#1
tonderslag zei:nice antwoord man
uhuh
tonderslag zei:nice antwoord man
langeman zei:tonderslag zei:nice antwoord man
uhuh![]()
... gevalletje klepel horen luiden, maar niet weten waar de bel hangt ?
langeman zei:Ik bedoel dat ik je post ietsjepietsje verwarrend vind en dat je dingen zegt die de plank net mis slaan. Je komt wel in de buurt hoor..., was je uit je bol toen je het schreef?
Xtc is mdma en vice versa.
Mdmakristal kan ook onzuiver zijn en wordt ontterecht de bom gevonden (naast jou door vele anderen
Wiet is juist wel een hallucigeen.
Denk je dat TS serieus was. Ik ging er een beetje vanuit van niet, maar na zijn openingspost nog even gelezen te hebben is jouw bericht mss nog wel beter dan die van hemDus wie weet heb je wel gelijk.
KoxBox zei:Nee, het "teveel" aan MDMA wordt in MDA omgezet door je lichaam. En van die stof krijg je hallucinaties,
langeman zei:Xtc is mdma en vice versa.
Mdmakristal kan ook onzuiver zijn en wordt ontterecht de bom gevonden (naast jou door vele anderen)
Wiet is juist wel een hallucigeen.
Denk je dat TS serieus was. Ik ging er een beetje vanuit van niet, maar na zijn openingspost nog even gelezen te hebben is jouw bericht mss nog wel beter dan die van hemDus wie weet heb je wel gelijk.
In de praktijk is dat idd wel vaak zo, maar als er over xtc gesproken wordt dan bedoeld men in principe mdma (of iets aanverwant). Dat pillen vaker onzuiver zijn daar heb je zeker gelijk in.Irezz zei:XTC is gewoon niet alleen MDMA.
Heef ie dan ook geen goede pillen?Irezz zei:In xtc werd ik sowieso vaak bestolen, bij mdma ken ik m'n dealer goed. Hij zou me nooit bestelen, en daar durf ik vanuit gaanMisschien vandaar!
Het is idd bijna geen vergelijking, maar xtc is met 'echte' tripmiddelen doorgaans ook geen vergelijking.Irezz zei:Het waren vooral m'n eigen ervaringen, en wiet kan je niet echt vergelijken met middelen waarvan je echt tript imo. Op wiet kan je heus nog wel normaal ergens heen, maar trippen op een drukgevulde dag is vragen om problemen![]()
En dat siert je, ondanks mijn 'oordeel' is het altijd goed als iemand zijn best doet om een antwoord te geven.Irezz zei:Eerlijk? Ik heb TS's post amper gelezen, aangezien ik teksten haat zonder structuur. ^^;; Dus dacht ik 'm even proberen te behelpen met informatie!
![]()
leppeh zei:Ouwehoeren over mensen die het niet helemaal snappen, en dan zelf zulke posts maken :') Goed bezig.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."