Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWerking XTC versterken??

Werking XTC versterken??

27 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
2 maanden tussenhouden is inderdaad het bste..

alcohol is dom want dat verhoogt de kans op uitdrogen immens

er weinig voor eten is ook slecht want je hebt juist extra reserves nodig als je op e zit
N
NickLid
01-01-2024, 00:00
#2
fokker zei:
Als je 2 maanden ertussen houd is t, mits je goede pillen hebt, elke keer weer als de eerste, lekker hard, lekker spacig, en je kunt t gevoel zelf ver controlleren door middel van de muziek die je opzet vind ik.

Zet ik Enigma of lounge op ben ik lekker spacy

Zet ik wat hardere muziek op ben ik lekker strak

En vind ik t niet hard genoeg gaan pleur ik me er nog eentje mn gielis af :mrgreen:

Ga ik té hard neem ik lekker een J :smoke:

Loopt t uit de hand tot waar ik me niet prettig voel drink ik me een paar slokken jus d' orange, niet je strot af te krijgen maar t zuivert, dan pis je n paar keer en neemt t wat af.

Gaat t dan nóg niet lekker, en ik vind t op t randje van dat ik niet meer vertrouw kots ik alles eruit en zuip ik met n vies gezicht veel jus d' orange, zet ik me wat rustige lounge op en komt t wel goed. Zodra ik me wat rustiger voel en t weer vertrouw ga ik slapen en wordt wel weer wakker als t weer gaat :) Ik had dit nodig toen ik 23 pillen in totaal gevreten had binnen 24 uur en toen ben ik ook n paar dagen goed naar de klote geweest.

Vertrouw ik het echt echt echt echt niet dan bel ik wel iemand dat ze me naar een arts brengen, maar dit is nog nooit nodig geweest.
Klik om te vergroten...


23 pille!!!!! What the fuck man haha ,dat je dat heb
overleeft :rolleyes: :rolleyes:

indd fanta of jus de orange schijntet beste te zijn om te drinke he?
d
dennis87Lid
01-01-2024, 00:00
#3
euh, ik heb al veel pille gehad en euhm :) ik zoek terug oranje stierkopjes en groene vrijheidsbeeldjes, da zen de beste die ik ooit gehad heb!!!
die blauwe mitsu's zen ok wel goe tschent, ma kan er moeileker en moeileker aangerake :cry: :cry: alleen nog slechte pille en da wil ik ni dus n u pak ik speed, maar as het school terug begint wilek da nimer pakke want dan hebek zondag ni genoeg slaap om maandag terug in orde te zijn voor school, dan steek ik er nog te hard aan en voelek me rot! dus pfff
en vloeibare kan ik ook al ni meer aan gerake! :confused: kword er depri van!
en euhm... als ge da pilleke rapper wilt doen opkome => gewoon kapotbijte tot poeder en dan inslikke => werkt veel rapper maar duurt wel minder lang.... das het nadeel

grtz :grin:
f
fassixLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re:

Nick zei:
fokker zei:
Als je 2 maanden ertussen houd is t, mits je goede pillen hebt, elke keer weer als de eerste, lekker hard, lekker spacig, en je kunt t gevoel zelf ver controlleren door middel van de muziek die je opzet vind ik.

Zet ik Enigma of lounge op ben ik lekker spacy

Zet ik wat hardere muziek op ben ik lekker strak

En vind ik t niet hard genoeg gaan pleur ik me er nog eentje mn gielis af :mrgreen:

Ga ik té hard neem ik lekker een J :smoke:

Loopt t uit de hand tot waar ik me niet prettig voel drink ik me een paar slokken jus d' orange, niet je strot af te krijgen maar t zuivert, dan pis je n paar keer en neemt t wat af.

Gaat t dan nóg niet lekker, en ik vind t op t randje van dat ik niet meer vertrouw kots ik alles eruit en zuip ik met n vies gezicht veel jus d' orange, zet ik me wat rustige lounge op en komt t wel goed. Zodra ik me wat rustiger voel en t weer vertrouw ga ik slapen en wordt wel weer wakker als t weer gaat :) Ik had dit nodig toen ik 23 pillen in totaal gevreten had binnen 24 uur en toen ben ik ook n paar dagen goed naar de klote geweest.

Vertrouw ik het echt echt echt echt niet dan bel ik wel iemand dat ze me naar een arts brengen, maar dit is nog nooit nodig geweest.
Klik om te vergroten...


23 pille!!!!! What the fuck man haha ,dat je dat heb
overleeft :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Een vriend van mij pakkte er 48 op een avond :/
y
yesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een zeer goeie gedoseerde Pil innemen dan voel je zeker die Love Feeling althans welke ik heb wel.

:)
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ten eerst bump je een jarenoud topic en als je post al zou kloppen dan is het zo dat je vriend én kutpillen had én dat hij een debiel is. Jij trouwens ook dat je het gelooft en het hier nog neer gaat zetten ook. :wave:

Maar goed echt serieus neem ik je niet. Rot toch op naar je eigen land.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rot toch op naar je eigen land.
Klik om te vergroten...

Briljant!
*
*Puffa*Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Kapotbijten,
werkt vroeger en knalt harder.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."