#1
Ik zie dat hier een hele hoop reactie's zijn van leuke ervaringen met hallucineren.
Ik heb momenteel zelf redelijk wat verschillende soorten pillen gebruikt tijdens feesten/disco's.
In mijn vriendengroep word door iedereen drugs gebruikt, als we slikken doen we ook allemaal dezelfde pillen en vertellen elkaar wanneer we pakken hoe we ons voelen en of er problemen zijn.
Ikzelf ben 31 december 2009 begonnen met xtc ik had ervoor wel eens geblowd maar niet vaak.
in de tussentijd hebben we al redelijk wat verschillende soorten getest en ook wat andere soorten drugs uitgebrobeerd ( b.v. speed snuiven/capsules). Maar we gebruiken dus op een feest b.v. allemaal dezelfde pillen, mijn vriendin en 2 andere meiden voelen de pillen meestal wat eerder maar het is bekent dat dit bij vrouwen normaal is.Ik en 2 andere jongens voelen het verschillend. Maar ik ben de enigste die hallucineert ik zoek dit punt vaak ook wel op omdat ik het leuk en relaxed vind maar me vrienden denken dat hallucineren door een overdosis komt en heel slecht is voor je. Normaal zag ik wel eens midden in een zaal een glazen tafel staan waar ik omheen liep, mensen met maskers op, en nog veel meer. Maar vorige week wou ik mijn grenzen aftasten door wat sneller en grotere hoeveelheden te pakken. Ik had 2 blauwe driehoeken met een kruisje en 1 blauw bruin/wit gespikkelde pil. ik begon om 12 uur met de eerste driehoek, na een half uur pakte ik de volgende driehoek, ik begon het al te voelen maar na korte tijd kwam hij goed aan en had ikd e bekende gevoelens. Ik pakte na een half uur de laatste pil die naar zeggen van de dealer 175mg bevatte.
Ik dacht wel dat het snel was maar had niet verwacht dat ik zo hard zou gaan, ik begon zwaar te hallucineren en zag bijvoorbeeld een vriendin haar hoofd aan als een spinnenweb mensen die op de grond lagen en nog vager ik zag ongeveer 5 minuten lang iedereen in slow motion bewegen niet haperend maar gewoon echt slow motion ik stond als het waren als enige normale in de zaal maar de rest was slow motion behalve geluiden. later die nacht het laatste uur dat we in de disco waren kon ik mijn ogen niet meer openhouden ik stond met mijn hoofd naar boven,ogen dicht,kaak strak op elkaar en met mijn armen en handen te bewegen op de muziek.
Mijn vrienden zeggen dat hallucineren eigenlijk een tekort aan zuurstof is in je hersenen en dus zeer gevaarlijk voor je leven is, ik wil graag reactie's want ik ben dol op hallucineren (zo erg als dit verhaal hierboven wil ik absoluut niet meer) en wil graag hun geruststellen zodat ze zich niet ongerust maken over mij.
verder zal ik zeggen dat iedereen gewoon lekker los moet gaan met of zonder drugs maar doe je met,koop dan een eigen testpakketje hieraan kun je meteen zien of er mdma of speed inzit.
een kennis van mij is zijn broer verloren aan op feesten gekochte pillen waar nog geen gram mdma/speed inzat hij proefde wel anders iets meer gemisch maar niet overdreven dus test je stuff eerst ff:P
Bedankt voor het lezen en ik wacht op reactie
grz tonderslag
Ik heb momenteel zelf redelijk wat verschillende soorten pillen gebruikt tijdens feesten/disco's.
In mijn vriendengroep word door iedereen drugs gebruikt, als we slikken doen we ook allemaal dezelfde pillen en vertellen elkaar wanneer we pakken hoe we ons voelen en of er problemen zijn.
Ikzelf ben 31 december 2009 begonnen met xtc ik had ervoor wel eens geblowd maar niet vaak.
in de tussentijd hebben we al redelijk wat verschillende soorten getest en ook wat andere soorten drugs uitgebrobeerd ( b.v. speed snuiven/capsules). Maar we gebruiken dus op een feest b.v. allemaal dezelfde pillen, mijn vriendin en 2 andere meiden voelen de pillen meestal wat eerder maar het is bekent dat dit bij vrouwen normaal is.Ik en 2 andere jongens voelen het verschillend. Maar ik ben de enigste die hallucineert ik zoek dit punt vaak ook wel op omdat ik het leuk en relaxed vind maar me vrienden denken dat hallucineren door een overdosis komt en heel slecht is voor je. Normaal zag ik wel eens midden in een zaal een glazen tafel staan waar ik omheen liep, mensen met maskers op, en nog veel meer. Maar vorige week wou ik mijn grenzen aftasten door wat sneller en grotere hoeveelheden te pakken. Ik had 2 blauwe driehoeken met een kruisje en 1 blauw bruin/wit gespikkelde pil. ik begon om 12 uur met de eerste driehoek, na een half uur pakte ik de volgende driehoek, ik begon het al te voelen maar na korte tijd kwam hij goed aan en had ikd e bekende gevoelens. Ik pakte na een half uur de laatste pil die naar zeggen van de dealer 175mg bevatte.
Ik dacht wel dat het snel was maar had niet verwacht dat ik zo hard zou gaan, ik begon zwaar te hallucineren en zag bijvoorbeeld een vriendin haar hoofd aan als een spinnenweb mensen die op de grond lagen en nog vager ik zag ongeveer 5 minuten lang iedereen in slow motion bewegen niet haperend maar gewoon echt slow motion ik stond als het waren als enige normale in de zaal maar de rest was slow motion behalve geluiden. later die nacht het laatste uur dat we in de disco waren kon ik mijn ogen niet meer openhouden ik stond met mijn hoofd naar boven,ogen dicht,kaak strak op elkaar en met mijn armen en handen te bewegen op de muziek.
Mijn vrienden zeggen dat hallucineren eigenlijk een tekort aan zuurstof is in je hersenen en dus zeer gevaarlijk voor je leven is, ik wil graag reactie's want ik ben dol op hallucineren (zo erg als dit verhaal hierboven wil ik absoluut niet meer) en wil graag hun geruststellen zodat ze zich niet ongerust maken over mij.
verder zal ik zeggen dat iedereen gewoon lekker los moet gaan met of zonder drugs maar doe je met,koop dan een eigen testpakketje hieraan kun je meteen zien of er mdma of speed inzit.
een kennis van mij is zijn broer verloren aan op feesten gekochte pillen waar nog geen gram mdma/speed inzat hij proefde wel anders iets meer gemisch maar niet overdreven dus test je stuff eerst ff:P
Bedankt voor het lezen en ik wacht op reactie
grz tonderslag
