Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC Gebruik afgelopen weekend..

XTC Gebruik afgelopen weekend..

26 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PuffwipeLid
01-01-2024, 00:00
Hallo,

Ik ben een beginner als het gaat om xtc gebruik..
Nu hebben we dit weekend voor de 2e weekend pillen genomen..
De 1e pil was op vrijdagavond.. deze tripte ik er goed van (wit sterretje.)
Op Zaterdagavond dachten we er wel wat meer aan te kunnen.. zo hebben we versprijd over de avond zo'n 4 pillen gehad (niet slim merk ik nu wel). Van zondag tot maandag dachten we.. hmm miss werkt het nog.. maar tevergeefs het werkte niet meer.. Nu loop ik al 3 dagen met de klachen van schokken in mijn hoofd.. Heb ergens gelezen dat het door de serotonine komt.. Deze moet dan bij mij wel erg laag zijn want mijn maatje heeft er niet zo heel veel last van als mij!.. zit nu ook weer met shocks in me hoofd te typen...:P (Enigszins wel HEEEL VEEL lol gehad dit weekend.. Beetje dollen en dansen in cafe :grin:)

Iemand enige raad/ verdere ervaringen met deze pillen?

Greetz :>
w
wapke2Lid
hallo allemaal ik ben iemand
en ik was dat weekend bij hem
en ik heb hem fout zien gaan ikzelf trouwens ook een klein beetje :P:P
ik heb geen schoks omdat ik me wel kon gedragen en er steeds maar 1tje nam
dus wat leren we hier van niet teveel nemen voor de eerste keer p.s luisteren naar mij :P
P
PuffwipeLid