Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdingen waar je spijt van hebt gehad onder invloed van XTC!

dingen waar je spijt van hebt gehad onder invloed van XTC!

18 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: dingen waar je spijt van hebt onder invloed van XTC!

Een stukje van Trimbos..

"Het middel raakte in zwang bij psychotherapeuten, die enthousiast waren over het werking van het middel in relatie tot de therapie. Het maakte hun patiënten spraakzamer en emotioneel minder geremd."
K

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
KoxBox
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: dingen waar je spijt van hebt gehad onder invloed van XT

Dat wel ja, en dat is wat telt natuurlijk! :P
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hej!

Met een flinke dosis mdma achter je kiezen doe je wel eens dingen die je normaal gesproken niet snel zou doen. Misschien zelfs dingen waarvan je achteraf zeg: dat had ik eigenlijk minder/niet moeten doen! Ikzelf heb eigenlijk geen echte blunders meegemaakt. Dingen waar ik de volgende dag een beetje mee kan zitten zijn:

-erg aanhankelijk tegenover meisjes. sommige meiden vinden het leuk, maar zeker niet allemaal. Een chagrijnige blik terug komt wel eens voor.

-vrij openbaar een pilletje aan een vriend overhandigen of andersom. Zoals tijdens het sexy dansen met een meisje, vanaf een opstapje. Soms word ik dan een beetje para als ik iemand lang zie kijken. Dan denk ik: is hij van de security? waarom kijkt hij zo? ik dacht ook echt dat er een kaartje om zijn nek hing, terwijl dat gewoon een motiefje op zijn shirt was :P er gebeurde verder niets, maar soms blijf ik dan met irritante fantasieën zitten, like: straks was hij wel van de security en denkt hij dat ik een dealer ben (wat niet zo is), en mag ik de volgende keer niet meer binnenkomen als hij mij herkent! irritant he? ze hebben daar wel een buitengewoon mild beleid als het gaat om drugs. nooit controles, halve zaal is spacende. Ik praat ook wel eens voor de lol met de security terwijl ik zwaar wasted ben. Maar ik zou het niet leuk vinden als iemand me per ongeluk voor een dealer aanziet.

vandaag loop ik nog steeds rond met het vervelende gevoel van: ben ik te opzichtig geweest?
niemand sprak me erop aan, ook die gast die stond te loeren niet. is deze angst om van mijn favoriete club geweerd te worden rationeel of irrationeel?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: dingen waar je spijt van hebt onder invloed van XTC!

Dat love gevoel kan er inderdaad soms wel eens overgaan, dat ik de volgende dag denk van: WTF heb ik nu weer gezegd en gedaan...

Beetje zoals dat bij alcohol wel eens het geval kan zijn.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: dingen waar je spijt van hebt onder invloed van XTC!

Winehouse zei:
Het maakte hun patiënten spraakzamer en emotioneel minder geremd."
Klik om te vergroten...

No kiddin'...
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: dingen waar je spijt van hebt gehad onder invloed van XT

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/J4H8ihMJhow&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/J4H8ihMJhow&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

hier heb ik spijt van!,wat schrok mijn moeder toen ze dit zag... :grin: :grin: :wink:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: dingen waar je spijt van hebt gehad onder invloed van XT

Dat ben jij helemaal niet. :openmouth:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: dingen waar je spijt van hebt gehad onder invloed van XT

KoxBox zei:
Dat ben jij helemaal niet. :openmouth:
Klik om te vergroten...

whahaha... :tearsofjoy: :rock:
..maar het is wel een leuk filmpje..
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: dingen waar je spijt van hebt gehad onder invloed van XT

Hij mocht willen dat hij zo kon dansen. :grin:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: dingen waar je spijt van hebt gehad onder invloed van XT

Immo zei:
Hij mocht willen dat hij zo kon dansen. :grin:
Klik om te vergroten...

als je er maar genoeg drugs ingooit moet dat geen probleem zijn... :tearsofjoy:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: dingen waar je spijt van hebt gehad onder invloed van XT

Ach ik ben al wel vaker wakker geworden en gedacht van:

*zucht* waarom heb ik in godsnaam heel die kerel uitgevraagd, of weer zo'n heel gesprek gehad met iemand.

Maar écht spijt van dingen heb ik eigenlijk nog nooit gehad, ik vind het allemaal veel te leuk daarvoor.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: dingen waar je spijt van hebt gehad onder invloed van XT

Teveel xtc bijpakken.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: dingen waar je spijt van hebt gehad onder invloed van XT

Dr Gonzo zei:
Immo zei:
Hij mocht willen dat hij zo kon dansen. :grin:
Klik om te vergroten...

als je er maar genoeg drugs ingooit moet dat geen probleem zijn... :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ja, want van grote hoeveelheden drugs ga je echt beter dansen. :P Vooral met ketamine.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: dingen waar je spijt van hebt gehad onder invloed van XT

Dr Gonzo zei:
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/J4H8ihMJhow&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/J4H8ihMJhow&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
Klik om te vergroten...
Deze man is baas.

Uiteraard ben ook ik bekend met de xtc-uitspraken en acties die je beter voor je had kunnen houden. Ach. Er zijn ergere dingen in het leven.

Olle
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: dingen waar je spijt van hebt gehad onder invloed van XT

Oom Klaas zei:
Teveel xtc bijpakken.
Klik om te vergroten...
Dit wilde ik ook posten, maar bedacht toen dat spijt wel een groot woord is.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: dingen waar je spijt van hebt gehad onder invloed van XT

Ik heb wel eens tegenover één specifiek persoon bepaalde bekentenissen gedaan die ik beter niet had kunnen doen. Ik hou er niet echt van om me zo kwetsbaar op te stellen. Gelukkig overdreef ik die bekentenissen ook door de mdma, en voelde ik me na een paar weken ook niet meer zo kwetsbaar omdat mijn emoties toch in sterkte waren afgenomen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: dingen waar je spijt van hebt gehad onder invloed van XT

Rabbithole zei:
Ik heb wel eens tegenover één specifiek persoon bepaalde bekentenissen gedaan die ik beter niet had kunnen doen. Ik hou er niet echt van om me zo kwetsbaar op te stellen. Gelukkig overdreef ik die bekentenissen ook door de mdma, en voelde ik me na een paar weken ook niet meer zo kwetsbaar omdat mijn emoties toch in sterkte waren afgenomen.
Klik om te vergroten...
Herkenbaar.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: dingen waar je spijt van hebt gehad onder invloed van XT

Oom Klaas zei:
Teveel xtc bijpakken.
Klik om te vergroten...

Dat is ook het enigste wat ik kan zeggen.. Maar:

Exceptional Insight zei:
Dit wilde ik ook posten, maar bedacht toen dat spijt wel een groot woord is.
Klik om te vergroten...

Verder niks. Ik heb nog nooit spijt gehad van iets dat ik gezegd of gedaan heb onder invloed van deze of gene drug. Ik word van drugs zoals MDMA, alcohol, GHB, speed.. alleen maar eerlijker en dat zie ik helemaal niet als iets slechts. Eerlijk ben ik zo ook al, maar met MDMA op deel ik echt al mijn gedachten de meeste van mijn gedachten. Met alcohol en GHB ook wel en daarna speed, maar dan deel ik nog steeds meer gedachten dan wanneer ik nuchter ben, maar dan ben ik ook eerlijk dus ik noem deze vorm van eerlijkheid maar het delen van gedachten die ik normaal voor mezelf houd. Maar daar heb ik dus nooit spijt van, integendeel, dat voelt altijd zo heerlijk aan op zo'n moment, en achteraf ook. Bevrijdend is het. :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: dingen waar je spijt van hebt gehad onder invloed van XT

Exceptional Insight zei:
Oom Klaas zei:
Teveel xtc bijpakken.
Klik om te vergroten...
Dit wilde ik ook posten, maar bedacht toen dat spijt wel een groot woord is.
Klik om te vergroten...

Daar heb je wel gelijk in.
Maar ik had liever lekker lopen dansen en praten dan tijdelijk blind worden op een mdma avondje tijd geleden :P
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."