Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlack out Decibel, advies aankomende Defqon.1 12 juni

Black out Decibel, advies aankomende Defqon.1 12 juni

38 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
w
wim88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hahha waarschijn vraag ik me dan de volgende dag af waarom me ballen zo rood zijn. :rock:
w
wim88Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben sindskort nieuw op dit forum. Na lang rond gekeken te hebben, start ik nu mijn eigen topic.

Na een aantal malen ligte xtc pillen genomen te hebben van 60 /80 mg, had ik voor decibel vorig jaar witte armanies liggen, deze waren na mij zeggen 120 mg, en heb ik er 1 van genomen. Smorgens in de bus op weg naar decibel zat ik met een ligt ontbijtje al aan een fles bacardi, door me stommen kop was ik de 7 up vergeten, dus dronk ik het puur. Ondertussen had ik bij aankomst een halve fles leeg. Net voor dat ik de bus uit stap nam ik nog stel die 1 x120mg witte armani.
Na ruim 30 min gewacht te hebben onder de bomen in de schaduw kwamen we binnen. Toen ik eenmaal het trein opliep achter me vrienden aan. Was het of ik in een hete oven terecht kwam, Ik voelde de zo'n op me voorkop branden en begon als een gek te zweten. Ik kon me vrienden niet echt bij houden, wert heel snel duizelig, gehoor viel weg en me zicht ook. Me vrienden konnen me gelukkig opvangen voor dat ik in het zand viel. Al snel had de beveiling het door, en deze sleepte mij naar de EHBO, bij het weg slepen deed ik even me ogen open en zag ik het logo op het de arm van de security. Al snel kwam ik bij in de ehbo tent, waar het lange na niet warm was. Helemaal in schrik kwam ik bij, en voelde ik me helemaal nuchter, de árts zag wel aan me ogen dat ik iets op had.

Na een flesje water rustig leeg gedronken te hebben voelde ik me helemaal weer normaal en ben ik terug het terein op gegaan. Voor de rest heb ik de hele dag water gedronken. Het was die dag echt tropisch warm.

Ik heb toen in september nog een halve genomen op een feest, maar dit vond ik niet echt super fijn omdat ik nog steeds met het schrik gevoel zit.

Nu staat aanstaande zaterdag defqon voor de deur, misschien een van onze laatste feesten. Dus wilden we nog een keer gaan gebruiken. Ik ben van plan om elke keer een halve blauwe te nemen, deze zullen wel 120 mg zijn. Geen idee of er heel veel blauwe in om loop zijn en etc..

Nu wil ik nooit meer smorgens om 9 uur al beginnen. Ik zat te denken rond de middag een halve te nemen, en naar mate hoe ik me voel 3 a 4 uur later weer een halve te nemen. Ik ben deze week begonnen met vitamine te nemen van a tot zink, ga deze week extra slaap nemen en de dag zelf neem ik hier en daar een biertje en geen sterke drank meer.

Ik ben 21 jaar
weeg maar 56 KG
Ben 170 cm lang

Wil beginnen met een halve blauwe van 120mg, naar mate hoe ik me voel kijk ik of ik nog zin heb in nog een halve.

Ik zou graag willen weten wat de oorzaak op decibel kan zijn geweest, en hoe ik dit op defqon kan verkomen en of het verstanding is met mijn gewicht en lengte met het gene wat ik wil gaan nemen.
w
wim88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, ik ga zowieso eerst de sfweer proeven en de zaak verkennen. En rond 3 uur iets nemen. Voor 3 uur beetje bier met water. Moet geen kwaat kunnen lijkt me.

Maar ik schrik een beetje wat ik ongeveer aan mg kan hebben met mijn gewicht. Ik laat de pillen ook testen hier in de buurt. maar stel deze zijn 120 mg, en ik neem telkens 1 halve. Krijg ik dan even goed de klap van 120 mg ?
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey,

Allereerst zou ik toch willen melden dat het beter is om je "blauwe" pillen te laten testen. Als je het toch wil doen zou ik iid gewoon met een halve beginnen, en daarna nog een halve.

Mijn vermoeden dat je out bent gegaan op de andere party is toch oververhitting in combinatie met alcohol. Als je uit een gekoelde (airco) bus stapt en opeens in de hete zon gaat lopen met een opkomende pil + halve fles alcohol vraag je om problemen). Alcohol en MDMA gaan nu eenmaal niet goed samen. Daarom snap ik ook niet helemaal je drang naar alcohol tijdens mdma. Laat dat biertje nu maar eens staan en ga over op water of fris.

Daarbij als ik naar zo'n feest ga wil ik eerst de boel verkennen. Kijken wat voor sfeer er is en waar de EHBO tent is. Dus mijn advies aan jou is om dat ook te doen en lekker tegen de middag dat ding te droppen en na 2 uur (mits je je goed voelt) de andere helft.

Wat je misschien wel kunt doen is dat je eerst gaat spacen op de MDMA en als dat uit gewerkt is over gaat op de alcohol (wel afwisselen met af en toe water). Dan vang je de crash een beetje op met alcohol en heb je toch nog dat biertje dat je graag wil ^^

Veel plezier alvast op defqon en wat dat betreft ben ik super jaloers... ik was weer eens te laat met kaartje kopen.

DOSERING

Ik ben 21 jaar
weeg maar 56 KG
Ben 170 cm lang

lichaamsgewicht keer 1.5 voor normaal, keer 2 voor helemaal knetter:

56*1.5 = 84 (normale dosis voor jou)
56*2 = 112 (knetter dosis voor jou)

Up to you.
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nee, dan krijg je een klap van 60, die je gaat verlengen met de andere helft.

2x 3kwart zou beter zijn, maarja weet natuurlijk niet over hoeveel je beschikt en mee wilt nemen.
w
wim88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
oke dat is weer een geruststelling, dus als je de helf neemt dan verkleint het mg ook in de helft. Ik dacht dat het net als bij alchol was, dat het % het zelfde blijft. Ik hoef niet helemaal vaag te gaan. Beetje energie en fun is voldoende, dus telkens een halve lijkt me voldoende.Ik heb er 2.
w
wim88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik krijg zo net een bericht van een vriend. Ik heb twee opties of van iemand pillen nemen waarvan de gene zelf waar van ze zijn niet weet wat het zijn. Of via een vriend van mij die groene canadezen kan regelen. Deze zoude 140 mg zijn dat vind ik te veel voor mij. Dus ik neem de helf. zo dat ik 70 mg heb.

Als ik deze morgen kan regelen kan ik ze misschien voor zaterdag even laten testen.

iemand ervaring met groene canadezen ?
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
wim88 zei:
Als ik deze morgen kan regelen kan ik ze misschien voor zaterdag even laten testen.
Klik om te vergroten...

Duurt een paar weken om ze te laten testen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Immo zei:
wim88 zei:
Als ik deze morgen kan regelen kan ik ze misschien voor zaterdag even laten testen.
Klik om te vergroten...

Duurt een paar weken om ze te laten testen.
Klik om te vergroten...
1 week.

Hier in Den Haag lever je je zooi op donderdag in en je kunt de donderdag erna bellen voor de uitslag.
w
wim88Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoe werkt het testen
Pillen

Voor pillen hebben we een herkenningssysteem. Aan de hand van de uiterlijke kenmerken van een pil (o.a. diameter, dikte, kleur en logo) en een zuurtest wordt gekeken of de pil voorkomt op de herkenningslijst. Op deze lijst staan pillen die in de afgelopen periode meerdere keren in het laboratorium geanalyseerd zijn. De lijst wordt wekelijks ge-update. Wanneer de pil op deze lijst staat, krijg je meteen de uitslag te horen. Welke stof(fen) zit(ten) er in en hoeveel. Wordt de pil niet herkend, dan kun je de pil laten opsturen naar het laboratorium.
Klik om te vergroten...

Ik zal zo eens bellen, dan weet ik het antwoord, Niemand ervaring met groene canadezen ?
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#11
wim88 zei:
Hoe werkt het testen
Pillen

Voor pillen hebben we een herkenningssysteem. Aan de hand van de uiterlijke kenmerken van een pil (o.a. diameter, dikte, kleur en logo) en een zuurtest wordt gekeken of de pil voorkomt op de herkenningslijst. Op deze lijst staan pillen die in de afgelopen periode meerdere keren in het laboratorium geanalyseerd zijn. De lijst wordt wekelijks ge-update. Wanneer de pil op deze lijst staat, krijg je meteen de uitslag te horen. Welke stof(fen) zit(ten) er in en hoeveel. Wordt de pil niet herkend, dan kun je de pil laten opsturen naar het laboratorium.
Klik om te vergroten...

Ik zal zo eens bellen, dan weet ik het antwoord, Niemand ervaring met groene canadezen ?
Klik om te vergroten...


Als jij mij kunt vertellen hoe die gele banaan smaakte van de C1000 afgelopen week kan ik jou vertellen hoe ie canadezen-pil was :)
ofterwijl
Uiterlijk zegt helemaal niets. Zonder testen kun je niets met zekerheid aannemen.
w
wim88Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Oke, Ik hoop dat ik ze kan testen deze week, dat hoor ik zo.als deze 140 mg mdma hebben dan neem ik de helf, dan zit ik rond de 70mg altijd goed toch ? Maak me nog al druk :flushed:

EDIT: Heb even gebeld : Donderdag van 4 tot en met 7 uur is er spreekuur, als het bekende pillen zijn krijg je de zelfde dag de uitslag anders een week erna.
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#13
70mg is iid een prima dosis :)
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#14
Geen alcohol. Nuf said
P
PimLid
01-01-2024, 00:00
#15
als het de candeze zijn die veel mensen weg hebben gebracht zijn ze 130-141.. als je ze vrijdag even naar het test centurm brengt heb je een goeie kans dat ze niet naar het lab hoeven, want die candeesjes staan al in hun database.
verder zou ik rustig aan doen met de alcohol, beter doe je het helemaal niet en genoeg water drinken... veel plezier :hearteyes:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vriend van me had een keer precies hetzelfde (black out, veel zweten, duizelig). Dit had die nog nooit eerder gehad terwijl die XTC op had (de pillen waren getest op 120 mg). Het was ook de enigste keer dat hij van te voren had gedronken. Dus waarschijnlijk kwam het door de alcohol.
w
wim88Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Zo de groene canadeze in huis, ik ga donderdag even langs het test lap hopen dat ze in de database staan. Ondertussen heb ik de pillen in 2 stukjes gesneden, en een helf in kwart deel. ik begin met 1 kwart om zeker te zijn, dat ik een beetje gevoel krijgt en me niet slecht voel. vervolgens zie ik zelf wel of ik er nog een halve bij neem.

vrijdag alles goed inpakken schoon maken en zaterdag morge onder me ballen plakken.

iemand ervaring met deze jongens ?

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=22146
P
PimLid
01-01-2024, 00:00
#18
een kwart is wel heel weinig hoor 33. mg..... misschien hebben andere daar een andere mening over, maar ik zou toch minstens beginnen met een halfje. Als je toch besluit een kwartje te nemen, neem dan zo snel mogelijk als je het voelt een halfje er bij..
w
wim88Lid
01-01-2024, 00:00
#19
ja klopt ook maar wat mij probleem is, dat ik nog met de hangst zit van toen, dat ik het gevoel weer terug krijg, ik moet er ook niet te veel over na denken maar dat doe je automatisch.

dus ik dacht neem een kwart, dan kan nooit erg uit pakken en op dat moment hoe ik me voel, kan ik nog een halve nemen. Dan is die angst weg. of denken jullie dat 70 mg geen kwaad kan ? Dat is een halve namelijk.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sooo chill man he, gewoon in een weedzakkie en dat in je peur. Is voldoende.
Maareh mss toch goed om met een kwart te beginnen (not), als je zo panisch bent.

Relax, anders heeft de tip van Drientje nog geen zin, want dan gaan die honden (die je w.s. niet tegenkomt) je angstzweet op 500m afstand al ruiken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."