Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja ik zou dat wel willen maar de vrienden die ik tegenwoordig heb moeten niets daarvan afweten helaas (of miss beter voor mij ). ik ga straks gewoon een halve doen denk. ik woon in regio beverwijk btw, dus als je hier over 1.5 uur bent ..."
"Het was leuk hoor, ben toch wel blij dat ik het heb gedaan Ik ging buiten lopen en steeds gingen allemaal katten mij volgen en ik kon ze ook lekker knuffelen En na 2 uurtjes had ik het wel gezien buiten en toen heb ik dik lange gesprekken op msn gehad met mensen uit amerika En ik ben pas net wakker geworden"
"ik wil weer eens een keer xtc doen maar al mijn vrienden die doen dat niet meer. mijn laatste keer was 3 jaar geleden. nu was ik van plan om het alleen buiten te doen een dezer dagen (ik woon nog bij ouders). heeft iemand hier ervaring mee? is het leuk of juist saai? en zou er iets fout kunnen gaan?"
"Einstein zei: Doe het dan niet. Goede kans dat je euforisch naar huis rent en daar je ouders gaat knuffelen omdat je zoveel van ze houdt. In je eentje XTC doen ga je waarschijnlijk niet lang volhouden. Klik om te vergroten... ja okay daarom wacht ik ook tot mijn ouders slapen want ze gaan toch altijd vroeg slapen"
"Ja ik wil het juist in kutweer doen omdat ik dat vroeger ook altijd dee. Ik vind spacend de "winter"nachten ook veel chiller dan de zomernachten. Ik denk inderdaad dat ik gewoon een halve neem en lekker met een muziekje ga wandelen, dan zie ik de rest wel aan En ik ken echt helemaal niemand meer die ook dit soort dingen doet. Ben out of die wereld geraakt om het zo maar te zeggen"