Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben aan het overwegen om (eenmalig) twee keer op korte tijd (2 weken) een pilletje te nemen. Dit omdat er dan 2 grote feesten achter elkaar zijn, waar ik het liefst wel wat wil gaan gebruiken. Kan gewoon niet kiezen op welke..Tot zo ver deed ik nooit aan het kort op elkaar gebruiken van X, het is tegen die tijd, dat het eerste feest is 9 weken geleden dat ik voor het laatst X gebruikt heb. Dit was overigens mijn eerste keer X. Dat ik op het tweede feest iets meer nodig ga hebben om het gewenste effect te halen lijkt mij een feit? Maar kunnen er ook nadelige gevolgen zijn bij het twee maal gebruiken op twee weken? Dan denk ik aan een mogelijke harder dipje, of een verzwakt effect tijdens de tweede keer?"
"@TRAVOLTA / Fresh Mijne zijn getest op 160-180 Mg, ook niet al te licht dus. Maar ik werk met halfjes, en ga normaal gezien maximaal 3 halfjes pakken. Pak pas op zijn minst rond 12 het eerste halfje, en moet dan tot 7 uur door. Dus dat moet wel lukken met die dosering normaal :P Op het 2e feestje (exact 1 week later) denken jullie dus dat ik niet meer moet gebruiken om het lekkerste er uit te kunnen halen? Voor de rest ga ik zelf wel kunnen inschatten hoe het staat met mijn serotonine reserves na de eerste keer. En als dat goed zit ga ik ook gewoon voor de tweede keer, de week erna dus. Bij mijn eerste keer, 9 weken terug had ik opzich wel een redelijk dipje te pakken. Voelde de dag erna nog helemaal niets. Maar maandag en dinsdag voelde ik me toch best wel down en kon maar heel weinig concentratie opbrengen op school. Even iets off topic: Nog tips om dat dipje wat minder erg te maken voor de volgende keer? :P"
"Zelf werk ik het liefst met halfjes. Maar ook omdat ik het pas een keer eerder gebruikt heb. Ben dus nog wat voorzichtig. Maar toch wil ik wel het beste er uit kunnen halen, sommige vertellen me dat ik daarvoor beter gewoon een hele kan droppen. Wat denken jullie daarvan?"
"Ben van plan om deze zaterdag op 5 Years Bassevents voor het eerst te gaan proberen, (oranje kersjes) heb ze inmiddels ook binnen van een maat Ik ben 17 jaar. Maar wil nog een ding weten omdat ik een kuur van medicijnen heb (Roaccutane dosering is 20mg) wist al dat medicijngebruik en XTC niet erg bevorderlijk zijn, maar risico's heb ik nooit echt bij nagedacht omdat het me allemaal wel mee leek vallen. Maar na wat research op google schijnt dat mijn kuur redelijk agressief is, al is de dosering van 20mg middelmatig, en in combinatie met mdma word het afgeraden.. Natuurlijk wordt het afgeraden, ze raden zelfs alcoholgebruik af met mijn kuur.. Maar goed, ik weet niet echt helemaal zeker wat ik nu moet doen, iemand toevallig ook ervaring met die kuur in combinatie MDMA? Of anders weet of ik de oranje kersjes zonder al te serieuze risico's kan gebruiken zaterdag? Gisteravond me laatste gepakt en tot die tijd stop ik met ze te slikken, zodat er wat uit me bloed is van dat spul in Roaccutane.. (Al schijnt dat er minimaal 6 dagen nodig zijn omdat totaal uit je bloed te krijgen) Als ik het ga doen, ga ik 2 halfjes nemen , zal bij elkaar zo een 110 mg zijn in totaal. Zeer gering dus. Morgenavond is het feest dus, ik ben erg nieuwsgierig en er wel goed genoeg op voorbereid nu denk ik, zou het op zich graag willen proberen morgen. Maar dan wel met een gevoel dat het normaal goed moet komen ook door mijn medicijnen. Zou graag z.s.m. een advies zien Thanks alvast!"
"Sublimo zei: Roaccutane is al erg zwaar voor je lever. Niet doen. Klik om te vergroten... Veranderd de zaak ook niet als ik er 2 dagen mee gestopt ben, dus al een deel van dat stof uit me bloed is? En maar erg gering ga gebruiken, 2 halfjes > 110 mg op een hele nacht?"
"weyoun22 zei: Nee je moet echt even wachten tot de kuur voorbij is. Ik herinner me tijdens mijn kuur nog dat ik 1 avond mijn capsules niet nam en 4 biertjes dronk. De volgende dag voelde ik me net zo slecht alsof ik de hele avond gezopen zou hebben. Je lever staat ernstig onder stress tijdens de kuur en kan moeilijk klappen incasseren. Klik om te vergroten... Ja schijnt dat je er sneller zat van wordt, heb ook een paar keer tijdens me kuur aardig wat gedronken maar voelde me niet sneller zat, of de volgende dag slechter als normaal. Maar thanks voor je advies in ieder geval. Sublimo zei: Wesleyyy zei: Sublimo zei: Roaccutane is al erg zwaar voor je lever. Niet doen. Klik om te vergroten... Veranderd de zaak ook niet als ik er 2 dagen mee gestopt ben, dus al een deel van dat stof uit me bloed is? En maar erg gering ga gebruiken, 2 halfjes > 110 mg op een hele nacht? Klik om te vergroten... Ik heb er geen idee van eerlijk gezegd. Maar ik zou het je nog steeds niet aanraden. Klik om te vergroten... Oké , dank je wel voor je snelle reactie. Nog andere mensen die me wat meer kunnen vertellen?"
"Drientje zei: Gebruik Roaccutane niet wanneer: # wanneer u aanleg hebt voor depressie. Roaccutane is in verband gebracht met depressie, psychose en in zeldzame gevallen met poging tot zelfmoord. Vooral als u eerder depressief bent geweest, moet u hiermee rekening houden. Indien u zich depressief gaat voelen, moet u uw dokter hiervan in kennis te stellen zodat u hiervoor behandeld kunt worden als dat noodzakelijk is. # wanneer u de zogenaamde minipil (een anticonceptiepil met alleen een lage hoeveelheid progesteron) gebruikt (zie ook bij Gebruik van Roaccutane in combinatie met andere geneesmiddelen) # wanneer uw huid of ogen geel verkleuren en/of wanneer uw urine donker verkleurt. # wanneer uw nieren niet goed werken. Het kan zijn dat u dan met een lagere dosis moet beginnen. # wanneer u last krijgt van spierpijn en/of gewrichtspijn. # Raadpleeg uw dokter indien één van de bovenstaande waarschuwingen voor u van toepassing is of in het verleden is geweest. Klinkt in geen geval als iets wat je wilt combineren met MDMA. Gast, bewaar je xtc lekker voor als je verder geen medicatie gebruikt. Heb jezelf lief. Klik om te vergroten... De bijsluiter heb ik ook globaal doorgelezen, maar wat hebben die bovenstaande dingen in je post met MDMA te maken, zie niets staan over combinatie met drugs en me medicatie ? Maar goed, ik denk dat ik er wel uit ben, eerst vertelde kennissen mij dat het wel kon zonder al te veel verhoogd risico , vooral door het erg geringe gebruik van MDMA in die nacht. Was van plan om het echt te gaan proberen morgenavond, maar wilde nog een keer een zekerheid dus het daarom maar hier nog eens nagevraagd. Maar ik ga het zekere voor het onzekere dan uiteindelijk toch nemen, en het waarschijnlijk laten tot me kuur voorbij is. Als andere nog een reactie hebben op me topic, reageer dan alsnog als je wilt"
"pascal828 zei: Als je in de crash van de MDMA, een depressie, nog eens je kuur doet, lijkt dat mij niet goed. Klik om te vergroten... Nee, paar dagen erna zal ik het ook nog niet gaan gebruiken, gaat me vooral op het moment zelf van gebruiken in combinatie met mijn medicatie."
"Sublimo zei: Wesleyyy zei: pascal828 zei: Als je in de crash van de MDMA, een depressie, nog eens je kuur doet, lijkt dat mij niet goed. Klik om te vergroten... Nee, paar dagen erna zal ik het ook nog niet gaan gebruiken, gaat me vooral op het moment zelf van gebruiken in combinatie met mijn medicatie. Klik om te vergroten... Dan ook niet doen. Heb je wel een van de posts hier fatsoenlijk gelezen ? Klik om te vergroten... Tuurlijk wel, ik maak niet voor niets een topic aan de bedoeling is dat ik dan reacties krijg, en die vervolgens lees hé.."
"Sublimo zei: Wesleyyy zei: Tuurlijk wel, ik maak niet voor niets een topic aan de bedoeling is dat ik dan reacties krijg, en die vervolgens lees hé.. Klik om te vergroten... Dat begrijp ik ook wel. Maar ik krijg zo het idee dat je aan het wachten bent tot een iemand ja zegt. Er staat meer dan genoeg informatie hierboven om het niet te doen. Klik om te vergroten... Nee, ik zij ook paar posts hiervoor al dat ik er wel uit was en het zekere voor onzekere ga nemen Weet je wat het is, het is gewoon balen omdat ik er al een tijd naar uitkeek om te proberen morgenavond, en me sinds gister pas realiseer dat met mijn medicatie het misschien een onverstandige combinatie kan zijn, en wat blijkt :P Vandaar dat het misschien zo lijkt ja dat ik te veel doorvraag :P Maar goed gewoon even wachten tot die kuur voorbij is dan"