#1
Gewoon zelf proberen dan zie je vanzelf wel wanneer je strak genoeg staat. Een overdosis krijg je niet zo snel voor mekaar.

Harderstyles zei:Misschien dat je wel eens gelijk kan hebben.
Ik bedacht me net dat ik de laatste 2x dat ik X gebruikte, een erg onwennig gevoel kreeg. Ik ging veel nadenken over van alles, en ik had daarbij een ontzettend gevoel van heimwee. Geen idee waar dat vandaan kwam? Het verpestte in ieder geval wel voor een tijdje het feest!
Harderstyles zei:Zo te horen spreek je uit ervaring? Zou je je eigen beleving eens willen vertellen, ben benieuwd.
rr00 zei:Harderstyles zei:Misschien dat je wel eens gelijk kan hebben.
Ik bedacht me net dat ik de laatste 2x dat ik X gebruikte, een erg onwennig gevoel kreeg. Ik ging veel nadenken over van alles, en ik had daarbij een ontzettend gevoel van heimwee. Geen idee waar dat vandaan kwam? Het verpestte in ieder geval wel voor een tijdje het feest!
Hoog gedoseerd toen aan het begin, of rustig begonnen?
Tripper zei:Harderstyles zei:Zo te horen spreek je uit ervaring? Zou je je eigen beleving eens willen vertellen, ben benieuwd.
Het verliefde gevoel gaat weg en zal nooit meer zo terug komen als de eerste keren, ook niet als je een jaar geen MDMA neemt. Ik heb vroeger veel MDMA genomen, nu nog 1 a 2 keer per jaar.
Wat wel leuk is LSD en MDMA combineren. Je moet wel iets meer MDMA nemen om effect te krijgen, maar het is oh zo lekker.
Tripper zei:Het verliefde gevoel gaat weg en zal nooit meer zo terug komen als de eerste keren, ook niet als je een jaar geen MDMA neemt. Ik heb vroeger veel MDMA genomen, nu nog 1 a 2 keer per jaar.
Chris Pontius zei:Tripper zei:Het verliefde gevoel gaat weg en zal nooit meer zo terug komen als de eerste keren, ook niet als je een jaar geen MDMA neemt. Ik heb vroeger veel MDMA genomen, nu nog 1 a 2 keer per jaar.
Mijn eerste echte pauze van 9 maanden nam ik toen MDMA voor mij alleen nog maar 'vaag' was, maar na die 9 maanden kwam het echte MDMA gevoel gewoon weer terug.
Als je het niet te gek hebt gemaakt in je leven denk ik dat het nog wel terug komt hoor.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."