Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hahha waarschijn vraag ik me dan de volgende dag af waarom me ballen zo rood zijn."
"Ik ben sindskort nieuw op dit forum. Na lang rond gekeken te hebben, start ik nu mijn eigen topic. Na een aantal malen ligte xtc pillen genomen te hebben van 60 /80 mg, had ik voor decibel vorig jaar witte armanies liggen, deze waren na mij zeggen 120 mg, en heb ik er 1 van genomen. Smorgens in de bus op weg naar decibel zat ik met een ligt ontbijtje al aan een fles bacardi, door me stommen kop was ik de 7 up vergeten, dus dronk ik het puur. Ondertussen had ik bij aankomst een halve fles leeg. Net voor dat ik de bus uit stap nam ik nog stel die 1 x120mg witte armani. Na ruim 30 min gewacht te hebben onder de bomen in de schaduw kwamen we binnen. Toen ik eenmaal het trein opliep achter me vrienden aan. Was het of ik in een hete oven terecht kwam, Ik voelde de zo'n op me voorkop branden en begon als een gek te zweten. Ik kon me vrienden niet echt bij houden, wert heel snel duizelig, gehoor viel weg en me zicht ook. Me vrienden konnen me gelukkig opvangen voor dat ik in het zand viel. Al snel had de beveiling het door, en deze sleepte mij naar de EHBO, bij het weg slepen deed ik even me ogen open en zag ik het logo op het de arm van de security. Al snel kwam ik bij in de ehbo tent, waar het lange na niet warm was. Helemaal in schrik kwam ik bij, en voelde ik me helemaal nuchter, de árts zag wel aan me ogen dat ik iets op had. Na een flesje water rustig leeg gedronken te hebben voelde ik me helemaal weer normaal en ben ik terug het terein op gegaan. Voor de rest heb ik de hele dag water gedronken. Het was die dag echt tropisch warm. Ik heb toen in september nog een halve genomen op een feest, maar dit vond ik niet echt super fijn omdat ik nog steeds met het schrik gevoel zit. Nu staat aanstaande zaterdag defqon voor de deur, misschien een van onze laatste feesten. Dus wilden we nog een keer gaan gebruiken. Ik ben van plan om elke keer een halve blauwe te nemen, deze zullen wel 120 mg zijn. Geen idee of er heel veel blauwe in om loop zijn en etc.. Nu wil ik nooit meer smorgens om 9 uur al beginnen. Ik zat te denken rond de middag een halve te nemen, en naar mate hoe ik me voel 3 a 4 uur later weer een halve te nemen. Ik ben deze week begonnen met vitamine te nemen van a tot zink, ga deze week extra slaap nemen en de dag zelf neem ik hier en daar een biertje en geen sterke drank meer. Ik ben 21 jaar weeg maar 56 KG Ben 170 cm lang Wil beginnen met een halve blauwe van 120mg, naar mate hoe ik me voel kijk ik of ik nog zin heb in nog een halve. Ik zou graag willen weten wat de oorzaak op decibel kan zijn geweest, en hoe ik dit op defqon kan verkomen en of het verstanding is met mijn gewicht en lengte met het gene wat ik wil gaan nemen."
"Ja, ik ga zowieso eerst de sfweer proeven en de zaak verkennen. En rond 3 uur iets nemen. Voor 3 uur beetje bier met water. Moet geen kwaat kunnen lijkt me. Maar ik schrik een beetje wat ik ongeveer aan mg kan hebben met mijn gewicht. Ik laat de pillen ook testen hier in de buurt. maar stel deze zijn 120 mg, en ik neem telkens 1 halve. Krijg ik dan even goed de klap van 120 mg ?"
"Vergeet je ballen niet te scheren :P"
"nou even een verslagje. Het binnen brengen was vrij simpel, alleen hier en daar zak je wat waakhonden maarja die doen niks. Ik denk dat de meeste mensen gepakt zijn op het terein zelf. sommige mensen zag je in het openbaar dingen uitwisselen en verpakken, dan ishet wachten op problemen want ze staan bijna overal met grepen (de beveiliging dan). Wat bedreft het gebruik van mij zelf: De groene Canadezen 140mg. Hier van had ik rond 1 uur een kwart van gepakt. Ik voelde hem ligt aanslaan maar na een kwartier was dit weg. Na een uurtje heb ik een halve gepakt. Tijdens het nemen van een halve op de wc, lied ik me zonnebril liggen. Die was ik dus kwijt. Na 1 uurtje in de main gestaan te hebben in de zon. (terwijl ik de heledaag mis 8 vitamine water hebben gedrogen telkens) voelde ik hem inslaan. alleen het gevoel van koud naar extreme warm heb ik zo'n half uur lang. En dit is echt een vervelend moment, vooral als ik het snik heet krijg. Krijg ik volgens mij te weinig zuurstof. En wat er dus ook gebeurd. Ik word mega misselijk en ligt in het hoofd. Nu ben ik met een vriend in de schaduw gaan zitten, met een flesje water. Na dat het Shit moment voorbij was, was mega space. alleen dat moment zelf is zwaar kut. dan staat ook de angst in me ogen maarja ben niet out gegaan. had wel gelijk alle shit aan me vrieden gegeven voor in het geval dat ik out zou gaan. Maar ik denk dat mij probleem is: Het is een keer goed fout gegaan en telkens blijft het stiekum in je achterhoofd zitten van "als het dit keer maar niet weer gebeurd" en wat je ook doet je denkt er toch stiekum aan. en dan neem je zo'n pil en brengt het invloed op je hersennen en dan komt die angst toch weer. Na dat half uur was ik wel mega space, zo space dat ik sommige dingen niet meer weet, en echt niet meer kan vertellen welke nummers er gedraaid zijn. terwijl vrienden van mij het inslag moment van de pil iets van 20 seconden duurt en zich er na super voelen."
"oke dat is weer een geruststelling, dus als je de helf neemt dan verkleint het mg ook in de helft. Ik dacht dat het net als bij alchol was, dat het % het zelfde blijft. Ik hoef niet helemaal vaag te gaan. Beetje energie en fun is voldoende, dus telkens een halve lijkt me voldoende.Ik heb er 2."
"ik krijg zo net een bericht van een vriend. Ik heb twee opties of van iemand pillen nemen waarvan de gene zelf waar van ze zijn niet weet wat het zijn. Of via een vriend van mij die groene canadezen kan regelen. Deze zoude 140 mg zijn dat vind ik te veel voor mij. Dus ik neem de helf. zo dat ik 70 mg heb. Als ik deze morgen kan regelen kan ik ze misschien voor zaterdag even laten testen. iemand ervaring met groene canadezen ?"
"Hoe werkt het testen Pillen Voor pillen hebben we een herkenningssysteem. Aan de hand van de uiterlijke kenmerken van een pil (o.a. diameter, dikte, kleur en logo) en een zuurtest wordt gekeken of de pil voorkomt op de herkenningslijst. Op deze lijst staan pillen die in de afgelopen periode meerdere keren in het laboratorium geanalyseerd zijn. De lijst wordt wekelijks ge-update. Wanneer de pil op deze lijst staat, krijg je meteen de uitslag te horen. Welke stof(fen) zit(ten) er in en hoeveel. Wordt de pil niet herkend, dan kun je de pil laten opsturen naar het laboratorium. Klik om te vergroten... Ik zal zo eens bellen, dan weet ik het antwoord, Niemand ervaring met groene canadezen ?"
"Oke, Ik hoop dat ik ze kan testen deze week, dat hoor ik zo.als deze 140 mg mdma hebben dan neem ik de helf, dan zit ik rond de 70mg altijd goed toch ? Maak me nog al druk EDIT: Heb even gebeld : Donderdag van 4 tot en met 7 uur is er spreekuur, als het bekende pillen zijn krijg je de zelfde dag de uitslag anders een week erna."
"Zo de groene canadeze in huis, ik ga donderdag even langs het test lap hopen dat ze in de database staan. Ondertussen heb ik de pillen in 2 stukjes gesneden, en een helf in kwart deel. ik begin met 1 kwart om zeker te zijn, dat ik een beetje gevoel krijgt en me niet slecht voel. vervolgens zie ik zelf wel of ik er nog een halve bij neem. vrijdag alles goed inpakken schoon maken en zaterdag morge onder me ballen plakken. iemand ervaring met deze jongens ? http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=22146"