Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWerking XTC versterken??

Werking XTC versterken??

27 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
J
Jeroen151Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe kan ik de werking van XTC versterken?

Natuurlijk door meer pillen in één keer slikken dat is bekend.
en natuurlijk ligt het ook aan het soort pil

MAAR

Zijn er nog meer mogelijkheden, dingen die je kunt doen, om de werking van XTC te versterken!!!
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben je niet snel te vreden of hebbie slechte xtc?
F
FormshiftLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik las erges dat Chocola XTC bevorderd!
J
Jeroen151Lid
01-01-2024, 00:00
#4
haha

Ik ben niet snel te vreden denk ik :mrgreen:
A
Audio ScumLid
01-01-2024, 00:00
#5
Weet ff niet zo snel de naam maar in de smart shop verkopen ze pillen met serotine, werkt erg verserkend.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja After E

die kun je voor de xtc nemen en de dag erna kost maar 2.50 en volgens een vriend van me werkt het erg goed als je dat van te voren neemt het bevorderd geloof ik de toevoer van serotonine zodat als je een pil neemt er meer is om te space
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Chocola kan ik je afraden... je hart maakt al overtoeren als je goed op de pillen zit, chocola verhoogt je bloeddruk... do the math :wink:

Heb t 1 keer gedaan en zag mn aders n paar mm hoger liggen dan de rest van de huid van mn armen, en zag ze gewoon kloppen... kan niet gezond zijn volgens mij.
N
NickLid
01-01-2024, 00:00
#8
lolzz..wat ik doe om het te versterken is jezelf druk maken..beetje lopen..hard in je vuisten knijpen..je hele lichaam strekken enz.. dat helpt bij mij wel lkkr.. je voelt je gelijk helemaal....LOS... :grin:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nick zei:
lolzz..wat ik doe om het te versterken is jezelf druk maken..beetje lopen..hard in je vuisten knijpen..je hele lichaam strekken enz.. dat helpt bij mij wel lkkr.. je voelt je gelijk helemaal....LOS... :grin:
Klik om te vergroten...
:grin:
bij mij werkt het totaal andersom als ik mezelf druk maar hou ik mezelf wakker en uit de space als ik helemaal nergens mee meer mee bezig ben of aan denk ga ik het hardst
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wordt wel meer spazen dan ja :smoke:
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ik zoop vroeger altijd voor een feestje een goe fleske wijn, kdenk dat alcohol ervoor drinken het ook sterk beinvloed, e dikke joint roken als je de pil al 15-20 minuten binnenhebt
M
MarcelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Een goeie fles wijn is juist niet slim. Alcohol en mdma is geen goeie combie. Het effect werkt elkaar tegen: xtc is een upper en trippend (lichtjes) en alcohol is verdovend.

Daarnaast is het extra belastend voor je lichaam.

Voor mij is het effect het grootst als ik goed ben uitgerust, weinig in mijn maag heb en minimaal 2 maanden niet heb gebruikt. Daarnaast laat ik mijn pillen testen dus kan goed doseren en de goeie hoeveelheid pakken. Dan ga ik bijna altijd lekker hard!
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#13
jah wel logisch dat je hard gaat als je elke keer twee maanden tussen laat, meestal is er van mij 1week of 2weken tussen. Het is toch raar, meestal als ek dronke ben en dan x gebruik ga ik veel harder gaan, of meschien is het gewoon omdat ek al redelijk zat ben en dan nog een keer die x erbij.. nja kweetet niet:tongueout:
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vind het absoluut niet prettig Xtc en drank :openmouth:
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het is echt wel extreem lijp waar je mee bezig bent als je alcohol en XTC mengt, heb genoeg mensen er fout op zien gaan en vitamine C hun schuimbek in kunnen gutsen... absolute afrader!
b
blidoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja Marcel heeft volgens mij wel gelijk je kan het beste een tijdje wachten om de 6 weken bijvoorbeeld of 4 weken dan is het ook wel lekker space,[/b]
b
blidoLid
01-01-2024, 00:00
#17
:hearteyes:
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als je 2 maanden ertussen houd is t, mits je goede pillen hebt, elke keer weer als de eerste, lekker hard, lekker spacig, en je kunt t gevoel zelf ver controlleren door middel van de muziek die je opzet vind ik.

Zet ik Enigma of lounge op ben ik lekker spacy

Zet ik wat hardere muziek op ben ik lekker strak

En vind ik t niet hard genoeg gaan pleur ik me er nog eentje mn gielis af :mrgreen:

Ga ik té hard neem ik lekker een J :smoke:

Loopt t uit de hand tot waar ik me niet prettig voel drink ik me een paar slokken jus d' orange, niet je strot af te krijgen maar t zuivert, dan pis je n paar keer en neemt t wat af.

Gaat t dan nóg niet lekker, en ik vind t op t randje van dat ik niet meer vertrouw kots ik alles eruit en zuip ik met n vies gezicht veel jus d' orange, zet ik me wat rustige lounge op en komt t wel goed. Zodra ik me wat rustiger voel en t weer vertrouw ga ik slapen en wordt wel weer wakker als t weer gaat :) Ik had dit nodig toen ik 23 pillen in totaal gevreten had binnen 24 uur en toen ben ik ook n paar dagen goed naar de klote geweest.

Vertrouw ik het echt echt echt echt niet dan bel ik wel iemand dat ze me naar een arts brengen, maar dit is nog nooit nodig geweest.
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je serotonine-peil met ruime tijd laten herstellen en preloaden kan het effect versterken, het laatste verschilt per gebruiker.

Preloaden kan onder andere met L-tryptofaan, te bestellen bij Vitaminstore.nl

L-tryptofaan -> 5 htp -> serotonine

Zorg dat je genoeg vitamine b2 in je lichaam hebt anders zet een gedeelte zich om in b2. Vitamine b6 versneld de opname maar dat zit meestal wel toegevoegd in de capsules. Kijk ook uit dat je geen capsules koopt die MAOI's bevatten, want dan lijkt het misschien of je harder gaat, maar als het serotonine-syndroom optreedt ben je nog verder van de wereld (negatief gezien dus) en dat wil je echt niet.

Maar goed, een gezond persoon heeft opzich niet zoveel aan preloaden aangezien alles al goed en wel is. Wel handig is om dan te post-loaden met bijvoorbeeld ook met L-tryptofaan (ook een lichte anti-oxidant) om na het gebruik van MDMA je serotonine-niveau weer omhoog te krijgen. Gebruik alleen niet te snel na je XTC-ervaring, want dan kan het serotonine-syndroom ook optreden.
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ook een optie is om in plaats van XTC-pillen eens MDMA-poeder of MDMA-kristallen te proberen. Het is in principe hetzelfde, maar het lijkt een veel 'zuiverdere' werking te hebben. Wel uitkijken, want zelfs als je een gram versneden MDMA-poeder koopt, dan heb je nog steeds bijna 1000 mg MDMA, en ja, dat is veel :)

Even ter vergelijking; De sterkere blauwe Mitsubishi's van tegenwoordig bevatten maximaal 191 mg MDMA. Een gram MDMA-poeder zou dus gelijk zijn aan ongeveer vier à vijf van zulke pillen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."