Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWoede en XTC en speed

Woede en XTC en speed

14 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
drugsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie is het eens met deze stelling en waarom?:

"Veel mensen hebben zoveel woede in hun lichaam dat dit lichamelijk te veel energie zou kosten om die woede eruit te laten met bewegen, sporten, dansen. Echter als iemand Speed of XTC op heeft, kan men de geest en het lichaam maximaal gebruiken om woede eruit te laten en zou dit juist heel erg opluchten en rustgevend werken."
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#2
Liever dansen, knuffelen en lief doen !
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
drugsgebruiker zei:
Wie is het eens met deze stelling en waarom?
Klik om te vergroten...
Nou. Ik niet.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Exceptional Insight zei:
drugsgebruiker zei:
Wie is het eens met deze stelling en waarom?
Klik om te vergroten...
Nou. Ik niet.
Klik om te vergroten...
+1
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#5
Immo zei:
Exceptional Insight zei:
drugsgebruiker zei:
Wie is het eens met deze stelling en waarom?
Klik om te vergroten...
Nou. Ik niet.
Klik om te vergroten...
+1
Klik om te vergroten...
+1
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
mee oneensch... :rolleyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik kan me voorstellen dat als mensen zich niet kunnen uiten en van alles, inclusief woede, opkroppen, ze tot een uitbarstingen kunnen komen. Als die pep/mdma er dan voor zorgt dat ze op een feest wel uit hun plaat kunnen gaan, kan dit hun manier van uiten zijn waardoor ze ook wat beter in hun vel zitten in het dagelijkse leven.
Ik zie praten als een betere manier van uiten, maar als je dat niet kan...tja.


Exceptional Insight zei:
Nou. Ik niet.
Klik om te vergroten...

Immo zei:
+1
Klik om te vergroten...

trippelh zei:
+1
Klik om te vergroten...

Marla Singer zei:
mee oneensch... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

drugsgebruiker zei:
Wie is het eens met deze stelling en waarom?
Klik om te vergroten...


:rolleyes:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#8
drugsgebruiker zei:
Wie is het eens met deze stelling en waarom?:

"Veel mensen hebben zoveel woede in hun lichaam dat dit lichamelijk te veel energie zou kosten om die woede eruit te laten met bewegen, sporten, dansen. Echter als iemand Speed of XTC op heeft, kan men de geest en het lichaam maximaal gebruiken om woede eruit te laten en zou dit juist heel erg opluchten en rustgevend werken."
Klik om te vergroten...

Ik denk dat drugs zeker kan helpen sommige dingen eruit te laten. Ben wel van mening dat een lichamelijk intensieve sport en gewoon praten beter is.

@Chris; ik wou idd net zeggen: 'respect voor de +1-tjes met bijbehorende argumentatie' :P
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Met MDMA kan dat wel als een opluchting werken, maar speed en coke toch niet echt vind ik. Of ja, toch niet bij mij. Ik word er niet agressief van ofzo, maar het is toch merkelijk anders dan het gevoel wat ik overhoud na een MDMA-avond.

Met GHB heb ik hetzelfde als met MDMA. Soort van opluchting ofzo. Met speed en coke niet.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Chris Pontius zei:
drugsgebruiker zei:
Wie is het eens met deze stelling en waarom?
Klik om te vergroten...
:rolleyes:
Klik om te vergroten...
Alleen als je het ermee eens bent moet je je antwoord motiveren. Gelukkig ben ik het er niet mee eens. Ik weet nooit zo goed waarom ik dingen vind.
t
tomzorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Exceptional Insight zei:
Chris Pontius zei:
drugsgebruiker zei:
Wie is het eens met deze stelling en waarom?
Klik om te vergroten...
:rolleyes:
Klik om te vergroten...
Alleen als je het ermee eens bent moet je je antwoord motiveren. Gelukkig ben ik het er niet mee eens. Ik weet nooit zo goed waarom ik dingen vind.
Klik om te vergroten...

Dan lijk je op driekwart van dit forum. :beer:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Exceptional Insight zei:
Chris Pontius zei:
drugsgebruiker zei:
Wie is het eens met deze stelling en waarom?
Klik om te vergroten...
:rolleyes:
Klik om te vergroten...
Alleen als je het ermee eens bent moet je je antwoord motiveren. Gelukkig ben ik het er niet mee eens. Ik weet nooit zo goed waarom ik dingen vind.
Klik om te vergroten...
Klootviool :tearsofjoy:
d
drugsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Exceptional Insight zei:
Chris Pontius zei:
drugsgebruiker zei:
Wie is het eens met deze stelling en waarom?
Klik om te vergroten...
:rolleyes:
Klik om te vergroten...
Alleen als je het ermee eens bent moet je je antwoord motiveren. Gelukkig ben ik het er niet mee eens. Ik weet nooit zo goed waarom ik dingen vind.
Klik om te vergroten...

owja :) was nog een beetje gaar toen ik het schreef zo te zien

wel grappig dat ik er expliciet om moet vragen of je je mening aub zou willen geven, maar ja, als je het er niet mee eens bent MOET je ook vertellen waarom
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tuurlijk, kan met alle drugs gebeuren. Als iemand alles blijft opkroppen en een middel neemt wat alles er wat makkelijker uit laat, alcohol, coke, pep, mdma, ghb, benzo's en ga zo maar door dan kan het er erg heftig uit komen.

Maar dan ligt het niet echt aan het middel maar meer aan de persoon die gewoon niet met z'n gevoelens om kan gaan, dan moet je ook gewoon geen drugs doen.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oom Klaas zei:
Tuurlijk, kan met alle drugs gebeuren. Als iemand alles blijft opkroppen en een middel neemt wat alles er wat makkelijker uit laat, alcohol, coke, pep, mdma, ghb, benzo's en ga zo maar door dan kan het er erg heftig uit komen.

Maar dan ligt het niet echt aan het middel maar meer aan de persoon die gewoon niet met z'n gevoelens om kan gaan, dan moet je ook gewoon geen drugs doen.
Klik om te vergroten...


En zo is het maar net.
Drugs alleen kun je nergens de schuld van geven!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."