Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs het afgelopen?

Is het afgelopen?

70 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gewoon zelf proberen dan zie je vanzelf wel wanneer je strak genoeg staat. Een overdosis krijg je niet zo snel voor mekaar.
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ok thanks. Beginnen met 2 puntjes dan? Wil niet super vaag worden ofzo, gewoon rlx :wave:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thanks, dan begin ik eens even met 2 puntjes op 't begin! Maar word je niet steeds vager als je bij pakt? Bij pillen is het zo, op het begin maakt het niet zo heel veel uit hoeveel ik pak maar zodra ik bijpak word ik super vaag.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je het alleen voor de energie doet dan neem je aan het begin 3 of 4 puntjes en pak je om de 1 a 2 uren een puntje bij.Besluit je harder te willen gaan dan neem je inderdaad gewoon wat meer.
Bij snuiven komen de effecten na 3-4 minuten al aan dus doseren is heel makkelijk.
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Thanks, ben erg benieuwd. Wel eens één puntje gehad toen ik zat was, moet wel zeggen dat je dan opeens een stuk nuchterder bent.
r
rr00Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Verwachtingspatronen spelen ook een erg grote rol, dat gevoel krijg ik steeds meer. Hoe langer de pauze, hoe meer je er van verwacht, hoe meer het eigenlijk alleen maar kan tegenvallen.

Denk dat het belangrijkste is ook (gelijkwaardige) voldoening halen uit andere dingen in je leven.

Los van de heerlijke high zet het je wel aan het denken trouwens zo, xtc.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja, het is over.. en al stop je een jaar, het komt niet meer zo terug als de eerste 3x..
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zo te horen spreek je uit ervaring? Zou je je eigen beleving eens willen vertellen, ben benieuwd.
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Misschien dat je wel eens gelijk kan hebben.

Ik bedacht me net dat ik de laatste 2x dat ik X gebruikte, een erg onwennig gevoel kreeg. Ik ging veel nadenken over van alles, en ik had daarbij een ontzettend gevoel van heimwee. Geen idee waar dat vandaan kwam? Het verpestte in ieder geval wel voor een tijdje het feest!
r
rr00Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Harderstyles zei:
Misschien dat je wel eens gelijk kan hebben.

Ik bedacht me net dat ik de laatste 2x dat ik X gebruikte, een erg onwennig gevoel kreeg. Ik ging veel nadenken over van alles, en ik had daarbij een ontzettend gevoel van heimwee. Geen idee waar dat vandaan kwam? Het verpestte in ieder geval wel voor een tijdje het feest!
Klik om te vergroten...

Hoog gedoseerd toen aan het begin, of rustig begonnen?
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#11
Harderstyles zei:
Zo te horen spreek je uit ervaring? Zou je je eigen beleving eens willen vertellen, ben benieuwd.
Klik om te vergroten...

Het verliefde gevoel gaat weg en zal nooit meer zo terug komen als de eerste keren, ook niet als je een jaar geen MDMA neemt. Ik heb vroeger veel MDMA genomen, nu nog 1 a 2 keer per jaar.

Wat wel leuk is LSD en MDMA combineren. Je moet wel iets meer MDMA nemen om effect te krijgen, maar het is oh zo lekker.
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#12
rr00 zei:
Harderstyles zei:
Misschien dat je wel eens gelijk kan hebben.

Ik bedacht me net dat ik de laatste 2x dat ik X gebruikte, een erg onwennig gevoel kreeg. Ik ging veel nadenken over van alles, en ik had daarbij een ontzettend gevoel van heimwee. Geen idee waar dat vandaan kwam? Het verpestte in ieder geval wel voor een tijdje het feest!
Klik om te vergroten...

Hoog gedoseerd toen aan het begin, of rustig begonnen?
Klik om te vergroten...

Wel redelijk hoog gedoseerd, ik schat zo'n 120 mg in 1x.
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tripper zei:
Harderstyles zei:
Zo te horen spreek je uit ervaring? Zou je je eigen beleving eens willen vertellen, ben benieuwd.
Klik om te vergroten...

Het verliefde gevoel gaat weg en zal nooit meer zo terug komen als de eerste keren, ook niet als je een jaar geen MDMA neemt. Ik heb vroeger veel MDMA genomen, nu nog 1 a 2 keer per jaar.

Wat wel leuk is LSD en MDMA combineren. Je moet wel iets meer MDMA nemen om effect te krijgen, maar het is oh zo lekker.
Klik om te vergroten...

Heb een tijdje geleden truffels geprobeerd en schrok toen van de hevigheid van de trip, dus ben een beetje huiverig voor LSD :P
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tripper zei:
Het verliefde gevoel gaat weg en zal nooit meer zo terug komen als de eerste keren, ook niet als je een jaar geen MDMA neemt. Ik heb vroeger veel MDMA genomen, nu nog 1 a 2 keer per jaar.
Klik om te vergroten...

Mijn eerste echte pauze van 9 maanden nam ik toen MDMA voor mij alleen nog maar 'vaag' was, maar na die 9 maanden kwam het echte MDMA gevoel gewoon weer terug.

Als je het niet te gek hebt gemaakt in je leven denk ik dat het nog wel terug komt hoor.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#15
Chris Pontius zei:
Tripper zei:
Het verliefde gevoel gaat weg en zal nooit meer zo terug komen als de eerste keren, ook niet als je een jaar geen MDMA neemt. Ik heb vroeger veel MDMA genomen, nu nog 1 a 2 keer per jaar.
Klik om te vergroten...

Mijn eerste echte pauze van 9 maanden nam ik toen MDMA voor mij alleen nog maar 'vaag' was, maar na die 9 maanden kwam het echte MDMA gevoel gewoon weer terug.

Als je het niet te gek hebt gemaakt in je leven denk ik dat het nog wel terug komt hoor.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat het ook de impact is van voor de eerste keren XTC dat alles zo mooi is en iedereen zo aardig.
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vroeger ontelbare zalige love effecten gehad, maar met de tijd, zijn precies de pillen minder en minder geworden, met als absoluut minpunt mcpp pillen, en sindsdien denk ik 5x na als ik nog eens wil doen. Heb het het voorbije jaar, mss maar 2, 3 keer gebruikt.

Veel beter dan vroeger, want dat waren altijd minstens 5 pillen, elk weekend. Ookal zijn het goeie pillen, je hebt idd dat love effect niet meer..

enige wat je kan doen is stoppen. en dan net zoals mij na een jaar niks gebruikt te hebben, 1 rode dollar pakken, die pil kwam gewoon in 1x op, zonder neveneffect, typisch xtc gevoel
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Thanks voor al jullie reacties, ik ga nu gewoon een tijdje zonder pillen feesten!
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb zojuist iets ontdekt. Die laatste pil die ik heb gehad, was maar 120 mg, dus driekwart daarvan was 90 mg. Als ik dus al enige tolerantie heb vind ik 't niet gek dat ik daar niks van voel. Dus, op Q-Base, dosis verhogen om te kijken of 't nu WEL werkt?(lees: 140mg)
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoe zwaar ben je? Als je rond de 75 kg bent zou je er wel flink wat van moeten voelen hoor.
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Je slaat de spijker op z'n kop, weeg 75 kilo. Had, toen ik voor de 1e keer gebruikte pillen van rond de 80, daar moest ik er ook 1,5 van pakken voordat ik wat voelde (1e keer x ooit). Dus 140 mg proberen denk je?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."