Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC Vraag

XTC Vraag

22 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat soort brokken heb ik ook, staf spul ja. Getest op 71%
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drientje zei:
Dat soort brokken heb ik ook, staf spul ja. Getest op 71%
Klik om te vergroten...

Dat is goed nieuws :) Zoeen brokken heb ik ook nog liggen :grin: Nog niet geprobeerd, maar ben enorm benieuwd :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja de kleur zegt echt niets hoor, behalve dan dat het niet zuiver is. De MDMA die ik kan krijgen is onversneden (grote brokken) maar niet zuiver omdat de productie niet volledig correct verlopen. Ook bruin, maar prima spul! Veel MDMA van nu heeft een bruine kleur, kwaliteit is nog steeds goed (getest op 67%).
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#4
MDMA kristallen altijd wegen en testen op het percentage. Weegschaaltje dat tot de 0,01 gr afweegt is voor MDMA voldoende, kosten €15,-
Het percentage mdma is belangrijk te weten, het verschilt nogal of jij 100mg mdma neemt met een zuiverheid van 60% of van 84% (=maximum) :wink:

W.F.L. zei:
Ja de kleur zegt echt niets hoor, behalve dan dat het niet zuiver is
Klik om te vergroten...
Kleur zegt helemaal niets over de zuiverheid. Je kan zowel bruine als witte kristallen getest op 84% hebben..
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Arizona zei:
MDMA kristallen altijd wegen en testen op het percentage. Weegschaaltje dat tot de 0,01 gr afweegt is voor MDMA voldoende, kosten €15,-
Het percentage mdma is belangrijk te weten, het verschilt nogal of jij 100mg mdma neemt met een zuiverheid van 60% of van 84% (=maximum) :wink:
Klik om te vergroten...


Als ik vragen mag... waar kun je zo'n weegschaaltje aanschaffen. Kwam er laatst nog een paar tegen in de smartshop maar die kosten direct 70 euro. Jij noemt een schappelijke prijs ~15 euro.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
www.weegschaalboer.nl
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drientje zei:
http://www.weegschaalboer.nl
Klik om te vergroten...

Ja, daar heb ik mijne ook gekocht :) En ben er heel tevreden over, prima verzending en een geweldig ding :wink:
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#8
die van €15,- heb ik hier gekocht http://www.theoldman.com/
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Helemaal toppie.

Heb zojuist een weegschaal besteld bij die link van Drientje. 26 euro incl. verzendkosten en 5 jaar gerantie.
A
Astrix_7Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Sublimo zei:
Astrix_7 zei:
Ik denk dat wegen sowieso de beste optie.

Mocht je geen weegschaaltje hebben, dan is het handig om te leren doseren met mespuntjes (met na druk op "tjes") en lege capsules. Na gelange je het gewenste effect hebt verkregen d.m.v. mespuntjes, kan je de caps hierop af te meten.

Maar ja, ook de kwaliteit van het poeder en afgemeten hoeveelheid moet je niet vergeten.

Het is een manier... :smoke:
Klik om te vergroten...

Dan moet je gewoon een weegschaal kopen, voor 30 euro heb je al een fatsoenlijke. Je moet niet gaan doseren met "mespuntjes".
Klik om te vergroten...

Het is een manier, zoals ik beschreef. Gelijk heb je wat het weegschaaltje betreft, dat is altijd beter. Echter: als je geen weegschaal hebt, blijft het doseren belangrijk (des ondanks blijft het gestuntel).
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sublimo zei:
Astrix_7 zei:
Ik denk dat wegen sowieso de beste optie.

Mocht je geen weegschaaltje hebben, dan is het handig om te leren doseren met mespuntjes (met na druk op "tjes") en lege capsules. Na gelange je het gewenste effect hebt verkregen d.m.v. mespuntjes, kan je de caps hierop af te meten.

Maar ja, ook de kwaliteit van het poeder en afgemeten hoeveelheid moet je niet vergeten.

Het is een manier... :smoke:
Klik om te vergroten...

Dan moet je gewoon een weegschaal kopen, voor 30 euro heb je al een fatsoenlijke. Je moet niet gaan doseren met "mespuntjes".
Klik om te vergroten...

Ik vond die theelepeltjes toch altijd best goed werken. :tearsofjoy:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
TeKNoZem zei:
Ik vond die theelepeltjes toch altijd best goed werken. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Die werken ook goed, voor sommige mensen :) Niet iedereen kan zoeen dingen fatsoenlijk inschatten. Daarom raad ik mensen altijd aan om gewoon een weegschaal te gebruiken, zeker als ik ze niet persoonlijk ken. Sowieso is het beter om een weegschaal te gebruiken, natuurlijk doe ik dat ook niet altijd. Mijn ketamine weeg ik niet af als ik snuif, dat doe ik ook puur op gevoel. Maar zoals ik al zei, niet iedereen kan dat.
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zoals ik al zei heb ik een mooie kleine weegschaal aangeschaft die meer dan perfect werkt. Kan precies meten hoeveel ik neem. Geeft een veilig en beter gevoel. Helemaal met die brokken.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nasica zei:
Zoals ik al zei heb ik een mooie kleine weegschaal aangeschaft die meer dan perfect werkt. Kan precies meten hoeveel ik neem. Geeft een veilig en beter gevoel. Helemaal met die brokken.
Klik om te vergroten...

Zo hoort het ook :wink:

Die brokken maken het inderdaad al moeilijker om in te schatten, lijntjes zijn makkelijker :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sublimo zei:
Nasica zei:
Zoals ik al zei heb ik een mooie kleine weegschaal aangeschaft die meer dan perfect werkt. Kan precies meten hoeveel ik neem. Geeft een veilig en beter gevoel. Helemaal met die brokken.
Klik om te vergroten...

Zo hoort het ook :wink:

Die brokken maken het inderdaad al moeilijker om in te schatten, lijntjes zijn makkelijker :P
Klik om te vergroten...
Ik vind snuiven de "veiligste" manier om blind te doseren.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Crushen.
Tussen 2 lepels of op een glasplaatje met je pasje erboven op wrijven zeg maar.
Dan krijg je poeder en kan je kijken hoeveel het ongeveer is.

Ik weeg 't gewoon.

En oplossen in je drankje is echt super slecht voor je gebit, beter maak je er een bommetje van.
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb een vraagje over deze vorm van MDMA:



Het is vrij lastig om in te schatten wat een juiste dosis is, met poedervorm kon ik dat redelijk goed eye-ballen. Mijn vraag dan ook, hoe kan ik dit het beste aanpakken. Heb geen weegschaal tot mijn beschikking.

Kan ik het bijvoorbeeld oplossen in een drankje of toch beter een bommetje van maken.
Hoe doen jullie het meestal met deze vorm van MDMA?

gr. Nasica.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#18
gewoon crushen idd
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Is dat kandijsuiker?
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Exceptional Insight zei:
Is dat kandijsuiker?
Klik om te vergroten...

Als je er lang genoeg naar kijkt dan zou het best wel eens kunnen, wat jij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."