Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC Gebruik afgelopen weekend..

XTC Gebruik afgelopen weekend..

26 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PuffwipeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ik ben een beginner als het gaat om xtc gebruik..
Nu hebben we dit weekend voor de 2e weekend pillen genomen..
De 1e pil was op vrijdagavond.. deze tripte ik er goed van (wit sterretje.)
Op Zaterdagavond dachten we er wel wat meer aan te kunnen.. zo hebben we versprijd over de avond zo'n 4 pillen gehad (niet slim merk ik nu wel). Van zondag tot maandag dachten we.. hmm miss werkt het nog.. maar tevergeefs het werkte niet meer.. Nu loop ik al 3 dagen met de klachen van schokken in mijn hoofd.. Heb ergens gelezen dat het door de serotonine komt.. Deze moet dan bij mij wel erg laag zijn want mijn maatje heeft er niet zo heel veel last van als mij!.. zit nu ook weer met shocks in me hoofd te typen...:P (Enigszins wel HEEEL VEEL lol gehad dit weekend.. Beetje dollen en dansen in cafe :grin:)

Iemand enige raad/ verdere ervaringen met deze pillen?

Greetz :>
w
wapke2Lid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo allemaal ik ben iemand
en ik was dat weekend bij hem
en ik heb hem fout zien gaan ikzelf trouwens ook een klein beetje :P:P
ik heb geen schoks omdat ik me wel kon gedragen en er steeds maar 1tje nam
dus wat leren we hier van niet teveel nemen voor de eerste keer p.s luisteren naar mij :P
P
PuffwipeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Whuahaha dat is waar ook.. maar dat was niet dit weekend.. dat was vorige weekend toen we bij een kennis zaten.. voelde me al psygisch niet zo lekker.. maar dacht dat dit misschien zou helpen om me btr te voelen.. het bleek dus eventjes tegenstrijdig te werken.. daarna voelde ik me geweldig :grin::grin::grin:.. :hearteyes: :hearteyes: (dit was 2e x dat ik pilletje had genomen :P) nu wel spijt van dat ik laatste weekend zoveel heb genomen haha.. maarja spijt komt pas later :wave:
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je vriend heeft het antwoord al gegeven.En als je pech hebt ben je de magie nu kwijt :(
P
PuffwipeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hehe met alle geluk zijn we de magie niet kwijt geraakt :grin:..
waren 2 weken even overal mee gestopt.. en nu afgelopen weekend weer 1 sterretje gehad... Nou ik kan je vertellen.. Ik ging echt stuiterhard :rock: :rock: krijg nu verschillende soorten aangeboden.. Rode duiven, Blauwe Jumbo, Rode Dollar..

Iemand enige ervaring met deze 3?
R
RankoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zijn allemaal prima pillen. Maar ik zou maar ff rustig aan doen, want het kan ook voorkomen dat je de magie kwijtraakt, omdat je elke week 1 pil (of meer) neemt. Hou je gewoon aan de voorgeschreven rust van 6 weken. Lukt je dit niet, hou jezelf dan aan de 4 weken, maar ga zeker niet (vooral in het begin) niet om de week aan die shizzle :)
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#7
In het begin niet en aan het eind ook niet. Wees niet zo trots dat je al 2 weken rust hebt gehouden. Je moet je schamen dat je maar 2 weken rust hebt gehouden. tenminste dta vind ik en voor mij is de magic en mijn gezondheid belangrijk.
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tufnut zei:
In het begin niet en aan het eind ook niet. Wees niet zo trots dat je al 2 weken rust hebt gehouden. Je moet je schamen dat je maar 2 weken rust hebt gehouden. tenminste dta vind ik en voor mij is de magic en mijn gezondheid belangrijk.
Klik om te vergroten...
+1
MDMA is verslavend tot dat het zijn magie verliest .
Lees je eerst maar eens goed in op het forum
P
PuffwipeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kgeef jullie helemaal gelijk hoor :) we hebben ook afgesproken om gelijk sowieso 1,5 maand niet weer te doen.. zodat ons lichaam ook even kan rusten en we verslaving willen voorkomen.. Is het trouwens normaal dat ik 6 euro per pil betaal voor de blauwe jumbo?.. (gewoon een vraagje xD) ik wil namelijk niet veel te duur gaan betalen..:$

Edit:

Heeft iemand enige ervaring met paarse hartjes?.. ze worden best duur aangeboden.. maar wil eerst jullie mening er van horen :$..
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik kan niet voor jou dealer spreken maar ik betaalde nooit meer dan 4 a 5 euro per pil .Kristallen betaal ik tussen de 20 en 25.
Dat is hier de normale gang van zaken
P
PuffwipeLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik betaal 4 euro per pil :P
cristallen weet ik zo niet meer:P
dus het blijkt nog wel best mee te vallen volgens jou?

deze pillen wat ik nu heb: paarse hartjes.. zijn getest op een best hoge mdma gehalte :openmouth: maar weet zo niet meer hoeveel:P
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tja als ze zuiver en goed gevuld zijn.... wat is 6 euro dan?
kwaliteit gaat boven prijs imho
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tufnut zei:
Tja als ze zuiver en goed gevuld zijn.... wat is 6 euro dan?
kwaliteit gaat boven prijs imho
Klik om te vergroten...
+1
Maar wees wijs en laat je niet door mooie verhalen verleiden dat ze goed gevuld zijn en test er 1
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#14
trippelh zei:
Maar wees wijs en laat je niet door mooie verhalen verleiden dat ze goed gevuld zijn en test er 1
Klik om te vergroten...

+1 back at ya!
P
PuffwipeLid
01-01-2024, 00:00
#15
haha ik ga ze nog niet weer testen..
ben ff trug geweest en in de officiele testuitslag staat: 224mg MDMA :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
wil me eerst aan het termijn houden.. anders houd ik geen magie meer over :$ das zonde :(
nja volgens een kameraad.. die had er 1 vn me gekocht.. die zei dat het zn hardste tot nu toe was:P dus dat is wel een chill bericht.. maar we zien vanzelf wel over maandje ofzo..:)
S
SnackbekLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kijk jou gaan jonge ..

1x geprobeerd metteen zware hobby van gemaakt elke week pakke alles..

doe gewon chilll.. zoek moois fisje uit ga daar los en weer lekker paar maandjes chille en dan weer los
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#17
Puffwipe zei:
ben ff trug geweest en in de officiele testuitslag staat: 224mg
Klik om te vergroten...

Waar ben je terug geweest dan?
P
PartyHardLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tufnut zei:
Puffwipe zei:
ben ff trug geweest en in de officiele testuitslag staat: 224mg
Klik om te vergroten...

Waar ben je terug geweest dan?
Klik om te vergroten...

Ik denk (/hoop) bij het testcentrum in Enschede gezien dat het het dichtstbij is.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ben je er zelf geweest of niet?
b
breatheLid
01-01-2024, 00:00
#20
Puffwipe zei:
s het trouwens normaal dat ik 6 euro per pil betaal voor de blauwe jumbo?..
Klik om te vergroten...
Ik betaal meestal 4 euro voor een pilletje van rond de 180mg. Maar stel dat ik er 10 of 20 haal voor 3,5 of 3 euro. En voor kristalle 25-30 euro.
Ranko zei:
Zijn allemaal prima pillen. Maar ik zou maar ff rustig aan doen, want het kan ook voorkomen dat je de magie kwijtraakt, omdat je elke week 1 pil (of meer) neemt. Hou je gewoon aan de voorgeschreven rust van 6 weken. Lukt je dit niet, hou jezelf dan aan de 4 weken, maar ga zeker niet (vooral in het begin) niet om de week aan die shizzle :)
Klik om te vergroten...
Klopt, zeker als het zo in het begin gaat hoe gaat het dan over 3 maanden? Ik zelf deed het 2,5 maand na mijn 1e keer voor de 2e keer. Daarna 1,5 maand later weer en toen ging het allemaal als een sneltrein.. 1 maand na de 2e keer weer 3 weken daarna weer. Toen werd het november 2010, met een paar vrieden kristallen gehaald voor oud en nieuw. Voor oud en nieuw zeker 3 keer gedaan van eind november tot 31 dec dus, die avond weer, week daarna weer en zo ging het een tijdje door elke maand bijna 2 keer. Nu heb ik laats een record gehaald .. ( ik zeg het als of ik er trots op ben) De hele maand maart elk weekend maarja.. kmoet nu wel ff rustig aan gaan doen al zeg ik het zelf :openmouth: Tja pille vrete he.. Het gaat zo makkelijk misschien is dat mijn zwakke punt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."