Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heeft iemand wel eens XTC gesnoven??? En zo ja. Werk het dan langer of heftiger dan bij het slikken. Of werk het juist minder. En zijn er ook grotere risico's bij XTC snuiven dan bij het slikken?"
"Hoe kan ik de werking van XTC versterken? Natuurlijk door meer pillen in één keer slikken dat is bekend. en natuurlijk ligt het ook aan het soort pil MAAR Zijn er nog meer mogelijkheden, dingen die je kunt doen, om de werking van XTC te versterken!!!"
"haha Ik ben niet snel te vreden denk ik"