#1
Hallo iedereen,
Onlangs ben ik aan een grammetje kristallen gekomen en ik vroeg me af; is dit normaal wat je ongeveer krijgt als een gr. ?
Heb nog nooit eerder kristallen gedaan maar weet wel hoe ik het moet doseren etc maar miss heeft iemand nog tips?![:wink:]()
Wel ervaring met pillen, laatste x tijdens qlimax was echt geweldig
en ben van plan om tijdens hardbass weer goed te spacen ![:hearteyes:]()
Alvast bedanktt!
Onlangs ben ik aan een grammetje kristallen gekomen en ik vroeg me af; is dit normaal wat je ongeveer krijgt als een gr. ?
Heb nog nooit eerder kristallen gedaan maar weet wel hoe ik het moet doseren etc maar miss heeft iemand nog tips?
Wel ervaring met pillen, laatste x tijdens qlimax was echt geweldig
Alvast bedanktt!

