het is je middelvinger, trek 'm uit me reet! dan ben ik weer beter![:wink:]()
ps. fuck jullie grappig eindelijk word t leuk hier !![:grin:]()
ps. fuck jullie grappig eindelijk word t leuk hier !
Wat dan?nadje zei:mensen ik weet wat het is en het is zeker niks van wat jullie zeggen![]()
nadje zei:het is je middelvinger, trek 'm uit me reet! dan ben ik weer beter
ps. fuck jullie grappig eindelijk word t leuk hier !![]()
verneukeratief/SimBeSim zei:Dus hier zijn de mogelijkheden:
1.) voor nog geen 3 duizend euro 2,999 is Sim bereid te proberen iemands piemel
zijn best te doen om af te pijpen (met kontdom)
2.) voor nog geen 5 duizend euro 4,999 is Sim bereid te hetzelfde te doen maar dan
zonder kontdom
3.) voor nog geen 10 duizend euro 9,999 is Sim bereid te zijn maagdelijke kontje
beschikbaar te stellen voor getikte geneuk (met kontdom)
4.) voor nog geen 15 duizend euro 14,999 is Sim bereid te hetzelfde te doen maar dan
zonder kontdom
5.) voor nog geen 50 duizend euro 49,999 is Sim bereid te te doen alsof het lekker is
om onder gepist te worden en wie dat vind geil heeft nu kans om goedkoop te zijn
6.) voor nog geen 100 duizend euro 99,999 is Sim bereid te hetzelfde maar dan zwaarder
werk en zal lief glimlachen als iemand op hem schijt
Dat is het op dit moment en let wel op: alles zal gefilmd worden en zullen misschien
de prijzen omhoog gaan of omlaag als het nodig is. Jij mag wel anoniem in beeld.
Wees dus snel want op is top en top is kop en hier is kop volledig stop
luchtigtoetje zei:Mijn 1e keer was een HELE pil (dus geen 3 kwart, geen halve, geen kwart, geen hele kwart, ook geen halve kwart maar een HELE) van140135mg en dat ging van een leien dakje.

Rabbithole zei:Beetje jammer, mensen dom noemen en dan zelf in iedere zin spelfouten maken.
luchtigtoetje zei:
nadje zei:duizeligheid na het hard gaan van xtc
nadje zei:heeft iemand hier ook last van duizeligheid die echt een paar dagen aanhoud?
DDeeJay zei:-en je had rommel...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."