Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNa een week XTC nog na-effecten

Na een week XTC nog na-effecten

25 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
H
Hunter S TLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beanhead zei:
Hunter S T zei:
Dat lijkt me niet helemaal normaal nee.
Maar hoe vaak is heel vaak gebruikt?

Ik heb juist alleen het love gevoel nog een week na de pilletjes, is soms wel wat lastig als ik me ergens op moet concentreren :P
Klik om te vergroten...

Ja, dit wou ik dus zeggen. Als ik nog eens een keertje MDMA/LSD heb gebruikt heeft het meestal zo'n impact gehad dat het nog een aantal weken blijft hangen :grin:
Klik om te vergroten...


en dat je het meteen nog een keer wil doen :P
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hunter S T zei:
Beanhead zei:
Hunter S T zei:
Dat lijkt me niet helemaal normaal nee.
Maar hoe vaak is heel vaak gebruikt?

Ik heb juist alleen het love gevoel nog een week na de pilletjes, is soms wel wat lastig als ik me ergens op moet concentreren :P
Klik om te vergroten...

Ja, dit wou ik dus zeggen. Als ik nog eens een keertje MDMA/LSD heb gebruikt heeft het meestal zo'n impact gehad dat het nog een aantal weken blijft hangen :grin:
Klik om te vergroten...


en dat je het meteen nog een keer wil doen :P
Klik om te vergroten...

& dat :tearsofjoy: . Blijft ook wel een aantal weekjes hangen, vervelend dat je eigen brein zo spelletjes met je speelt. De verleiding is soms toch wel heel groot maar na een week of twee/drie zwakt het terug af naar iets waar je af en toe aan denkt :)
H
Hunter S TLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb me tot nu toe wel in kunnen houden.
ik laat eigenlijk altijd wel 3 maandjes tussen het gebruik van xtc zitten, ten eerste omdat het effect anders minder wordt en dat zou zonde zijn en ten tweede wordt het anders later niks meer met me want dan kan ik mn hoofd al helemaaal niet bij school houden :rolleyes:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hunter S T zei:
ik heb me tot nu toe wel in kunnen houden.
ik laat eigenlijk altijd wel 3 maandjes tussen het gebruik van xtc zitten, ten eerste omdat het effect anders minder wordt en dat zou zonde zijn en ten tweede wordt het anders later niks meer met me want dan kan ik mn hoofd al helemaaal niet bij school houden :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Yep, bij mij juist het zelfde hoor, het is alweer sinds 15 januari geleden. Zou het binnenkort toch nog graag wel eens een keertje doen.
P
PimLid
01-01-2024, 00:00
#5
VivaLaBlonde zei:
Heb hier zelf ook geregeld last van gehad hoor.
duizelingen en een soort claustrofobisch gevoel,
Klik om te vergroten...

Heb ik ook last van na mdma gebruik. neem zelf pauzes van ~2 maanden, en maximaal 300 mg mdma. Had het toevallig vandaag ook, afgelopen zaterdag 4fmp genomen.
H
Hunter S TLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beanhead zei:
Hunter S T zei:
ik heb me tot nu toe wel in kunnen houden.
ik laat eigenlijk altijd wel 3 maandjes tussen het gebruik van xtc zitten, ten eerste omdat het effect anders minder wordt en dat zou zonde zijn en ten tweede wordt het anders later niks meer met me want dan kan ik mn hoofd al helemaaal niet bij school houden :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Yep, bij mij juist het zelfde hoor, het is alweer sinds 15 januari geleden. Zou het binnenkort toch nog graag wel eens een keertje doen.
Klik om te vergroten...

bij mij sinds oud en nieuw.
maar het is binnenkort weer koninginnenacht :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."