Als je 2 maanden ertussen houd is t, mits je goede pillen hebt, elke keer weer als de eerste, lekker hard, lekker spacig, en je kunt t gevoel zelf ver controlleren door middel van de muziek die je opzet vind ik.
Zet ik Enigma of lounge op ben ik lekker spacy
Zet ik wat hardere muziek op ben ik lekker strak
En vind ik t niet hard genoeg gaan pleur ik me er nog eentje mn gielis af
Ga ik té hard neem ik lekker een J
Loopt t uit de hand tot waar ik me niet prettig voel drink ik me een paar slokken jus d' orange, niet je strot af te krijgen maar t zuivert, dan pis je n paar keer en neemt t wat af.
Gaat t dan nóg niet lekker, en ik vind t op t randje van dat ik niet meer vertrouw kots ik alles eruit en zuip ik met n vies gezicht veel jus d' orange, zet ik me wat rustige lounge op en komt t wel goed. Zodra ik me wat rustiger voel en t weer vertrouw ga ik slapen en wordt wel weer wakker als t weer gaat
![:)]()
Ik had dit nodig toen ik 23 pillen in totaal gevreten had binnen 24 uur en toen ben ik ook n paar dagen goed naar de klote geweest.
Vertrouw ik het echt echt echt echt niet dan bel ik wel iemand dat ze me naar een arts brengen, maar dit is nog nooit nodig geweest.