#1
Dit is een vraag voor onze niet xtc gebruikers.
Zelf gebruik ik wel, maar ben benieuwd wat jouw redenen zijn om geen xtc (meer)te gebruiken?
Of die redenen nu wel of niet op waarheid berusten doet er even niet toe, het gaat erom waarom jij er zo over denkt.
Zelf gebruik ik wel, maar ben benieuwd wat jouw redenen zijn om geen xtc (meer)te gebruiken?
Of die redenen nu wel of niet op waarheid berusten doet er even niet toe, het gaat erom waarom jij er zo over denkt.