Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs hallucineren gevaarlijk/dodelijk?

Is hallucineren gevaarlijk/dodelijk?

30 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#1
tonderslag zei:
nice antwoord man
Klik om te vergroten...

uhuh :confused: :confused: ... gevalletje klepel horen luiden, maar niet weten waar de bel hangt ?
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#2
langeman zei:
tonderslag zei:
nice antwoord man
Klik om te vergroten...

uhuh :confused: :confused: ... gevalletje klepel horen luiden, maar niet weten waar de bel hangt ?
Klik om te vergroten...

Je bedoeld...?
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#3
langeman zei:
Ik bedoel dat ik je post ietsjepietsje verwarrend vind en dat je dingen zegt die de plank net mis slaan. Je komt wel in de buurt hoor..., was je uit je bol toen je het schreef?
Klik om te vergroten...

Yeowch. Ja, 'n beetje! Ik heb er nochtans about 2 uur aan getypt, en het 200 keer veranderd om het zo duidelijk mogelijk te maken :grin: Sorry! Nuja, topicstarter vond het wel useful blijkbaar.
En waar sla ik de plank net mis dan?
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Xtc is mdma en vice versa.
Mdmakristal kan ook onzuiver zijn en wordt ontterecht de bom gevonden (naast jou door vele anderen)
Wiet is juist wel een hallucigeen.

Denk je dat TS serieus was. Ik ging er een beetje vanuit van niet, maar na zijn openingspost nog even gelezen te hebben is jouw bericht mss nog wel beter dan die van hem :wink: Dus wie weet heb je wel gelijk.
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Xtc is mdma en vice versa.
Klik om te vergroten...

Heb ik beweerd van niet? XTC is gewoon niet alleen MDMA. En, naïef als ik ben: (zie volgende antwoord)

Mdmakristal kan ook onzuiver zijn en wordt ontterecht de bom gevonden (naast jou door vele anderen
Klik om te vergroten...

In xtc werd ik sowieso vaak bestolen, bij mdma ken ik m'n dealer goed. Hij zou me nooit bestelen, en daar durf ik vanuit gaan :) Misschien vandaar!


Code:
Wiet is juist wel een hallucigeen.

Het waren vooral m'n eigen ervaringen, en wiet kan je niet echt vergelijken met middelen waarvan je echt tript imo. Op wiet kan je heus nog wel normaal ergens heen, maar trippen op een drukgevulde dag is vragen om problemen :grin:

Denk je dat TS serieus was. Ik ging er een beetje vanuit van niet, maar na zijn openingspost nog even gelezen te hebben is jouw bericht mss nog wel beter dan die van hem :wink: Dus wie weet heb je wel gelijk.
Klik om te vergroten...

Eerlijk? Ik heb TS's post amper gelezen, aangezien ik teksten haat zonder structuur. ^^;; Dus dacht ik 'm even proberen te behelpen met informatie!
:)
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#6
KoxBox zei:
Nee, het "teveel" aan MDMA wordt in MDA omgezet door je lichaam. En van die stof krijg je hallucinaties,
Klik om te vergroten...

Pfff :tearsofjoy: das echt lang geleden dat MDMA in MDA werd omgezet in mijn eigen lijfje.

Heerlijk :hearteyes:
t
tonderslagLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik en structuur schrijven,

no way kan ik echt niet haha
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#8
langeman zei:
Xtc is mdma en vice versa.
Mdmakristal kan ook onzuiver zijn en wordt ontterecht de bom gevonden (naast jou door vele anderen)
Wiet is juist wel een hallucigeen.

Denk je dat TS serieus was. Ik ging er een beetje vanuit van niet, maar na zijn openingspost nog even gelezen te hebben is jouw bericht mss nog wel beter dan die van hem :wink: Dus wie weet heb je wel gelijk.
Klik om te vergroten...

Ouwehoeren over mensen die het niet helemaal snappen, en dan zelf zulke posts maken :') Goed bezig.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Irezz zei:
XTC is gewoon niet alleen MDMA.
Klik om te vergroten...
In de praktijk is dat idd wel vaak zo, maar als er over xtc gesproken wordt dan bedoeld men in principe mdma (of iets aanverwant). Dat pillen vaker onzuiver zijn daar heb je zeker gelijk in.

Irezz zei:
In xtc werd ik sowieso vaak bestolen, bij mdma ken ik m'n dealer goed. Hij zou me nooit bestelen, en daar durf ik vanuit gaan :) Misschien vandaar!
Klik om te vergroten...
Heef ie dan ook geen goede pillen?

Irezz zei:
Het waren vooral m'n eigen ervaringen, en wiet kan je niet echt vergelijken met middelen waarvan je echt tript imo. Op wiet kan je heus nog wel normaal ergens heen, maar trippen op een drukgevulde dag is vragen om problemen :grin:
Klik om te vergroten...
Het is idd bijna geen vergelijking, maar xtc is met 'echte' tripmiddelen doorgaans ook geen vergelijking.

Irezz zei:
Eerlijk? Ik heb TS's post amper gelezen, aangezien ik teksten haat zonder structuur. ^^;; Dus dacht ik 'm even proberen te behelpen met informatie!
:)
Klik om te vergroten...
En dat siert je, ondanks mijn 'oordeel' is het altijd goed als iemand zijn best doet om een antwoord te geven.
Was jij nu serieus onder invloed? andere berichten zijn iig doorgaans van betere kwaliteit. Ik was iig beetje chaga en heb zelf in een ander topic ook iets doms gezegd kom ik net achter...
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#10
leppeh zei:
Ouwehoeren over mensen die het niet helemaal snappen, en dan zelf zulke posts maken :') Goed bezig.
Klik om te vergroten...

Ik ben het ermee eens dat ik misschien te oordelend was, maar wat is er precies mis met die laatste post dan?
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zie niet in waarom hallicineren gevaarlijk/dodelijk zou zijn.
Je moet gewoon op de situatie letten. In het verkeer bijv. lijkt het me erg gevaarlijk!

Afgelopen weekend heb ik 3 pillen gebruikt (162-179mg p.st.) echt hele avond/nacht op gedaan.
Soms begon ik ook te hallucineren, echt de vaagste dingen. Zo zag ik de barman van een afstande ineens aan voor een bewegende en hangende koffiemachine :) Ik weet nog goed dat ik dacht van "nahja, een koffie machine dat zweeft, dat kan toch niet"?? :confused: :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."