Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDefqon 12-06-2010, hoe ga ik mijn xtc nemen ^^? Help mee

Defqon 12-06-2010, hoe ga ik mijn xtc nemen ^^? Help mee

37 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Arizona zei:
Mwa een beetje vasseline om de pil doet wonderen :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Dan nog zal het niet gemakkelijk zijn :tearsofjoy:

Mocht hij echter voor die methode gaan zou ik hier echt wel een foto van willen zien :tearsofjoy: Die gaat goud waard zijn :rock:
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het feitelijke pluggen is niet zo moeilijk hoor. Tenminste objectief gezien niet. Kijkend naar wat voor dikke drollen er uit kunnen komen, kan een klein pilletje er zo in.
Subjectief kan het onmogelijk lijken. Je zal eerst van je (homofobe) gedachten af moeten komen.
Het grootste probleem zit m in het legen van je darm. Effe lekker scheiten is er op zo'n feest niet echt bij; al kan het natuurlijk wel. Al met al niet de meest ideale optie.....

@yxes: mocht je voor de optie gaan.... was je dan wel effe je handen als je klaar bent?! :wink:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nu kan je het natuurlijk op het toilet doen daar, maar het lijkt me niet zo aangenaam aangezien het niet zoeen schone toiletten zijn meestal :tearsofjoy:
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee ik ga niet pluggen :P heb het ooit wel eens overwogen maar het is het toch niet voor mij, maar daar vroeg ik hier in deze ook niet om :wink: mocht ik ooit het stupide idee komen xtc te pluggen dan drop ik hier wel een reportje :wink:
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nee ok, maar weet je al wat je wel gaat doen of vooral hoe?
Heb je al een plan? of ga je het wel zien wat er gebeurd?
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zou dom zijn als je te vroeg begon, vorig jaar zag ik mensen vol space om 12 uur... Dan denk ik; waar ben je mee bezig, wat heeft het nu voor 'n nut. Krijg je je comedown als het vetste (in het donker) begint :rock:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou zelf rond 8 uur de eerste slikken en dan de 2de tussen 9 en 10 uur, zodat je zeker tot het einde+terug reis nog waus bent. :grin:
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#8
De terugreis wil ik meestal wel weer nuchter zijn, of iig de comedown krijgen als ik bijna thuis ben :) Zodat ik meteen me bed in kan, en lekker slapen. 6 uur beginnen! :xtc: :xtc: :xtc: :xtc:
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een maat van mij had afgelope zaterdag op emporium dit gedaan:

3 uur 1 pil 110mg
6 uur 1 pil 110mg
9 uur 1 pil 110mg

Nu zijn deze wel 130 mg dus ik weet niet hoe verstandig het is om dat schema aan te houden.

ik overweeg

3 uur 1/2pil 65mg
6 uur 1 pil 130mg
9 uur 1 pil 130mg

Heeft iemand een beter plan? of raad iemand me dit af door de tijd ertussen?

gr
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#10
yxes zei:
Een maat van mij had afgelope zaterdag op emporium dit gedaan:

3 uur 1 pil 110mg
6 uur 1 pil 110mg
9 uur 1 pil 110mg

Nu zijn deze wel 130 mg dus ik weet niet hoe verstandig het is om dat schema aan te houden.

ik overweeg

3 uur 1/2pil 65mg
6 uur 1 pil 130mg
9 uur 1 pil 130mg

Heeft iemand een beter plan? of raad iemand me dit af door de tijd ertussen?

gr
Klik om te vergroten...

Je weet het blijkbaar al, dus nee.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Winehouse zei:
yxes zei:
Een maat van mij had afgelope zaterdag op emporium dit gedaan:

3 uur 1 pil 110mg
6 uur 1 pil 110mg
9 uur 1 pil 110mg

Nu zijn deze wel 130 mg dus ik weet niet hoe verstandig het is om dat schema aan te houden.

ik overweeg

3 uur 1/2pil 65mg
6 uur 1 pil 130mg
9 uur 1 pil 130mg

Heeft iemand een beter plan? of raad iemand me dit af door de tijd ertussen?

gr
Klik om te vergroten...

Je weet het blijkbaar al, dus nee.
Klik om te vergroten...

ik overweeg.....
s
sudnimpactLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb opzich precies hetzelfde probleem en ik ben ook evenzwaar en ongeveer evenoud.

Ik denk dat ik rond 6 uur ga beginnen met 120 miligram.

Dan na anderhalf uur 60 mg erbij.

Weer anderhalf uur wachten en weer 60 droppen.

Denk dat ik het het daarbij hou. Word eerste keer met preloaden 5htp. Neem ook nog 1000mg vitamine C voor de tolerantie.

Ik ga ook eerst bier drinken wss en misschien voor aankomst jointje roken. Ben beetje huiverig om wiet mee naar binnen te nemen maarja, wss niet terecht.
Iemand daar ervaring mee?
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#13
sudnimpact zei:
Ik heb opzich precies hetzelfde probleem en ik ben ook evenzwaar en ongeveer evenoud.

Ik denk dat ik rond 6 uur ga beginnen met 120 miligram.

Dan na anderhalf uur 60 mg erbij.

Weer anderhalf uur wachten en weer 60 droppen.

Denk dat ik het het daarbij hou. Word eerste keer met preloaden 5htp. Neem ook nog 1000mg vitamine C voor de tolerantie.

Ik ga ook eerst bier drinken wss en misschien voor aankomst jointje roken. Ben beetje huiverig om wiet mee naar binnen te nemen maarja, wss niet terecht.
Iemand daar ervaring mee?
Klik om te vergroten...

wanneer slik je die vitamine C dan? :P om 10 uur 's ochtends?
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#14
sudnimpact zei:
Ik heb opzich precies hetzelfde probleem en ik ben ook evenzwaar en ongeveer evenoud.

Ik denk dat ik rond 6 uur ga beginnen met 120 miligram.

Dan na anderhalf uur 60 mg erbij.

Weer anderhalf uur wachten en weer 60 droppen.

Denk dat ik het het daarbij hou. Word eerste keer met preloaden 5htp. Neem ook nog 1000mg vitamine C voor de tolerantie.

Ik ga ook eerst bier drinken wss en misschien voor aankomst jointje roken. Ben beetje huiverig om wiet mee naar binnen te nemen maarja, wss niet terecht.
Iemand daar ervaring mee?
Klik om te vergroten...

6 uur is opzich wel een goede tijd, anders krijg je comedown tegen 't einde ookal pak je meer bij
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#15
sudnimpact zei:
Ik ga ook eerst bier drinken wss en misschien voor aankomst jointje roken. Ben beetje huiverig om wiet mee naar binnen te nemen maarja, wss niet terecht.
Iemand daar ervaring mee?
Klik om te vergroten...

langeman zei:
yxes zei:
Denk dat het vrij lastig is een jointje mee naar binnen te smokkelen
Klik om te vergroten...
Hoezo? gwn een zakje weed in je peur totdat je de controle voorbij bent. Vloei shag en tippies gewoon in je zak. Niks aan t handje.
Klik om te vergroten...

Niet te moeilijk over doen zolang je het verborgen houd bij de ingang gaat alles goed. Er is geen beter plek om iets te verbergen dan in je peur. Wel effe opletten dat je niet een wijde boxer aan doet.
Je kan er veel kwijt hoor. Ik rook op een festival gauw 30,-- wiet op. Dat en mijn xtc is nog nooit gevonden. Het zit mss niet zo lekker, maar 100 meter voor de ingang erin en 100 meter na de ingang eruit. Verder gewoon lopen; alleen jij voelt het zitten.
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Door je kaartje aan mij te verkopen :P

Ik was weer eens te laat. Veel plezier iig kerel !
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Niet zo bang zijn kerel.

Ik maak ook altijd van die plannetjes. Maar meestal eindigt het in dat een maat tegen me zegt, he je zou toch over een half uur pas die volgende halve gooien?? En dan zeg ik, ja eug we zijn toch alweer een uur verder?? En dan zegt hij: ehh nee, het is 5 minuten geleden.

Afgelopen zaterdag emporium was et helaas weer gebeurd. In de toekomst houd ik ook niet zelf meer de zak bij me. :P
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ochja met 325mg in je mik komt het wel goed :tongueout:
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tenzij je meer dan 162,5 kg weegt, dan mag je volgens de 'regeltjes' er nog wat bij...
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een groot voordeel/nadeel van DefQon is dat het altijd verrekte lekker weer is...
Het zou niet voor het eerst zijn dan ik na een dagje DefQon verbrand thuis kom.
Persoonlijk vind ik het ook niet tof om op een pil in de volle zon te staan, dan liever een paar pilsjes en als je na 3en begin is de zon op z'n retour en maar het feest nog in volle gang.

Opnieuw persoonlijk, maar ik zou beginnen met een halfje. Tegen de tijd dat je het in je maag begint te voelen de 2e halve (of 'n hele) er achter aan gooien. Daarna moet je maar verder kijken; tijd/warmte/... Volgens mij moet je me een pil of twee een goed feest hebben zonder dat je helemaal fucked up bent van de hitte.

Stuur de rest van je stack maar door naar A'foort... De laatste goeie pil die ik hier in mijn mond liet verdwijnen was na M'land '09, daarna (en daarvoor ook al geruime tijd) bleef het stil...! :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."