Opzich goed dat je er zo mee bezig bent allemaal, maar draaf je niet een beetje door?
Begrijp wel dat je het allemaal goed wilt doen enzo, maar wat boeien die vitaminepillen als je de échte pillen niet eens laat testen, ja sorry hoor
1. Doe relaxed
2. Laat die shit testen(!!)
3. Neem niet meer dan 100mg in één keer, liever zelfs rond de 80mg (?) Houd < 1,5mg p.kg aan.
4. Eet gewoon voldoende, niet minder als je normaal zou doen en zeker niet teveel.
5. Drink ook normale hoeveelheden frisdrank en wissel dit af met een glas water (max. 2 glazen per 90min. maar let op de omgeving (temperatuur etc.)
6. Slaap en rust voldoende uit voordat je wat gaat gebruiken! Lijkt onnozel, maar helpt écht!
Natuurlijk kun je er vitaminepillen bij slikken. Zowel ervoor als erna (dat laatste is ook erg belangrijk!!) Teveel heeft totaal geen nut, overdrijf het niet, dat is slecht voor je nieren, ook al plas je teveel aan vitamine C uit, het is wel een belasting voor je systeem.
Eet in iedergeval voldoende fruit
Zelf neem ik eigenlijk doorgaans dit:
http://www.azarius.nl/healthshop/after_party/prepare_and_repair/
Verbetert de gemoedstoestand en vermindert uitputting na het gebruik van XTC, cocaïne of alcohol. Beval verschillende vitaminen, 5-HTP en L-tryptofaan.
Of het 100% werkt is een 2e, maar toch heb ik er goede ervaringen mee
![:)]()