Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC alleen en buiten

XTC alleen en buiten

17 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
JanJaap88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik wil weer eens een keer xtc doen maar al mijn vrienden die doen dat niet meer. mijn laatste keer was 3 jaar geleden. nu was ik van plan om het alleen buiten te doen een dezer dagen (ik woon nog bij ouders). heeft iemand hier ervaring mee? is het leuk of juist saai? en zou er iets fout kunnen gaan?
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Doe het dan niet. Goede kans dat je euforisch naar huis rent en daar je ouders gaat knuffelen omdat je zoveel van ze houdt. In je eentje XTC doen ga je waarschijnlijk niet lang volhouden.
J
JanJaap88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Einstein zei:
Doe het dan niet. Goede kans dat je euforisch naar huis rent en daar je ouders gaat knuffelen omdat je zoveel van ze houdt. In je eentje XTC doen ga je waarschijnlijk niet lang volhouden.
Klik om te vergroten...

ja okay daarom wacht ik ook tot mijn ouders slapen want ze gaan toch altijd vroeg slapen
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou het niet zo spannend vinden denk ik, in mijn eentje. Ken je helemaal niemand die gezellig mee wilt doen?!
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#5
lijkt me echt 10x niks, zoek een mooi feestje en doe het daar ofzo?
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Waarom zou je uberhaupt met dit kut weer naar buiten willen?
S
Scooby-DooLid
01-01-2024, 00:00
#7
Buiten in de kou, dat lijkt me niet echt leuk. Dan kan je nog beter alleen naar een leuk feest gaan en het daar doen. Maar het leukste is om het met je vrienden te doen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Inderdaad. Gewoon doen. En bevalt het niet? Niet meer doen.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Muziekje op, niet te veel nemen en lekker buiten wandelen.

Kan best hoor.
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Je kan het toch ook met je vrienden doen terwijl zij niet gebruiken? Dan kun je tenminste wel van het sociale aspect van XTC genieten en je hebt er in principe ook geen last van dat zij het niet gebruiken.
J
JanJaap88Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja ik wil het juist in kutweer doen omdat ik dat vroeger ook altijd dee. Ik vind spacend de "winter"nachten ook veel chiller dan de zomernachten. Ik denk inderdaad dat ik gewoon een halve neem en lekker met een muziekje ga wandelen, dan zie ik de rest wel aan :)

En ik ken echt helemaal niemand meer die ook dit soort dingen doet. Ben out of die wereld geraakt om het zo maar te zeggen :wink:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Waar woon je, ik zit met hetzelfde probleem haha :P Dus als je nog iemand zoekt :wave:
J
JanJaap88Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ja ik zou dat wel willen maar de vrienden die ik tegenwoordig heb moeten niets daarvan afweten helaas (of miss beter voor mij :tongueout:). ik ga straks gewoon een halve doen denk. ik woon in regio beverwijk btw, dus als je hier over 1.5 uur bent ... :tongueout:
b
brick_topLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hehe, succes dude.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Succes, ik hoop voor je dat je naar binnen kan gaan als je het buiten niet meer leuk vindt...
L
LwbnjioLid
01-01-2024, 00:00
#16
En hoe was het?? :)
J
JanJaap88Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Het was leuk hoor, ben toch wel blij dat ik het heb gedaan :tongueout: Ik ging buiten lopen en steeds gingen allemaal katten mij volgen en ik kon ze ook lekker knuffelen :flushed:
En na 2 uurtjes had ik het wel gezien buiten en toen heb ik dik lange gesprekken op msn gehad met mensen uit amerika :tongueout: En ik ben pas net wakker geworden :rolleyes:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Haha, nou klinkt geslaagd inderdaad!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."