Zuurstoftekort in je hersenen is zweverig, zwaar, plots niets meer. Dat gaat te snel om te hallucineren. Hallucineren is niet dodelijk dodelijk (op mdma, tenzij je dodelijke overdosis neemt I guess. geen idee wat die bedraagt/kg, het is veel, dus geen zorgen.
Naar eigen ervaring met xtc en mdma-pillen Is het een soort gokken. Hadje gelukt, dan zat er MDMA in, hadje pech was het mcpp (een voor het overgrote deel van de mensen een onaangename stof), Placebo pillen rolden er ook wel 's rond. Er werd meer tussengedraaid dan ik wíl weten. (Kutplek voor xtc ofzo.) Speedpillen waren er ook, maar die zijn naar verluidt eerder zeldzaam. Anyhow, punt is: met pillen is het makkelijk om te knoeien.
Ik lees veel posts lately over pep met coke in omdat ie ietwat harder brandt, of iets bruin in een pil dat't heroïne maakt... Waarom denken mensen dat dealers hun spul ''upgraden'' met duurder spul voor dezelfde prijs? Wishful thinking?
Mdmapillen zijn als xtc in België: testen was onmogelijk, kleur en tekentje was over het algemeen genomen dikke bullshit. XTC is makkelijk om te versnijden, mdmapillen ook. Ik wou dat het coke was ofzo, als je pech had hadje een wel erg foute pil aan je been en liep het fout. Xtcperiode was gewoon puur gokken en bedrogen worden in mijn omgeving. Daarom denkt geen haar op m'n hoofd eraan mdmapillen te kopen. Kristallen zijn fijner, moeilijker om andere spullen door te draaien, en de imo beste dealer van drugland verkoopt enkel kristallen:d Komt goed uit dus.
Kristallen zijn een openbaring imo
Hallucineren doe je van meer drugs dan je denkt. Mdma aanschouw ik eigenlijk een beetje als'n tripmiddel. Lsd is heftiger op 'n manier, en samen zijn ze... Maar te gebruiken als je kan omgaan met lsd, me dunkt.
Maar de zwaarste hallucinaties die ik ooit al had waren van te lang wakkerblijven. Harder dan ik ooit ben durven gaan met lsd. Slaaptekort is wel dodelijk, en de makkelijkste drugs om hiertoe te raken is pep. Hoe langer je tript, hoe sterker ze worden. In het begin zijn ze meestal ook wel leuk en mooi, maar dan komen de beestjes... Het is al eerder op drugsforum bewezen dat 11 dagen en nachten geen uitzondering is, zolang je extréém goed voor jezelf zorgt. Moetje je inbeelden, na 3 nachten hallucineer je behoorlijk zwaar, beweegt alles, kanje schaduwen zien die net mensen zijn... Maar na nog meer dagen worden de hallucinaties echt reëel. Een boom in je woonkamer is niet uitzonderlijk, en door het slaaptekort hebje het moeilijker om ze als trip te beschouwen. Urenlang praten met mensen die er plots niet blijken te zijn is niet uitzonderlijk voor ''moedige'' peppers.
Ach, hallucineren en drugs gaan vrijwel hand in hand vind ik. Van wiet nor ghb bijv. hallucineer ik, voor de rest kan ik niet echt iets opnoemen waarvan je niet kan gaan hallucineren.
Hallucinaties zijn meestal ongevaarlijk, zolang je écht het besef hebt en vasthoudt dat het maar drugs is. Dat het niet blijvend is. Het kan wel dingen drastisch veranderen, karaktertrekken en meningen, aanpak van dingen. Dat's niet per sé slecht.
Ik weet te weinig over bepaalde giftige planten (granaatappel pitten? duivel...nog iets..? nachtschade enzo), maar als je iets fouts hebt gedaan zijn de hallucinaties meestal ook wel een heel pak minder aangenaam. Drugs gebruiken is jezelf min of mer vergiftigen, die bepaalde (hier voorkomende) gevaarlijkerds staan bij het ''Natuurlijk Hallucinogen (ofzoiets) forum.'' Ik ga ervanuit dat je niet het doel hebt jezelf écht zwaar te vergiftigen, dus check around voor tripmiddelen die je min of meer veilig kan gebruiken en laat andere plantjes met rust
Trippen is wel ok;tenzij je aanleg hebt tot psychische ziektes (Buiten autisme gerekent. lsd-therapieën behaalden ontzagwekkend fantastische resultaten op autistische jongeren).
In dat geval geen kwestie van beter niet nemen. Dan kies je voor russische roulette met je mental state als inzet.
Echt, hallucinaties zijn over het algemeen vrij harmless, en totale hallucinaties zijn moeiljk te bereiken vind ik. De werkelijkheid ook nog vasthouden en genieten is de boodschap, en dit lukt gewoon het beste door het over je te laten komen zonder tegenstribbelen. Trippen is iedere keer anders, maar je leert ermee omgaan als je het vaker doet.
Als je te hard gaat, is pep een soort emergency reset die je meteen weer helder maakt. Gewoon ter info. Of dit verantwoord is of niet: da's je eigen zaak
![:)]()
.
En slapen, slaaptekort is een gemeen wicht qua hallucinaties. en het is net wat ik nu echt moet doen voor het vervelend wordt!
Succes met hallucineren! Als je het goed aanpakt kan het je echt vooruithelpen, mentaal.
Mijn gigantische bericht staat 100% vol met m'n eigen ervaringen, als er info niet blijkt te kloppen is dit geheel mijn schuld. Ik waag me ook niet aan al teveel chemische uitleg hierin, want hoewel mijn interesse groot is ben ik een complete n00b in vergelijking tot vele andere members hierzo op chemisch vlak, in drugs en hersenen. Als ik ergens naast zit, dan word ik (héél) graag verbeterd
