Mvg, DL."
"Inmiddels zijn de pillen getest en er zat enkel DXM in (+ wat bind- en kleurmiddel). Dit was ook al vastgesteld in het ziekenhuis. Hoeveelheid verschilt p.p. tussen 1 en 2 pilletjes. Zelf heb ik 1,5 genomen. Mvg, DL."
"gamerboy007 zei: ik heb 2 weken gebruikt, meerdere dagen.... Klik om te vergroten... Van 2 weken (zwaar) XTC/drank gebruik, krijg je geen leverontsteking, of je hebt iets van hepatitis b/c, maar dat had je dan wel gehoord van je huisarts lijkt me. Even terugkomend op je eerst e post: slik ff wat vitamine B (thiamine) dat kan geen kwaad en is goed voor je koppie evenals magnesium (niet meer dan de ADH) Succes en geen rare dingen in je hoofd halen"
"VivaLaBlonde zei: duizelingen en een soort claustrofobisch gevoel, en die vervelende schokjes in m'n hoofd. Klik om te vergroten... Lijkt me toch niet echt gezond, schokjes in je hoofd. Heb je het daar wel 's met een (huis) arts"
"W.F.L. zei: Snow en blow zijn gewoon Amerikaanse straattermen voor coke.. Wat dat met legale drugs te maken heeft begrijp ik niet echt. Klik om te vergroten... Precies, 't is gewoon ouwe illegale rotzooi"