Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagjee

Vraagjee

29 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
ScantraxxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo iedereen,

Onlangs ben ik aan een grammetje kristallen gekomen en ik vroeg me af; is dit normaal wat je ongeveer krijgt als een gr. ?
Heb nog nooit eerder kristallen gedaan maar weet wel hoe ik het moet doseren etc maar miss heeft iemand nog tips? :wink:
Wel ervaring met pillen, laatste x tijdens qlimax was echt geweldig :hearteyes: en ben van plan om tijdens hardbass weer goed te spacen :hearteyes:

Alvast bedanktt! :rolleyes:
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat is moeilijk te zeggen via een foto, we zien ook niet hoe dik het zakje is...
Ik vermoed dat het wel eerder tegen de 0.7 - 0.8 zal aanlopen, zoals wel vaker het geval is... Kan je echter al een leuke avond mee hebben :grin: (en meer dan 1)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Erm.. weeg het? Schaaltje kost geen drol en je hebt er altijd profijt van.
Het ziet er niet als veel uit in ieder geval.
S
ScantraxxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Chris Pontius zei:
Erm.. weeg het? Schaaltje kost geen drol en je hebt er altijd profijt van.
Het ziet er niet als veel uit in ieder geval.
Klik om te vergroten...

Ok ok enig idee waar ik die kan halen?

& Is het handig om het fijn te stampen voordat ik het in een vloeitje vouw of in een cap douw ?

Thanks :wink:
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#5
Scantraxx zei:
& Is het handig om het fijn te stampen voordat ik het in een vloeitje vouw of in een cap douw ?

Thanks :wink:
Klik om te vergroten...

Om te doseren is het altijd handiger. Of het ook beter is om te droppen weet ik niet, ik gooi dat altijd in wat water en drink dat dan op.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kleine MDMA kristallen wegen vaak meer dan je denkt, ik heb me daar al vaker over verbaasd. Gewoon wegen dus. :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Scantraxx zei:
Chris Pontius zei:
Erm.. weeg het? Schaaltje kost geen drol en je hebt er altijd profijt van.
Het ziet er niet als veel uit in ieder geval.
Klik om te vergroten...

Ok ok enig idee waar ik die kan halen?

& Is het handig om het fijn te stampen voordat ik het in een vloeitje vouw of in een cap douw ?

Thanks :wink:
Klik om te vergroten...

Ik heb helaas geen link voor je, maar een beetje googlen zou genoeg moeten zijn.
Voor 15/20 euro kun je een goede kopen.
w
wapinhetweekendLid
01-01-2024, 00:00
#8
landtek.nl 15E voor 0.01 schaaltje, dealextreme.com 20$ voor 0.0001 mg schaaltje :wink:
S
ScantraxxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sublimo zei:
Kleine MDMA kristallen wegen vaak meer dan je denkt, ik heb me daar al vaker over verbaasd. Gewoon wegen dus. :)
Klik om te vergroten...

Ben van plan morge f langs het testcentrum te gaan na school, weetje of het daar ook gewogen kan worden ?
Anders toch maar f zon weegschaaltje aanschaffen :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Scantraxx zei:
Sublimo zei:
Kleine MDMA kristallen wegen vaak meer dan je denkt, ik heb me daar al vaker over verbaasd. Gewoon wegen dus. :)
Klik om te vergroten...

Ben van plan morge f langs het testcentrum te gaan na school, weetje of het daar ook gewogen kan worden ?
Anders toch maar f zon weegschaaltje aanschaffen :)
Klik om te vergroten...

Ik denk niet dat ze daar voor jou gaan wegen hoor. :P
S
ScantraxxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sublimo zei:
Scantraxx zei:
Sublimo zei:
Kleine MDMA kristallen wegen vaak meer dan je denkt, ik heb me daar al vaker over verbaasd. Gewoon wegen dus. :)
Klik om te vergroten...

Ben van plan morge f langs het testcentrum te gaan na school, weetje of het daar ook gewogen kan worden ?
Anders toch maar f zon weegschaaltje aanschaffen :)
Klik om te vergroten...

Ik denk niet dat ze daar voor jou gaan wegen hoor. :P
Klik om te vergroten...

Nja ik ga het laten testen en ik dacht miss als ik dan toch langskom als klant kunnen ze het ook wel f op de weegschaal leggen :wink:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Scantraxx zei:
Nja ik ga het laten testen en ik dacht miss als ik dan toch langskom als klant kunnen ze het ook wel f op de weegschaal leggen :wink:
Klik om te vergroten...

Koop gewoon een weegschaal, die heb je ook nog nodig voor te doseren. :P
d
darksoul001Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik had wel wat meer kristalletjes die ene keer dat ik het kocht en was ook 1g
kunnen natuurlijk wel dikker/dunner zijn geweest
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sublimo zei:
Kleine MDMA kristallen wegen vaak meer dan je denkt, ik heb me daar al vaker over verbaasd. Gewoon wegen dus. :)
Klik om te vergroten...

Eerste reactie is altijd: pff ik lig erop
Tweede reactie: hmmz misschien valt het wel mee
Reactie tijdens het verdelen van de dosis: :rock:
S
ScantraxxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tomaat zei:
Sublimo zei:
Kleine MDMA kristallen wegen vaak meer dan je denkt, ik heb me daar al vaker over verbaasd. Gewoon wegen dus. :)
Klik om te vergroten...

Eerste reactie is altijd: pff ik lig erop
Tweede reactie: hmmz misschien valt het wel mee
Reactie tijdens het verdelen van de dosis: :rock:
Klik om te vergroten...

Zal waars wel aan mij liggen, maar wat bedoel je preciess? haha :flushed:
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Chris Pontius zei:
Scantraxx zei:
Chris Pontius zei:
Erm.. weeg het? Schaaltje kost geen drol en je hebt er altijd profijt van.
Het ziet er niet als veel uit in ieder geval.
Klik om te vergroten...

Ok ok enig idee waar ik die kan halen?

& Is het handig om het fijn te stampen voordat ik het in een vloeitje vouw of in een cap douw ?

Thanks :wink:
Klik om te vergroten...

Ik heb helaas geen link voor je, maar een beetje googlen zou genoeg moeten zijn.
Voor 15/20 euro kun je een goede kopen.
Klik om te vergroten...

Toevallig heb ik in het verleden ook al eens zo'n vraag gesteld en ben toen terecht gekomen bij:

http://www.weegschaalboer.nl/

en daar heb ik toen een weegschaal besteld
- Capaciteit 100 g
- Weegt in stappen van 0.01g

Direct linky: http://www.weegschaalboer.nl/proscale-l ... p-422.html
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#17
Scantraxx zei:
Tomaat zei:
Sublimo zei:
Kleine MDMA kristallen wegen vaak meer dan je denkt, ik heb me daar al vaker over verbaasd. Gewoon wegen dus. :)
Klik om te vergroten...

Eerste reactie is altijd: pff ik lig erop
Tweede reactie: hmmz misschien valt het wel mee
Reactie tijdens het verdelen van de dosis: :rock:
Klik om te vergroten...

Zal waars wel aan mij liggen, maar wat bedoel je preciess? haha :flushed:
Klik om te vergroten...

Ik bedoel ermee wat Sublimo zegt. Het ziet er weinig uit, maar meestal valt het wel mee.
Wil je zeker weten? Wegen!
S
ScantraxxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Haha ok zon manier :P

Vandaag trouwens naar 't testcentrum geweest en het laten testen, met als conclusie dat er mdma inzit, ze hadden geen weegschaaltje dus kga er maar een aanschaffen anders gaat 't waars niet goedkomen met doseren :P :wink:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#19
op www.large-online.nl hebben ze ook wel weegschaaltjes :)
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#20
Scantraxx zei:
Haha ok zon manier :P

Vandaag trouwens naar 't testcentrum geweest en het laten testen, met als conclusie dat er mdma inzit, ze hadden geen weegschaaltje dus kga er maar een aanschaffen anders gaat 't waars niet goedkomen met doseren :P :wink:
Klik om te vergroten...

Het is inderdaad altijd beter om af te wegen, maar zelf doe ik dat nooit.
Begin gewoon met wat je hebt op een bord/schaal te gooien. Verdeel dat in 2 gelijke beetjes. Hou daarbij rekening met de grootte van eventuele klonters, gruis etc. De helft in gewicht is nooit de helft op zicht, tenzij het allemaal gruis is natuurlijk, maar dat is hier niet het geval.
Zo verdeel je je hoopjes alsmaar verder in 2. Probeer nooit om in 1 keer bijvoorbeeld 5 gelijke stukken te verdelen, dat lukt je nooit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."